Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker veldig som om du har mye i mot Gamst, Kjetil.

Skjønner ikke helt hvorfor, en eller to filminger er ikke mye og filming skjer uansett i dagens fotball.

Gerrard har vel filmet 5x så mye som Gamst.

 

Liker Gamst jeg, nordmann vettu og er alltid fint å ha nordmenner i utenlandske ligaer :)

Lenke til kommentar

Tenkte jo selvfølgelig på Ronaldo i den sammenhengen. :roll:

 

Joachim: Men at jeg har mye imot Gamst er sant. Vet ikke helt hvorfor, men har alltid hatet han, og den filminga var toppen av kransekaka. I tillegg må han være den mest oppskrytte spilleren i Norge gjennom alle tider. Koste meg da jeg hørte at Oljeberget pep på han og Andresen :D

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar
Tenkte jo selvfølgelig på Ronaldo i den sammenhengen. :roll:

 

Joachim: Men at jeg har mye imot Gamst er sant. Vet ikke helt hvorfor, men har alltid hatet han, og den filminga var toppen av kransekaka. I tillegg må han være den mest oppskrytte spilleren i Norge gjennom alle tider. Koste meg da jeg hørte at Oljeberget pep på han og Andresen :D

 

vel nå er jeg med i Oljeberget og vi pipte ikke på han en eneste gang, så FAIL! men når det gjelder supporteralliansen så er det en annen sak

Lenke til kommentar
Hvem? drogba?

 

Ja, men tenkte helst på Ronaldo. Noe jeg tror du skjønte egentlig.

Når var det han sist filmet? Og da tenker jeg på FILMING, ikke på billige frispark som ble gitt av dommeren.

 

Klareste jeg kommer på i farta, er den mot Chelsea. :!:

Så sist gang han filmet var i september? Hva faen mener du "Gerrard har i alle fall sluttet med det, i motsetning til visse andre"?

Lenke til kommentar
At Gerrard har sluttet med det, Ronaldo og Drogba driver fortsatt på :)

Gerrard filmet mot Atletico i november. Ronaldo filmet mot Chelsea i september. Hvordan kan du si at Gerrard har slutta, men at Ronaldo fortsetter? :roll:

 

Gerrard filmet da ikke mot Atletico? :blink: I så fall har jeg gått glipp av noe. Link?

Lenke til kommentar
Gerrard filmet da ikke mot Atletico? :blink: I så fall har jeg gått glipp av noe. Link?

 

Hah. Du er jo litt søt når du leker dum også da...Om man vil kalle det "dive" eller ikke er opp til en selv, men filming og overdrivelse er det i alle fall i min bok.

 

Lenke til kommentar

Det der er jo slik man ser Ronaldo hver kamp. Utnytter situasjoner og faller lett hele tiden. Er jo ikke dive uten kontakt, der han går klart inn for å falle før han har blitt tatt. Det er helt klart kontakt mellom dem, stopperen går klart i ryggen på Gerrard.

 

Filming er vel litt slemt, men klar overdrivelse, og en spiller med verdighet hadde nektet å tatt en slik straffe.

 

Tviler jeg sterkt på. Er vel bare Fowler (:love:) som noensinne har protestert på en straffe han selv har fått.

 

Godt jobbet at Atletico spilleren ikke får frispark når han blir overfalt på den måten av Gerrard.

 

Jaggu ikke sann du Jotun :)

Lenke til kommentar
Filming er vel litt slemt, men klar overdrivelse, og en spiller med verdighet hadde nektet å tatt en slik straffe.

Kan ikke komme på en eneste spiller(som fremdeles spiller) som hadde nektet å tatt en slik straffe.

Kanskje ''alle'' spillerne ikke har verdighet.

 

arshaven hadde en fin en da,men blir ikke det samme sitvasjonen.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Tviler jeg sterkt på. Er vel bare Fowler (:love:) som noensinne har protestert på en straffe han selv har fått.

 

Hjelper lite det når McAteer er i nærheten. :wee:

 

Hvorfor det?

 

Fowler protesterte, og nektet å ta straffen. Hva mer skulle han gjort? Slått ned McAteer eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...