Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roy Hodgson årets Manager i Premier League

 

Roy Hodgson må jo være årets manager i Premier League eller hva dere?

 

Det er utrolig hva Hodgson har fått til med Fulham de siste 12 og 15 mnd. Da han tok over laget i Desember 2007 lå de på 19.plass med 2 seire på 20 kamper. Link: Tabellen ved Hodgsons inntreden

 

15 måneder senere har han hentet inn utrolig mange bra spillere til klubben, Hangeland, Schwarzer og ikke minst Andy Johnson. Disse har han fått til å fungere som et lag og Fulham har vært årets positive overaskelse i Premier League.

 

De ligger nå på 7.plass i serien foran lag som Tottenham og Man City som har mye mer ressurser en lille Fulham. Defensivt er det sykt at ikke noen av Fulhams spillere er på årets lag (rett meg hvis jeg tar feil) de har altså sluppet inn minst mål av samtlige klubber i Premier League om vi tar vekk topp 3 lagene.

 

Dette er så utrolig bra gjort av en Manager som kom til klubben for 15 mnd siden og tok over det nest dårligste laget i serien og ser nå ut til å styre de mot Europa ligaen neste år (mini-Champions League).

 

Bortsett fra Alex Ferguson ser jeg ingen managere som har gjort sakene sine like bra som Hodgson i årets sesong.

 

Enig / Uenig?

Lenke til kommentar

@Kjakan24: Jeg er enig, men mener Hiddink også er en sterk kandidat. Han ble hentet inn for å sikre CL-plass til neste sesong, og Chelsea var etter han kom til klubben lenge med i serien, han førte dem til CL-semien (som de litt uheldig røk ut av), samt en finale i FA-cupen.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Jeg ber fortsatt til gud et par ganger i uka om at Hiddink fortsetter også neste sesong. Hvis han etter å ha tatt FA-cupen fortsatt ikke vil bli værende (den tar vi nemlig garantert), og ikke Abramovitsj klarer å overtale ham, ja da håper jeg vi får the special one tilbake. Spillerne trives og blomstrer under Hiddink, og de fleste har vel gjort det tydeig at de ønsker at han skal bli, men mange av spillerne har også uttrykt ønske om å få Mourinho tilbake. I og med at han har signalisert at han ønsker å forlate Italia, så satser jeg på at vi enten får Hiddink eller Mourinho fast neste sesong.

Lenke til kommentar
Med Hiddink og Mourinho vet vi at vi hevder oss helt i toppen. Jeg har ikke lyst til å ta sjansen på en ny trener, hvis vi kan få en av de.

Hiddink er bekreftet bort, og det vet dere!

Mourinho kommer neppe tilbake, med mindre dere får inn en ny eier! Det tror jeg dere skjønner også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...