Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Han måtte bevise seg selv i dag og etter strippeklubben osv. Martin O'Neill er ikke den typen som lar ting som det bare gå. Var jo rykter om at han vurderte å bli kvitt han og heller kjøpe Owen eller noen. Det med strippeklubben var vel bare tull? Han sier det selv i hvertfall. Vi får tro på Carew denne gangen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror ikke på Carew. über å slå Chelski idag, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tipper Robinho blir toppscorer i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Carew/Zaki/Ronaldo/Rooney/Torres/Adebayor Det blir en av dem. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Torres blir toppscorer i år. Fantastisk kamp som ble spilt klokka 14:30 i dag, ingen som så den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tviler på Carew,adebayor,Zaki og Ronaldo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Carew/Zaki/Ronaldo/Rooney/Torres/Adebayor Det blir en av dem. Det blir ingen av dem. Carew - aldri i verden. Lagkameraten hans, Agbonlahor (eller hva han heter) vil nok score flere. Zaki - imponerende start, men spiller på et lag som kommer til å slite og score få mål. Ronaldo - langt i fra fjorårets form, og vil slite i år. Rooney - kommer til å bli Uniteds toppscorer, men det blir med det. Torres - har så vidt begynt å komme i gang med scoringsformen, blir så skadet. I år er motstanderne mer forberedt. Adebayor - Arsenal sliter med effektiviteten, og så gjør Adebayor. Robinho derimot spiller uten press (til tross for prislappen), og blir garantert toppscorer i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dere glemmer Berbatov, bare han får CL-formen inn i PL. Aldri i livet at det blir Zaki eller Carew! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Edit: Feil sted. Endret 26. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi glemmer ikke Berbatov, tviler sterkt på at han blir toppskorer i PL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er ikke alltid at toppscoreren er fra en av topp 4-lagene. Hvis Zaki holder seg skadefri, kan han være en utfordrer. Men da må lagkameratene hans også fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Alt kan jo skje, men jeg tror ikke Zaki blir årets Pl-toppskorer. Utrfordrer er han jo, men det er egetnlig alle.(tilogmed KUYT) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 2-0 til Arsenal Adebayor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 2-0 til Arsenal Adebayor. Ikke det gjorde store forskjellen da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Robinho toppscorer i PL. Faen meg ikke umulig, han dunker jo inn så det holder. 4 på ei uke nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Robinho kan være toppscoreren i PL bare fordi han klarer å score mer enn ett mål mot de verre lagene. Og ofte. Og ja, Arsenal virkere sterkere enn i fjor. Hadde de ikke føkket opp mot Hull og Sunderland hadde de vært der oppe allerede. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Og ja, Arsenal virkere sterkere enn i fjor. Hadde de ikke føkket opp mot Hull og Sunderland hadde de vært der oppe allerede. På hvilket grunnlag mener du at vi er sterkere enn ifjor? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har ikke god svar til deg. Men jeg føler bare det. Hmmm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Callaway settes på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå