Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Ingenting er viktigere enn meg. Jeg vil heller at Boro blir i PL, jeg føler at det er mer et PL-lag.

 

Det blir nesten umulig. Boro må nok vinne med 4 mål eller noe over West Ham også må selvfølgelig B-laget til Utd slå Hull på KC og med et par mål tror jeg.

 

Jeg håper Boro og Newcastle tar turen ned sammen med WBA.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig her. Jeg satt på pcen når foreldrene mine så på, og ble nok engang sjokkert over hvor mange dårlige sanger man kan få med i en konkurranse der målet er å ha den beste sangen. Nærmest alle som er med i denne konkurransen er folk som ikke har klart å slå igjennom i musikkbransjen, og med god grunn.

 

Jeg gleder meg som en liten unge til CL - finalen nå, men Cruyff var ute og slang med leppa:

Hvor har de engelske spillerene blitt av?

Lenke til kommentar

Nå har han vel heller ingen problemer med at klubber kjøper noen få spillere, og uten at jeg skal forsvare han så forstår jeg han til en hvis grad. De fire store, og da spesielt Arsenal og Liverpool har vel knapt noen engelske spillere. United har vel en god del britiske spillere i laget sitt så jeg synes det blir feil å dømme oss rett ned, men det er klart at England henter stadig vekk spillere og gir dem proffkontrakter fra f.eks Italia. Uansett så har jeg enorm respekt for mannen. Han var en stor spiller for Ajax, Barcelona, Nederland og blant tidenes beste fotballspillere.

Lenke til kommentar
Si du kødder da....

 

Eurovision er ikke musikk en gang. Det er for folk uten musikksmak.

 

Kan ikke si meg uenig. Hadde så lett tatt CL finale foran MGP. Så for første gang på Eurovision i år på en veldig god stund og det er helt utrolig hvor mye mjøl som egentlig lages. Tror jeg ser neste år også, men da bare fordi det skal være i Norge. Hadde faktisk heller sett et bunnoppgjør i PL eller en hvilken som helst tippeligakamp i stedenfor MGP på en lørdagsettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar

Det er på ingen måte historieløst Hyrlen. Det står respekt av det Barcelona driver med, når det gjelder utvikling av egne spillere. Det tror jeg alle rundt omkring i fotball verdenen er helt enig i.

 

Den utviklingen som er i fotballen er trist, det er flere og flere klubber som såvidt har lokale og nesten ikke hjemlige spillere en gang.

Jeg er derimot uenig med Cruyff her, da United vel er den toppklubben i England med flest hjemlige spillere.(?).

Lenke til kommentar

Aston Villa er vel den klubben med flest engelskmenn i PL? Uansett så er det en god del med britiske spillere i stallen vår, selv om vi ikke har produsert de alle. Vi har jo produsert nok av dem for andre klubber :)

 

Van Der Sar

O'Shea Ferdinand Vidic Evra

Giggs Carrick Scholes

Ronaldo Berbatov Rooney

 

Der har man seks britiske spillere i første elleveren f.eks. Det kan være start elleveren i CL - finalen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Ja, som sagt. Så er ikke Manchester United et godt eksempel på klubber som prioriterer en kjapp handel, fremfor å bruke mer tid og penger på å utvikle og satse på egenproduserte spillere.

 

Men dette med "egenproduserte" spillere, er egentlig blitt et veldig fritt begrep.

Som HenHau sier, så går Mikel som egenprodusert i Chelsea. Og han kom vel til Chelsea om 18 åring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...