Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hahaha. Helt fantastisk! The white dwarf - Michael Owen The star which is in constant state of collapse - Didier Drogba. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ranieri Sparket! Det jeg først og fremst lurer på er om situasjonen hadde blitt helt annerledes hvis Juve hadde fått den evindlige Andreplassen, og "vist fremskritt". Har vell grunnlagt meg tidligere hva jeg synes om han som Manager, og det kommer ikke akkurat som en overaskelse på meg (....Dog er det mer uvisst hva som skjer hos Roma under årets Mercato ). Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ranieri ønskes hjertelig velkommen i London igjen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Grand Prix eller Mesterligafinale? Haha, blir lett CL-finale på meg i alle fall, uansett lag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 17. mai, MGP i Norge og Champions League på samme dag. Kan ikke si grand prix betyr så veldig mye for min del, men ser for meg at mediene får en travel dag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 17. mai, MGP i Norge og Champions League på samme dag. Kan ikke si grand prix betyr så veldig mye for min del, men ser for meg at mediene får en travel dag. Er 17. mai flyttet til 22. mai neste år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Grand Prix eller Mesterligafinale? Haha, blir lett CL-finale på meg i alle fall, uansett lag. Spørs. Er CL-finalen mellom f.eks. Porto og Villareal, så velger jeg helt klart Eurovision. Er United i finalen, så kan Eurovision gå og legge seg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Grand Prix eller Mesterligafinale? Haha, blir lett CL-finale på meg i alle fall, uansett lag. Spørs. Er CL-finalen mellom f.eks. Porto og Villareal, så velger jeg helt klart Eurovision. Er United i finalen, så kan Eurovision gå og legge seg. Seriøst? Jeg velger ikke Eurovision over repriser av Bundy engang. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er 17. mai flyttet til 22. mai neste år? Trodde MGP var 17. mai neste år. Mener å huske at det var en overskrift på VG for ikke lenge siden. Men datoen er vel flyttet. Spørs. Er CL-finalen mellom f.eks. Porto og Villareal, så velger jeg helt klart Eurovision. Er United i finalen, så kan Eurovision gå og legge seg. Kan være Kalmar vs. Wolfsburg for min del. Skipper MGP lett. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ehm, noen som frivillig velger å nedverdige seg med å se MGP når de faktisk kan se finale i CL? Om det sto mellom reprise av en middels 4 div. kamp i Kazaksthan og MGP skulle jeg heller vurdert MGP. De som liker fotball er vel skjeldent overengasjert i MGP og motsatt? Dette er i hvertfall min oppfatning. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det ene kommer nok til å bli flyttet NRK vil vel ikke ha seer-kræsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med Hyrlen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Når til og med kona går og legger seg før GrandPrix er ferdig så tror eg ikke faren er stor for at CL blir nedprioritert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med Hyrlen. Når skal du få egne meninger da, gutten min? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med Hyrlen. Når skal du få egne meninger da, gutten min? Nei si det. Sannelig ikke lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Enig med Hyrlen. Når skal du få egne meninger da, gutten min? Neimen, skal du leke tøff nå? Dette lover ikke bra. Over til litt mer ''viktige'' saker: Blir spennende nedrykk's drama på søndag. Personlig håper jeg på Boro og Sunderland på kvalikk.(Dvs jeg håper Sunderland berger plassen) Hvilket lag håper dere drar turen sørover? Endret 19. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med Hyrlen. Når skal du få egne meninger da, gutten min? Neimen, skal du leke tøff nå? Dette lover ikke bra. Over til litt mer ''viktige'' saker: Blir spennende nedrykk's drama på søndag. Personlig håper jeg på Boro og Sunderland på kvalikk.(Dvs jeg håper Sunderland berger plassen) Hvilket lag håper dere drar turen sørover? Ingenting er viktigere enn meg. Jeg vil heller at Boro blir i PL, jeg føler at det er mer et PL-lag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Om det sto mellom reprise av en middels 4 div. kamp i Kazaksthan og MGP skulle jeg heller vurdert MGP. De som liker fotball er vel skjeldent overengasjert i MGP og motsatt? Dette er i hvertfall min oppfatning. Kunne vært fra Kazaksthansk 8 divisjon hadde fremdeles valgt det foran mgp... Helt utrolig at det går ann å sammle så mye dritt musikk på et sted! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med Hyrlen. Når skal du få egne meninger da, gutten min? Neimen, skal du leke tøff nå? Dette lover ikke bra. Over til litt mer ''viktige'' saker: Blir spennende nedrykk's drama på søndag. Personlig håper jeg på Boro og Sunderland på kvalikk.(Dvs jeg håper Sunderland berger plassen) Hvilket lag håper dere drar turen sørover? Boro og Sunderland slår følge med West Brom. Så slipper jeg så vanvittig til syting fra Newcastle kompisen min. Som endelig har begynt å miste troen... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Håper Newcastle overlever. Hull kan vel fortsatt rykke ned? Jeg hadde ikke hatt noe imot om West Brom, Hull og Boro rykket ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå