Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tevez er et tredje valg enten du liker det eller ikke tc. Ferguson kjøpte inn Berbatov fordi han er iallefall etter hans eget syn en spiller med fantastiske evner. Jeg tror faktisk ikke Tevez hadde fått spilt noe særlig mer enn i år hvis Saha hadde holdt seg skadefri ifjor. Hva gjør du når en manager selger den skadede spissen, og henter inn en annen spiss, altså konkurranse? Jo, det er da du må prestere å vise deg frem, og vise at det er du som fortjener den plassen og ikke Berbatov. Tevez var god i fjor, men langt fra noen enorm spiller. Ronaldo måtte ta jobben til spissene våre og score som bare. Berbatov ble hentet inn fordi Tevez ikke klarer å score nok, og fordi han blir for lik Rooney, som er en bedre fotballspiller. Tevez er slik jeg ser det en meget begrenset spiller som vi må betale en Berbatov - sum for. Berbatov er en spiller som har et mye større register å spille på, og som potensielt kan være den spissen som scorer 30 mål for oss hver sesong. Når Berbatov beveger seg, så beveger han seg med mening. For summen som kreves for Tevez så kan vi få en bedre spiller, og når det er realiteten, så blir det sånn.

Lenke til kommentar
Så vidt eg veit scorte aldri Martins 3 mot Arsenal. Inter vann 3-0, men Martins sto kun for eitt av dei.

 

Og det var svar til eit innlegg av Guttorm, som har havna langt bak sida sist eg oppdaterte sida.

 

I stand corrected. Han herja fælt i den kampen, men det ble vist bare et mål ja. Vet ikke hvorfor jeg husker det så godt, mulig det var for jeg så det med en ihuga Arsenal fan. Han var ivertfall målløs(også bokstavelig talt), og jeg husker jeg ble imponert av han som stuptehjul^3

Lenke til kommentar
Så vidt eg veit scorte aldri Martins 3 mot Arsenal. Inter vann 3-0, men Martins sto kun for eitt av dei.

 

Og det var svar til eit innlegg av Guttorm, som har havna langt bak sida sist eg oppdaterte sida.

 

I stand corrected. Han herja fælt i den kampen, men det ble vist bare et mål ja. Vet ikke hvorfor jeg husker det så godt, mulig det var for jeg så det med en ihuga Arsenal fan. Han var ivertfall målløs(også bokstavelig talt), og jeg husker jeg ble imponert av han som stuptehjul^3

 

Det var ein enorm kamp av Martins ja, og hadde eit par pasningar vore litt meir nøyaktige kunne han fort hatt dei tre måla. Sjeldan sett ein angripar herje slik med eit forsvar.

Lenke til kommentar
Haha, folka på Sky Sports sa at Championship er den 4. mest sette ligaen i verden (eller var det Europa :hm:)! :!:

 

1. Premier League

2. La Liga

3. Bundesliga

4. Championship

 

At nest høyeste nivå i England blir mer sett enn Serie A, er noe av det rareste jeg har hørt. Var veldig merkelig. :p

 

Nå er det jo sånn at Bundesligaen er den ligaen med flest publikummere. De fyller ALLTID banene i motsetning til både England, Spania og Italia. Italia tar betalt mye for kampene så de ser kampen heller på TV, La liga er vel noe av det samme, England har en blanding av alt. Topplagene fyller opp, mens bunnlagene gjør det heller dårlig.

 

Men den mest sette? Hva mener de da? Publikummere, eller tv-seere?

Lenke til kommentar

Angående Tevez. Han syter over å være et tredjevalg i verdens beste klubb for øyeblikket!? Å det etter en så middelmådig sesong som han har hatt. Jeg skjønner det bare ikke, verken jeg eller Sir Alex har noensinne latt sentimentale grunner stå i veien for en spillervurdering. Tevez syter i mine øyne for ingenting. Jeg skjønner at han nå er vonbroten over at han sannsynligvis ikke får bli, men ikke forsvar det med at han fortjener å spille fordi sist sesong var god?

 

Det er plass til både Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez. Men ikke i Tevez sitt hode.

Lenke til kommentar
Så vidt eg veit scorte aldri Martins 3 mot Arsenal. Inter vann 3-0, men Martins sto kun for eitt av dei.

 

Og det var svar til eit innlegg av Guttorm, som har havna langt bak sida sist eg oppdaterte sida.

 

I stand corrected. Han herja fælt i den kampen, men det ble vist bare et mål ja. Vet ikke hvorfor jeg husker det så godt, mulig det var for jeg så det med en ihuga Arsenal fan. Han var ivertfall målløs(også bokstavelig talt), og jeg husker jeg ble imponert av han som stuptehjul^3

 

Det var ein enorm kamp av Martins ja, og hadde eit par pasningar vore litt meir nøyaktige kunne han fort hatt dei tre måla. Sjeldan sett ein angripar herje slik med eit forsvar.

All respekt til Inter i den kampen. Virkelig imponerendes, men på Stadio Guizeppe Meazza ble det enda mer imponerendes, bare av arsenal :)

 

Dette er vel 3-1 av Henry

 

4-1 av Edu

Se filmen hos Youtube

 

Var de målene jeg fant.

 

Ble til slutt 5-1

Lenke til kommentar

3 points for Jotun, burde ikke være så vansklig å forstå hva jeg mente Herrbrun. Kansje du er for ung til å huske at Leeds faktisk var et av de største lagene/klubbene i England...Hva vet jeg.

 

Det var morrsom da Jotun, sitatet.

 

Edit:

Siden du først viste litt interesse Herrbrun:

Tja. Forsåvidt enig jeg også. Det er vel ikke mange årene siden de var i PL?

 

De spilte semifinale i mesterligaen så sent som i 2001 og rykket ned i 2004. De solgte spillere som Mark Viduka, Harry Kewell og Alan Smith

Året etter rykket de enda en divisjon ned.

Litt for galt egentlig, en økonomisk krise som de hadde kan fort både United og Liverpool havne i pga alt gjelden som er overdratt på klubbene. Best å gå stille i gangene og tørke av fliret kansje?

Natti natt :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...