Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

La oss heller ikke glemme at Alonso er en PL-spiller. Uansett, keeren snubla vel rett før han skulle ta ballen? :p

 

Touché.

 

Keeperen falt ja, men er jo fordi han skal løpe 3x sin normale fart for å nå tilbake og ta ballen. Alonso gjør det kontrollert.

 

Jeg har snakket om Alonso sitt forsøk mot Casillas, som meget mulig er verdens beste keeper, og jeg drar den opp igjen.

DET er kvalitet. Snakk om millimetere fra å gå inn, og Casillas topper en fantastisk forestilling med å få 2 fingre på den ballen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har snakket om Alonso sitt forsøk mot Casillas, som meget mulig er verdens beste keeper, og jeg drar den opp igjen.

DET er kvalitet. Snakk om millimetere fra å gå inn, og Casillas topper en fantastisk forestilling med å få 2 fingre på den ballen.

Bullshit. Buffon er verdens beste, by far. Casillas er langt bak i rekka.

Lenke til kommentar
Kan skjønne at du mener Buffon er verdens beste keeper, men at Casillas skal være langt bak i rekka vil jeg gjerne at du forklarer for meg. Helt klart på topp 5 i verden for min del.

Min rekkefølge:

 

1. Casillas

2. Buffon

3. Van Der Saar

4. Frey

5. Cech

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Jeg har snakket om Alonso sitt forsøk mot Casillas, som meget mulig er verdens beste keeper, og jeg drar den opp igjen.

DET er kvalitet. Snakk om millimetere fra å gå inn, og Casillas topper en fantastisk forestilling med å få 2 fingre på den ballen.

Bullshit. Buffon er verdens beste, by far. Casillas er langt bak i rekka.

 

Har du sett Buffon i år? Vært grusom. Og da mener jeg faktisk dårlig.

Lenke til kommentar
Kan skjønne at du mener Buffon er verdens beste keeper, men at Casillas skal være langt bak i rekka vil jeg gjerne at du forklarer for meg. Helt klart på topp 5 i verden for min del.

Jeg syns rett og slett at han er lite forutseende sammenlignet med keepere som Reina og Sar. Reina har begrenset rekkevidde men tar det inn med å være forutseende til gangs. Sar har alt med unntak av utboksninger, han kan det rett og slett ikke. I tillegg har ikke Casillas rekkevidden til resten av toppen, han har en tendens til å få de fleste redninger til å se nydelig ut grunnet sin noe ordinære rekkevidde og synske evner. Å har dermed skapt seg et ufortjent godt rykte. Ikke misfortstå, han er topp10, bare ikke topp5 i mine øyne.

 

Tc47: Nei jeg må vel være så ærlig å si at jeg har sett lite av Buffon i år, men han lever enda på gamle meritter hos meg. Samme gjør Cech som i form er en klar nr 2.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Har du sett Buffon i år? Vært grusom. Og da mener jeg faktisk dårlig.

Jeg sender spørsmålet videre, har du sett Buffon i år?

 

Gutten har vært skadet i store deler av sesongen. Og av den grunn har selvsagt ikke hatt en av sine beste sesonger i Juve-drakta, men Grusom? Ikke faen.

 

At Buffon er Verdens Beste Keeper er Udiskutabelt, itillegg til det er han en Gigantisk leder og en evigvarende inspirator for resten av laget.

 

Og, Casillas har definitivt ikke hatt sin beste RM sesong han heller, trenger ikke gå lenger tilbake enn til helga før han gjorde en stort bommert ;)

Lenke til kommentar

Buffon er etter min mening den eneste som kan kalles nummer en i verden. Det er ingen over og ingen ved siden av den gudommelige målvakten. Grusom i år? Neppe, som tidligere nevnt av G har han slitt med skader i store deler av sesongen. Han er uten tvil den keeperen som er mest komplett.

Lenke til kommentar

Ok grusom var kanskje litt overreagering, men han har vært ganske mye dårlige i år enn før. Jeg vil bare si at mtp. alderen nå og alt så ville en evt. investering av Casillas være lurt i forhold til Buffon til f.eks Utd.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Så klart, Luton i FA-cupen. Den kampen Liverpool vant 5-1 elns.

 

Det var faktisk dritspennende. Vi hadde dem 4 -3 mener jeg å huske, når de sendte keeper opp på corner.

Den endte 3-5 etter å ha googlet det. Jeg bomma med to mål. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...