Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Syns leeds hører hjemme i PL jeg, dumt de tapet playoffen. x2. Stakkars trofaste supportere som må slite der nede et helt år til Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Vi ler av Leeds, gjør vi ikke? Eg lo hvertfall av denne: Alt tyder på at Leeds satset friskt i dramatiske sluttminutter. Sju minutter på overtid fikk Leeds-keeper Casper Ankergren gult kort for en felling av Millwall-keeper David Forde. Hahahahaha!! Synd for Leeds, men det der var bare fantastisk morsomt Har forresten en kompis som er ihugga Ledds-supporter. Han er nok ikke en blid mann i dag Endret 15. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...lla/8051821.stm Ganske synd egentlig. Var stor for Villa i fjor og begynnelsen av i år. Var faktisk valgt i ellevern til Sky Sports på "Team of the Year" etter PL i fjor. Likte han som spiller og mann, virket sympatisk samtidig som en god og sterk kaptein. Han har hatt en god karriere da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fy faen, det der er virkelig synd. Er ikke en så stor av danske spillere, men må innrømme at jeg likte Laursen som spiller. Var syk for Villa i fjor, ja og det er ganske synd at han må legge opp. Nå håper jeg bare at Hazza ikke må legge opp pga. skader i kneet. Det hadde vært veldig synd... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Men tror ikke de er SÅ sammenlignbare heller. Som det står i den artikkelen så "vurderte" jo egentlig Laursen å operere igjen og hadde ihvertfall muligheten. Han, mest pga. alder, valgte å ikke gjøre det og si seg fornøyd med karrieren sin. Mens Hazza har allerede operert begge knærne og akkurat derfor har gått glipp av denne sesongen. Jeg er lyset i enden av tunnelen for Hazza siden han faktisk har operert og hvilt for å komme tilbake, pluss at alderen ikke er fullt så høyt som Laursen. Han er nok 28 eller noe, og det er helt greit. Tror nok Hazza er veldig mye med i planene våre til neste sesong. Endret 15. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kirk sendt til sykehus med årets rareste skade Broadfoot kokte egg i mikrobølgeovnen og fikk ifølge BBC glovarm eggsprut i ansiktet da åpningen av ovnsdøra og eggeksplosjonen skjedde samtidig. Fantastisk :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hmm, koke egg i micro en ja, joda. Typisk engelsk, mikro eller frityr ^^ Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som vet om Kazakhstan vs england går på norsk tv? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Finnes det ikke noen landslagstråd forresten? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jau - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=2520 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 It's in his blood. Men han var ikke veldig flink å sloss må eg si. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vinnie Jones er noe for seg selv. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen, han er stygg ..Men skummel! Hadde jeg møtt han i mørk bakgate ville jeg blitt merkelig redd tror jeg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=543278 Jones frikjent! Endret 16. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ikke noen stor overraskelse. I USA holder det å kjenne de rette folkene. I UK blir man dømt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...lla/8051821.stm Ganske synd egentlig. Var stor for Villa i fjor og begynnelsen av i år. Var faktisk valgt i ellevern til Sky Sports på "Team of the Year" etter PL i fjor. Likte han som spiller og mann, virket sympatisk samtidig som en god og sterk kaptein. Han har hatt en god karriere da. Forferdelig synd, en fantastisk forsvarer på sitt beste og det så vi MYE til i fjor. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) "He sets the standard" - Stevie G Special1TV er bra som alltid Endret 16. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Haha, jælig bra...dog, de har ikke fått med seg at Italia ikke er med på Eurovision...men digget at Norge ble nevnt to ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå