Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Hva ser dere mørkest på, om Tevez går til City, eller om han går til Liverpool? Er bare interesert i den genrelle oppfatning. Nei, denne er til United supporterene ;)

At han går til Liverpool. City er et bunnlag uansett, la han råtne der om han er så hjernedød.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
5-0 vant vi. Scoringer av Babel, Hyypia og 3 av Gerrard husker jeg rett.

 

LOL. Jeg har artikkelen fra dagen etterpå fra Echo hengende på veggen i en ramme. Inni rammen henger også billetten min og den er over mestepartena av artikkelen. Jeg leste at Gerrard ble byttet ut når vi ledet 4-0 og tolket det automatisk som at vi vant med de sifrene.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Hva ser dere mørkest på, om Tevez går til City, eller om han går til Liverpool? Er bare interesert i den genrelle oppfatning. Nei, denne er til United supporterene ;)

 

Bryr meg fint lite om han går til City. De vil aldri bli noe utfordrere før om noen år.

 

Ser heller ikke "mørkt" på om han havner i Liverpool, men er langt fra en spiller jeg ønsker for den prisen.

Lenke til kommentar

Haha, folka på Sky Sports sa at Championship er den 4. mest sette ligaen i verden (eller var det Europa :hm:)! :!:

 

1. Premier League

2. La Liga

3. Bundesliga

4. Championship

 

At nest høyeste nivå i England blir mer sett enn Serie A, er noe av det rareste jeg har hørt. Var veldig merkelig. :p

Lenke til kommentar
Tevez går ikke til Liverpool. Spillere med litt IQ vet du ikke går den veien, selv Heinze klarte ikke det. Heller ikke City, skal han vekk, redd Newcastle ut av gjørmen, men helst bli.

 

Heinze ville til Liverpool, ihvertfall virket det veldig klart utifra det vi fikk vite i media. Var jo Ferguson som blokkerte den overgangen, ikke at han valgte Real til istedet for Liverpool.

Lenke til kommentar
At han går til Liverpool. City er et bunnlag uansett, la han råtne der om han er så hjernedød.

 

Jeg hadde en mistanke om det. Lurte litt på "hatet" mellom shitty og dere. Kan ikke si jeg kjenner noe "hat" til Everton, er vell mer en lokal greie det der. Kansje det kommer etterhvert, jeg er jo relativt ny som "blodfan" av Liverpool.

 

*snipp*

 

Sist jeg sjekket var du Liverpool supporter, du ingår da ikke i grupperingen jeg nevner i siste setning :p

Tevez går ikke til Liverpool. Spillere med litt IQ vet du ikke går den veien, selv Heinze klarte ikke det. Heller ikke City, skal han vekk, redd Newcastle ut av gjørmen, men helst bli.

 

Ingen kan stoppe Tevez om han vil gå, det er litt av poenget. Relativt skjelden vi får den situasjonen mellom de 2 klubbene eller? Liverpool.no waring--->Clicky

 

Lurer på hvordan Tevez hadde blitt motatt på Old Trafford om han går til Liverpool, ikke sikkert det er så verst. Er jo klubben som har gitt fanken i ham i så fall, kansje selv United fansen klarer å innse det.

 

Pros Newcastle gjørme, hvordan havnet egentlig en lovende spiller som Martins der? Glemmer aldri når han gollet 3 mot Arsenal i CL for mange år siden, 03 tro?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan Tevez hadde blitt motatt på Old Trafford om han går til Liverpool, ikke sikkert det er så verst. Er jo klubben som har gitt fanken i ham i så fall, kansje selv United fansen klarer å innse det.

Det er Tevez som velger LFC isåfall, å da er det fuck han. Klubben har ikke gitt faen.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan Tevez hadde blitt motatt på Old Trafford om han går til Liverpool, ikke sikkert det er så verst. Er jo klubben som har gitt fanken i ham i så fall, kansje selv United fansen klarer å innse det.

Det er Tevez som velger LFC isåfall, å da er det fuck han. Klubben har ikke gitt faen.

 

Menne, if they wanna keep him, pay him out? Sign him. Han vil jo forsette der han er om de gjør det? Eller kansje ikke.. Klaget på lite spilletid ja, egentlig rart skulle være mer en nok kamper for ham å starte i, 55 om jeg ikke husker feil. Men noen måtte jo lite for at rednose trumfa Berba igjennom.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan Tevez hadde blitt motatt på Old Trafford om han går til Liverpool, ikke sikkert det er så verst. Er jo klubben som har gitt fanken i ham i så fall, kansje selv United fansen klarer å innse det.

