Jørgen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er stort av Wolfsburg, men spørsmålet mitt er: Hvordan går det neste år? Wolfsburg er et stort lag som har evnen til å score mange mål med Grafite og Dzeko, men hvordan skal det med dem hvis disse spillerene blir solgt til sommeren? Wolfsburg skal nok slite godt i CL uten spissduoen neste år, og jeg har all grunn til å tro at disse spillerene forsvinner fra Tyskland til sommeren. Tror dere de klarer å beholde spissene sine, og hvis ikke, tror du de får erstattere inn som kan gjøre en like god jobb? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er stort av Wolfsburg, men spørsmålet mitt er: Hvordan går det neste år? Wolfsburg er et stort lag som har evnen til å score mange mål med Grafite og Dzeko, men hvordan skal det med dem hvis disse spillerene blir solgt til sommeren? Wolfsburg skal nok slite godt i CL uten spissduoen neste år, og jeg har all grunn til å tro at disse spillerene forsvinner fra Tyskland til sommeren. Tror dere de klarer å beholde spissene sine, og hvis ikke, tror du de får erstattere inn som kan gjøre en like god jobb? jeg vil tro at de har fått en kraftig bonus for dette, og vil kjøpe spisser som er like god eller bedre viss de forsvinner. men tviler de forsvinner til klubber som Tottenham, når de kan spille CL neste sesong med Wolfsburg Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er stort av Wolfsburg, men spørsmålet mitt er: Hvordan går det neste år? Wolfsburg er et stort lag som har evnen til å score mange mål med Grafite og Dzeko, men hvordan skal det med dem hvis disse spillerene blir solgt til sommeren? Wolfsburg skal nok slite godt i CL uten spissduoen neste år, og jeg har all grunn til å tro at disse spillerene forsvinner fra Tyskland til sommeren. Tror dere de klarer å beholde spissene sine, og hvis ikke, tror du de får erstattere inn som kan gjøre en like god jobb? Jeg bytter gjerne Darren Bent mot Dzeko, og da har Wolfsburg en målscorer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 De får neppe inn noen bedre erstattere. Selv hadde jeg aldri solgt to slike spillere, for de har virkelig samarbeidet godt og vært så sentrale. Laget får nok inn så høye bud, at de bare må takke ja. De får jo inn masse penger på eventuelle salg, noe som er positivt, men de skal virkelig slite uten dem. Det skjer det samme som skjedde med Stabæk. De solgte Alanzinho og Gunnarsson, og er ikke i nærheten av det de var i fjor. Kontrast, kan man si. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 - SESI MED PÅ GULLET! Nok et bevis på hvordan SIB gjorde gull til gråstein. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg har heller ingen tro på at Dzeko eller Grafite ender opp i Tottenham hvis ikke det kommer et astronomisk bud, men flere toppklubber kommer nok til å jakte spesielt Dzeko i sommer med tanke på alder, og det vil nok komme et bud som blir for godt til å si nei til fra en klubb som skal spille Champions League neste år, og da tror jeg som Latias nevnte at det kan minne litt om kontrasten på Stabæk ifjor og Stabæk i år. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Riktig. Men kommer allikevel ikke over det. Det er da ikke så lenge siden de rykket opp til Bundesliga for første gang. Som om Hull skulle vinne PL om ti år, til tross for at store lag er etablerte i toppen (i likhet med Bayern og tildels Stuttgart). Wolfsburg holdt jo på å rykke ned før de fikk Magath. Endret 23. mai 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Maldinis siste kamp går på Canal+ Sport2 nå. Milan-Roma. Hans 901. kamp. Stor mann, han der. Snart 41 år gammel. Håper han scorer i dag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det ville vært stort. En italiener som ikke er så jævlig sleip eller korrupt, jordnær og fornuftig, og ikke minst med en fantastisk karriere. Synd jeg ikke får sett kampen, for det ville absolutt vært verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nærmere 35 grader på banen. Stakkars jævler. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Fy faen, Beckham kan det å slå langpasninger... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Å fy faen! Herr Riise scorte på ett av de peneste frisparkene jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Greit skudd av Riise det der ja . Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Trist at Newcastle rykker ned.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Trist at Newcastle rykker ned.. Why. Morsomt at den tegneserieklubben er ende. Prakteksempel på hvordan man ikke skal styre et fotballag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Trist at Newcastle rykker ned.. x2, men morsomt at Hull ble oppe! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Trist at Newcastle rykker ned.. Synes ikke det i det hele tatt, kanskje de nå starter litt på nytt og kvitte seg meg 80% av stallen og få inn spillere som vil spille fotball og ikke leve på gamle meritter! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sant. Blir nok den mest spennende "silly season" på lenge. Håper bare at de rette drar og blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå