Torstein Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Villt av Wolfsburg. For en sesong! Hvor mange scorte Dzeko og Grafite i kampen? De ligger på 1.- og 2. plass på toppscorerlisten. Hvor mange ble det totalt? Endret 23. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 De ligger på 1.- og 2. plass på toppscorerlisten. Hvor mange ble det totalt? http://lmgtfy.com/?q=Bundesliga+toppscorer&l=1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 http://lmgtfy.com/?q=Bundesliga+toppscorer&l=1 Å. Den var fancy Latias. Har aldri sett noen bruke den før. Ikke du heller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Takk, Latias Likte den. Vet ikke om dette er postet før, men Spurs-talent drept i London Endret 23. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 For en fantastisk film på forrige side! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 De ligger på 1.- og 2. plass på toppscorerlisten. Hvor mange ble det totalt? Flere mål enn Hertha Berlin som kom på fjerde plass i år. Det sier litt om hvor mange de har scoret. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tidenes mestscorende duo i Bundesliga altså. Stakkars gamle Gerd Müller som sitter der og vet at han ikke kan gjøre noe med det. Dzeko og Grafite fortsetter vel å herje, så lenge de blir i Wolfsburg da, og det er vel ikke sikkert (vet ikke noe om kontrakter bare så det er sagt). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dzeko er linket til Arsenal hvertfall. Om han virkelig kommer hit er en annen sak. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Han er også Linket til Milan Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fant nettopp ut at manageren til Wolfsburg er Felix Magath. Må være ganske digg for han å ta gullet foran Bayern, som sparket ham i 07. Men hvorfor velger han å gå fra Wolfsburg og til Schalke nå, noen som vet historien bak dette? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Historisk sett er riktignok Schalke en større klubb enn Wolfsburg, men jeg skjønner absolutt ingen ting av at Magath forlater et Wolfsburg han har bygget fra grunnen av akkurat i det man kan begynne å høste fruktene av arbeidet. Så det må være en ganske så god grunn egentlig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vet ikke svaret, men synes ikke det er så uforståelig egentlig. Grunnene kan være mange; penger, familie, nye utfordringer, osv. Dessuten har han jo ikke mer å bevise i Wolfsburg nå lenger. Det å gi seg på topp er ofte et klokt valg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vet ikke svaret, men synes ikke det er så uforståelig egentlig. Grunnene kan være mange; penger, familie, nye utfordringer, osv. Dessuten har han jo ikke mer å bevise i Wolfsburg nå lenger. Det å gi seg på topp er ofte et klokt valg. Han kan jo komme langt i CL - men det er sikkert noen grunner vi ikke vet om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ikke noe Special 1 TV i dag. Velger å tro at den kommer i morgen, for det er da PL-runden blir spilt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Je, vises etter PL kampen som er sendt på Setanta. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vil ha Dzeko i Tottenham! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Grafite til Blackburn? JA TAKK Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vil ha Dzeko i Tottenham! Dere har nok av spisser. Sikkert mest i PL, uten å ha sjekket. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vil ha Dzeko i Tottenham! Dere har nok av spisser. Sikkert mest i PL, uten å ha sjekket. Noen på vei ut(1 er nok ute) +at Dzeko er en forsterkning Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vil ha Dzeko i Tottenham! Dere har nok av spisser. Sikkert mest i PL, uten å ha sjekket. Noen på vei ut(1 er nok ute) +at Dzeko er en forsterkning det sa dere om Roman også, men dere har driti i han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå