Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist at et en klubb som Newcastle rykker ned. Premier League er ikke det samme uten.

Synes det er ufatterlig historieløst spesielt av deg Latias.

Jeg er enig med deg tc, om at det har vært mye rot i Newcastle de siste årene, men må allikevel si at det er trist at en så stor klubb rykker ned.

Lenke til kommentar

Snakker du om, Dexter? Newcastle var ikke gode nok denne sesongen. De tre dårligste lagene rykker ned, og etter 38 kamper var Newcastle en av dem. Selv om de har en fin historie, så er de ikke gode nok for PL atm. Samme kan sies om Leeds. Skjønner ikke hvorfor du kaller andre for historieløse, bare fordi man ikke bryr seg om ett lag som rykket ned...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri påstått at ikke Newcastle fortjente å rykke ned etter sine prestasjoner i år. Men at man er glade for at en så stor og fin klubb som Newcastle rykker ned, ja det blir for meg ufattelig historieløst. Newcastle er en av klubbene i England som er kjent for å spille finest fotball opp igjennom årene, iallefall under Keegan og Robson. Og gikk under kallenavnet "The Entertainers". Jeg har ikke spesielle følelser for Newcastle, men synes allikevel det er trist at en så stor klubb rykker ned. Og at man er glade for at Newcastle rykker ned, og til dels spøker med det, blir for meg ekstremt historieløst.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg "gleder" meg over det, er fordi jeg har en kompis som er Newcastle-supporter. Han var så bitter etter 11-1 over to kamper i fjor, at han veddet på at Newcastle skulle slå United innen fem sesonger. Det blir jo litt vanskelig når lagene er i forskjellige divisjoner, så jeg har vel en grunn til å "glede" meg over nedrykk for dem. ;)

 

Jeg blir glad hvis Liverpool rykker ned neste sesong. Gjør det meg til historieløs hvis jeg gleder meg over det? :)

Lenke til kommentar

Håper Newcastle er raskt tilbake. Ett lag med så mye supportere i inn og utland, uten å ha vært blant de største er bra. Og hvem hadde vel før sesongen trodd at Sunderland skulle ende over Newcastle? Og Newcastle ned, en drøm for en Sunderland supporter som er best i området.

 

Men med ett lag som Newcastle nede blir det en annerledes sesong, en merkelig sesong, og ett stort tap for publikum. Det har alltid vært og vil alltid være noe spesiellt med St. Jamse's. Håper på raskt comeback med Shearer som manager.

Lenke til kommentar
Boro ned er bare bra, sett med Chelsea-øyne... Chelsea har merkelig nok hatt dårlig tak på dem de siste sesongene.

Pool også.

Og ikke minst Arsenal. Glad vi slipper Riverside i PL en stund nå.

United også. Glemmer ikke 4-1-nederlaget for noen sesonger tilbake. :cry:

Lenke til kommentar
Boro ned er bare bra, sett med Chelsea-øyne... Chelsea har merkelig nok hatt dårlig tak på dem de siste sesongene.

Pool også.

Og ikke minst Arsenal. Glad vi slipper Riverside i PL en stund nå.

United også. Glemmer ikke 4-1-nederlaget for noen sesonger tilbake. :cry:

For noen sesonger siden.. Da var du, 7år? Husker du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...