Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi ler av Leeds, gjør vi ikke?

 

Eg lo hvertfall av denne:

 

Alt tyder på at Leeds satset friskt i dramatiske sluttminutter. Sju minutter på overtid fikk Leeds-keeper Casper Ankergren gult kort for en felling av Millwall-keeper David Forde.

Hahahahaha!! :lol:

Synd for Leeds, men det der var bare fantastisk morsomt :p

 

Har forresten en kompis som er ihugga Ledds-supporter. Han er nok ikke en blid mann i dag :p

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Fy faen, det der er virkelig synd. Er ikke en så stor av danske spillere, men må innrømme at jeg likte Laursen som spiller. Var syk for Villa i fjor, ja og det er ganske synd at han må legge opp.

Nå håper jeg bare at Hazza ikke må legge opp pga. skader i kneet. Det hadde vært veldig synd...

Lenke til kommentar

Men tror ikke de er SÅ sammenlignbare heller. Som det står i den artikkelen så "vurderte" jo egentlig Laursen å operere igjen og hadde ihvertfall muligheten. Han, mest pga. alder, valgte å ikke gjøre det og si seg fornøyd med karrieren sin. Mens Hazza har allerede operert begge knærne og akkurat derfor har gått glipp av denne sesongen. Jeg er lyset i enden av tunnelen for Hazza siden han faktisk har operert og hvilt for å komme tilbake, pluss at alderen ikke er fullt så høyt som Laursen. Han er nok 28 eller noe, og det er helt greit. Tror nok Hazza er veldig mye med i planene våre til neste sesong. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...lla/8051821.stm

 

Ganske synd egentlig. Var stor for Villa i fjor og begynnelsen av i år. Var faktisk valgt i ellevern til Sky Sports på "Team of the Year" etter PL i fjor. Likte han som spiller og mann, virket sympatisk samtidig som en god og sterk kaptein. Han har hatt en god karriere da. :)

 

Forferdelig synd, en fantastisk forsvarer på sitt beste og det så vi MYE til i fjor.

 

 

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...