Det er Tevez som velger LFC isåfall, å da er det fuck han. Klubben har ikke gitt faen.

 

Menne, if they wanna keep him, pay him out? Sign him. Han vil jo forsette der han er om de gjør det? Eller kansje ikke.. Klaget på lite spilletid ja, egentlig rart skulle være mer en nok kamper for ham å starte i, 55 om jeg ikke husker feil. Men noen måtte jo lite for at rednose trumfa Berba igjennom.

Han har også startet mer enn nok for et tredjevalg. Man kjøper ikke en vare til hvilken som helst pris, spesielt ikke når varen ikke har levert den sesongen han måtte brilijere.

Lenke til kommentar

Har forsåvidt et poeng der Hyrlen. Han virker til å ha gått noe sur, er det noe jeg missliker så er det sure spillere, eller sutrette om dere er med. På sure spillere dropper ofte prestasjonene voldsomt, feks Babel hos oss er et godt eksempel.

 

Mange kamper/mål har han nå da?

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan Tevez hadde blitt motatt på Old Trafford om han går til Liverpool, ikke sikkert det er så verst. Er jo klubben som har gitt fanken i ham i så fall, kansje selv United fansen klarer å innse det.

Det er Tevez som velger LFC isåfall, å da er det fuck han. Klubben har ikke gitt faen.

 

Menne, if they wanna keep him, pay him out? Sign him. Han vil jo forsette der han er om de gjør det? Eller kansje ikke.. Klaget på lite spilletid ja, egentlig rart skulle være mer en nok kamper for ham å starte i, 55 om jeg ikke husker feil. Men noen måtte jo lite for at rednose trumfa Berba igjennom.

Han har også startet mer enn nok for et tredjevalg. Man kjøper ikke en vare til hvilken som helst pris, spesielt ikke når varen ikke har levert den sesongen han måtte brilijere.

 

Jeg er helt enig med guttorm. Sign him up, fordi han vil fortsette med oss. Og når klubben ikke viser at de virkelig vil ha han for prisen han er verdt. Vi kan ikke klage hvis han går til OT fordi vi har ikke tatt steget for å vise at vi ELSKER spilleren som har gitt oss ALT i disse to årene. Skjønne du ikke, Hyrlen, at han har spilt 700+ minutter mindre enn Berbatov? Husk at mange av kampene han har spilt har vært de to cupene Tevez vet ikke betyr like mye som PL/CL og at han faktisk har havnet som en reserve på en måte. Han har faktisk blitt behandlet på en DÅRLIG måte, enn du liker det eller ikke.

 

Her er der jeg tror du/dere tar feil mtp. at han har ingen grunn til å klage. Han har absolutt en grunn til å klage. Når jeg, evt. noen andre her sier at han har det pga. spilletiden og hvilke kampen han har fått spille, så svarer du/dere ofte med at han er tredjevalg. Så la meg da stille spørsmålet: hvorfor BLE han tredjevalg? Var han ikke en STOR del av laget i fjor som faktisk vant PL OG CL for første gang siden 1999? Scorte han ikke noen syke og utrolig viktige mål og bidro like mye som andre i det fantastiske laget? Gjorde han noe feil for at en ny spiss på 30 mill pund kommer inn og tar plassen hans automatisk pga. prislappen samt talentet osv.? Og når han plutselig blir nedgradert til benken og "3.valget" og er under press plutselig etter han leverte fantastisk året før og må komme inn og gjøre noe de siste 30 min osv. og plutselig bare starte når Rooney/Berba er skadet og når det er Ligacup/FA Cup kamper?

 

Nei, og han ble på en måte dyttet ut av laget pga. kjøp SESONGEN etter han herjet og spilte fantastisk for laget vårt. Og det holder ikke å si at han ikke puttet nok osv. fordi Berba er ikke akkurat en goal machine; samt at Tevez gjorde faktisk jobben sin i fjor til en stor grad da LAGET fungerte fantastisk med han der og han bidro til målene Ronaldo, Rooney og hvem som helst scoret og derfor gjorde han det. Også scorte han jo mål så jævlig ofte når det gjaldt også. Derfor, alt i alt, har Tevez grunn til å klage over at han ikke er en del av familien og at hvis han går har vi INGEN grunn til å bli sur over hva han gjør når han ikke får den respekten med en gang i 08/09 sesongen etter han gjorde så mye i 07/08. Syns faktisk det er ekkelt måten han blir behandlet på, men jeg føler meg alene i Utd-campen og det får være. Måtte bare få sagt dette.

