Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Det er stort av Wolfsburg, men spørsmålet mitt er: Hvordan går det neste år? Wolfsburg er et stort lag som har evnen til å score mange mål med Grafite og Dzeko, men hvordan skal det med dem hvis disse spillerene blir solgt til sommeren? Wolfsburg skal nok slite godt i CL uten spissduoen neste år, og jeg har all grunn til å tro at disse spillerene forsvinner fra Tyskland til sommeren. Tror dere de klarer å beholde spissene sine, og hvis ikke, tror du de får erstattere inn som kan gjøre en like god jobb?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er stort av Wolfsburg, men spørsmålet mitt er: Hvordan går det neste år? Wolfsburg er et stort lag som har evnen til å score mange mål med Grafite og Dzeko, men hvordan skal det med dem hvis disse spillerene blir solgt til sommeren? Wolfsburg skal nok slite godt i CL uten spissduoen neste år, og jeg har all grunn til å tro at disse spillerene forsvinner fra Tyskland til sommeren. Tror dere de klarer å beholde spissene sine, og hvis ikke, tror du de får erstattere inn som kan gjøre en like god jobb?

 

jeg vil tro at de har fått en kraftig bonus for dette, og vil kjøpe spisser som er like god eller bedre viss de forsvinner. men tviler de forsvinner til klubber som Tottenham, når de kan spille CL neste sesong med Wolfsburg

Lenke til kommentar
Det er stort av Wolfsburg, men spørsmålet mitt er: Hvordan går det neste år? Wolfsburg er et stort lag som har evnen til å score mange mål med Grafite og Dzeko, men hvordan skal det med dem hvis disse spillerene blir solgt til sommeren? Wolfsburg skal nok slite godt i CL uten spissduoen neste år, og jeg har all grunn til å tro at disse spillerene forsvinner fra Tyskland til sommeren. Tror dere de klarer å beholde spissene sine, og hvis ikke, tror du de får erstattere inn som kan gjøre en like god jobb?

Jeg bytter gjerne Darren Bent mot Dzeko, og da har Wolfsburg en målscorer

Lenke til kommentar

De får neppe inn noen bedre erstattere. Selv hadde jeg aldri solgt to slike spillere, for de har virkelig samarbeidet godt og vært så sentrale. Laget får nok inn så høye bud, at de bare må takke ja. De får jo inn masse penger på eventuelle salg, noe som er positivt, men de skal virkelig slite uten dem.

Det skjer det samme som skjedde med Stabæk. De solgte Alanzinho og Gunnarsson, og er ikke i nærheten av det de var i fjor. Kontrast, kan man si. :)

Lenke til kommentar

Jeg har heller ingen tro på at Dzeko eller Grafite ender opp i Tottenham hvis ikke det kommer et astronomisk bud, men flere toppklubber kommer nok til å jakte spesielt Dzeko i sommer med tanke på alder, og det vil nok komme et bud som blir for godt til å si nei til fra en klubb som skal spille Champions League neste år, og da tror jeg som Latias nevnte at det kan minne litt om kontrasten på Stabæk ifjor og Stabæk i år.

Lenke til kommentar

Riktig. Men kommer allikevel ikke over det. Det er da ikke så lenge siden de rykket opp til Bundesliga for første gang. Som om Hull skulle vinne PL om ti år, til tross for at store lag er etablerte i toppen (i likhet med Bayern og tildels Stuttgart). Wolfsburg holdt jo på å rykke ned før de fikk Magath.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...