Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Det der er jo slik man ser Ronaldo hver kamp. Utnytter situasjoner og faller lett hele tiden. Er jo ikke dive uten kontakt, der han går klart inn for å falle før han har blitt tatt. Det er helt klart kontakt mellom dem, stopperen går klart i ryggen på Gerrard.

 

Det er så latterlig å avfeie filming i eget lag ved en enkel kommentar om at "det der gjør jo Ronaldo hele tiden, buhu, det er urettferdig å behandle kapteinen vår på den måten". Ronaldo faller og Ronaldo filmer, det vet vi.

 

Og når du sier at stopperen går klart i ryggen til Gerrard så tror jeg du må se situasjonen en gang til, slik at du kan se hvem som hopper inn hvem sin løpsretning

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er helt klart kontakt mellom dem, stopperen går klart i ryggen på Gerrard.

 

 

Pisspreik av dimensjoner. Gerrard hopper jo rett inn i forsvareren. I ryggen av alle ting? Hvordan får du til det med vinklene de kommer fra?

 

Jaggu ikke sann du Jotun :)

 

Dette er jo faktisk den eneste måten du diskuterer på.

 

"Du er så teit ass" Overbevisende.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Det er helt klart kontakt mellom dem, stopperen går klart i ryggen på Gerrard.

 

 

Pisspreik av dimensjoner. Gerrard hopper jo rett inn i forsvareren. I ryggen av alle ting? Hvordan får du til det med vinklene de kommer fra?

 

Gerrard er foran han, og hadde nådd ballen om han ikke hadde fått stopperen i ryggen. Slik ser jeg det på den filmen.

Lenke til kommentar

Kan stemme.

 

 

Henta fra en Mod. på KF;

 

Det var i en kamp mot Arsenal han ble "felt" og dommeren dømte straffe. Fowler prøvde å signalisere til dommeren at det ikke var straffe. Deretter skjøt han et løst straffespark til venstre for keeper som Seaman (tror jeg) ga retur på. Da kom Jason McAteer i hundre og satte inn returen.

 

Har vel brukbar kontroll og peiling gamlingen.

Lenke til kommentar
Det er helt klart kontakt mellom dem, stopperen går klart i ryggen på Gerrard.

 

 

Pisspreik av dimensjoner. Gerrard hopper jo rett inn i forsvareren. I ryggen av alle ting? Hvordan får du til det med vinklene de kommer fra?

 

Jaggu ikke sann du Jotun :)

 

Dette er jo faktisk den eneste måten du diskuterer på.

 

"Du er så teit ass" Overbevisende.

 

Jaja, da skal jeg komme med denne lille sjokkeren. Det var ikke straffe.

 

Var på stadioen, akkurat motsatt av hvor det skjedde og det var åpenbart fra der jeg satt at det ikke burde være en straffe, noe som ble bekfeftet senere på en pub. Og for å si det sånn så kom det ikke mange godord om gerrard der inne når situsajonen kom i reprise. Vi vet han gjør det (mange som ikke vil innrømme det) og vi liker det ikke.

 

@7Bolanos. Ta deg sammen. Vi ser da alle samme videosnuttetn.

Lenke til kommentar
Vi vet han gjør det (mange som ikke vil innrømme det) og vi liker det ikke.

 

Akkurat det samme som meg (og mange united supportere) angående Ronaldo.

 

Sku vært med meg på en kamp der han faller som en flue og sitter og sutrer. Der og da kunne eg solgt han mange ganger :)

 

Hater sånne ting. Hater uproffesjonalitet. De tjener så godt at litt selvbeherskelse er lov å kreve av de.

Lenke til kommentar
Chelsea-supporterne er fortsatt sure på Øvrebø, og planlegger hevn:

 

http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6603186

 

- De robbet Chelsea for Champions League-finalen, så la oss robbe dem for Eurovision-seieren, sier en Chelsea-tilhenger.

 

Artig hvordan de tror Øvrebø representerer nasjonen Norge. Men de stemmene Norge taper fra England vinner de nok i Spania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...