Lenke til kommentar
Har forsåvidt et poeng der Hyrlen. Han virker til å ha gått noe sur, er det noe jeg missliker så er det sure spillere, eller sutrette om dere er med. På sure spillere dropper ofte prestasjonene voldsomt, feks Babel hos oss er et godt eksempel.

 

Og du sier jo noe her, han blir jo faktisk sur og sutrer litt til media, men så vi det på banen i spillet hans? Han ga 100% mot City, dagen etter så mye kommer ut i media og var DEFINITVIT blant de banens beste. Et voldsomt skudd i stolpen som hadde fortjent bedre og et fantastisk mål. Samt stresse forsvaret og midtbanen til City i hele kampen og tillot de ikke tid på ballen, aldri og dermed fikk de ikke helt til spillet. (Samt Park og Fletcher). Carlos Tevez.

Lenke til kommentar
*Snipp*

 

Welcome to Anfield Tevez. Jaggu ikke rart jeg har sansen for tc :D

 

EDIT: Det jeg ikke helt er med på tc, er at rednose ikke bør mangle dømme kraft etter x antall år i stolen. Derfor er det litt rart hele opplegget. Kan jo skjedd noe vi andre ikke vet, Keane/Benitez opplegg.

Backham for jo ut med hode først, husker ikke akkurat hvor god han var på det tidspungtet, men mener bestemt han var god nok for United.

Trøyesalget alene....jeezez..

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
*Snipp*

 

Welcome to Anfield Tevez. Jaggu ikke rart jeg har sansen for tc :D

 

EDIT: Det jeg ikke helt er med på tc, er at rednose ikke bør mangle dømme kraft etter x antall år i stolen. Derfor er det litt rart hele opplegget. Kan jo skjedd noe vi andre ikke vet, Keane/Benitez opplegg.

Backham for jo ut med hode først, husker ikke akkurat hvor god han var på det tidspungtet, men mener bestemt han var god nok for United.

Trøyesalget alene....jeezez..

 

Godt poeng men jeg sier faktisk aldri at det er Fergie sin feil. Jeg tror faktisk Fergie liker Tevez når han sier at han forandret kampen mot Spurs da vi lå 0-2 nede til pause og var i fare for å miste kontrollen over PL osv. som Tevez faktisk var veldig mye med på. Som eksperter på Sky osv. har sagt så hadde det faktisk vært vanskelig for akkurat det laget som stilte i 1.omgang å snu hele kampen fra 0-2 til seier selvom det selvfølgelig hadde vært mulig. Men tingen var at vi ikke hadde en Park-type på banen heller, så vi trengte en Tevez på banen for å legge press på forsvaret til Spurs og det gjorde han alright.

 

Det er rett og slett at "klubben ikke kan bruke 32 mill pund" eller hva det er. Vel, greit nok nå, men hvorfor kom dette problemet? Jo, kjøpet av Berba. Nå, jeg sier ikke Berba er dårlig. Tvert imot, jeg liker Berbatov og tror han kan være en suksess i Utd. Men kjøpet av Berba signaliserer litt disrespekt for Tevez som gjorde så mye året før også kommer mye av det fra forrige innlegget mitt. Måten ting har blitt gjort på har lagd unnskyldninger (og ja, det er det, det er) for å "bli kvitt" Tevez nå og derfor ser jeg klagingen til Tevez (hvis alt stemmer i media). Jeg ser for meg at han har klaget og jeg liker han ikke mindre pga. det. Det sykeste er at jeg ikke er en blodfan av Tevez heller, men bare liker og respekterer han og føler at han ble litt misbrukt nå i år etter 07/08 sesongen hans i Utd. Og vil påpeke at Utd (og supporterne) ikke egentlig kan klage på hva som skjer med han videre nå da vi kunne ha gjort hva vi ville hvis vi faktisk satt skikkelig pris på han. Blir lei diskusjonen nå egentlig, føler at jeg har sagt det meste som jeg kan si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...