Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Dexter!: Datating holder ikke med Chelsea. Er så dustete å høre på VI, Dere osv.

 

 

Av med brillene her folkens. Det finnes folk her inne som ikke holder med hverken Chelsea eller Barcelona.

 

Det gjør jo saken enda verre. Om man som nøytral supporter mener det er ufortjent at Barcelona går videre etter 2 kamper, så vet jeg ikke hva som er galt med folk.

 

I tillegg, er det en veldig rar ting å henge seg opp i. Jeg omtaler alltid Barcelona som vi. Og vil også fortsette med det i fremtiden. Deal with it.

 

 

Eeeh. De andre spilte mange hakk bedre enn Dere i dag Dexter! Sånn ser de fleste her inne saken.

 

Edit: overkjørte ble vel kanskje litt drøyt ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dexter!: Datating holder ikke med Chelsea. Er så dustete å høre på VI, Dere osv.

 

 

Av med brillene her folkens. Det finnes folk her inne som ikke holder med hverken Chelsea eller Barcelona.

 

Det gjør jo saken enda verre. Om man som nøytral supporter mener det er ufortjent at Barcelona går videre etter 2 kamper, så vet jeg ikke hva som er galt med folk.

 

I tillegg, er det en veldig rar ting å henge seg opp i. Jeg omtaler alltid Barcelona som vi. Og vil også fortsette med det i fremtiden. Deal with it.

 

 

Eeeh. De andre spilte mange hakk bedre enn Dere i dag Dexter! Sånn ser de fleste her inne saken.

 

Edit: overkjørte ble vel kanskje litt drøyt ;)

 

Har jeg ved noe tidspunkt påstått at vi var det beste laget idag?

Jeg minner på nytt om at det spilles over TO kamper.

 

Og jeg mener at det over 2 kamper, er helt greit at vi går videre.

Lenke til kommentar
Og jeg mener at det over 2 kamper, er helt greit at vi går videre.

Det synes jeg også, selv om dommerfeil helt klart påvirket kampen i dag. Syntes Øvrebø greide seg bra lenge, og det burde definitivt ikke vært 5-6 straffespark som Chelsea tydeligvis mente de ble snytt for. Men de to handsene mot slutten ødela mye. Spesielt den første handsen var svært grov å ikke dømme på. Den andre var også klar, men likevel ikke så kontroversiell.

Lenke til kommentar

Hvordan er reglene for gult kort når en spiller tar av seg/kaster trøya etter f.eks en scoring?

 

Ronaldo fikk jo gult for det her for en liten stund siden. Finn Iniesta det i dag? Er det t-skjorte under drakten som er nøkkelen til suksess her?

Lenke til kommentar

Til og med når t-skjorta er gul.... What a drama.

 

Fint om du i gleden av å ta laget ditt til finale får det gule kortet som gjør at du må stå over finalen. Bummer.

 

 

Edit: Uten å være for skråsikker og kun ha sjekket BBC-sports sine matchstats så fikk ikke Iniesta kort for den feiringen nei.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Dersom, hvis, ifall. Kampen er over. Det beste laget vant, thats it. Game over.

 

Faktisk, så ble det uavgjort. Men big kudos til Barca. Vinne 6-2 mot Real Madrid (så å si vinne ligaen) og komme seg til CL-finale på en uke. Det er ManUtd og Barca som er to av europas beste lag. Blir spennende å se hvem som er best. Det ender hvertfall ikke med straffekonk.

Lenke til kommentar
Mongoloid? Har du aldri vært i en situasjon hvor adrenalinet tar fullstendig overhånd og du er på kanten til å kollapse av glede?

 

Tror ikke mongoene på Barcelona er de eneste som hadde kasta trøya i en slik situasjon.

 

Selv om mange personer gjør en idiotisk ting gjør det ikke saken mindre idiotisk.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Haha, er så morsomt å lese de siste sidene. Chelsea overkjørte Barca? Hvilken kamp så dere på? Øvrebø hadde TO feil i dag, ikke noe mer. Abidal sitt røde var aldri rødt og Pique sin hands var klar da han hindret en stor sjanse der. Ballack sitt skudd? Ingen tid til å reagere og det treffer nærmest skulderbladet, aldri en straffe! Og siden Henry skulle hatt en klar en på Camp Nou går straffesituasjonene opp i opp også er det røde kortet til Abidal! Barca spilte bedre over begge kampene som tidligere sagt og fortjener helt klart å være i finalen 27. mai!

Fikk et lite Zidane-flashback av den! Ekstremt!

Selv fikk jeg et Robin van Persie-flashback

neiii, se hva det står under videoen daa..

"he shoulda been sent off like 5 minutes before that goal, clumsy tackle should have been his second yellow of the game.. great goal tho still"

:innocent: hehe ;)

Hør på Andy Gray fra Sky Sports. Han sier at fordi nivået i Norge er så lavt, så burde ikke en norsk dommer få dømme en så stor kamp i Europa.

Pleier vanligvis å være enig med Andy, men her er jeg uenig. En dommer kan være god nok til en semifinale, selv om han er fra en liga der nivået er lavt.

Digger Gray, men her tar han feil. Øvrebø har mer enn nok erfaring. Han er en god dommer.

Eh, Gray og eventuelt Redknapp hade rett. Øvrebø slet virkelig i dag, det kan ingen si noe imot. Av og til var han sterk mtp. Drogba som faller lett osv. men han var på ingen måte overbevisende når han ikke gir straffe på Pique handsen og røde kortet til Abidal da Anelka faktisk snubler i egne ben! Øvrebø er ikke god nok, det er sant og det at han dømmer i TL til vanlig har mye å si. Gray og Redknapp har rett.

Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball.

Hehe, det er hvordan de gjør det og respekt for det! Og se hvor de er nå da, på vei til The Treble faktisk. :)

Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball.

Ikke uvante takter fra Barca. Gjorde nøyaktig det samme ifjor også.

Og så skjer det plutselig. Typisk Barca.

Damn, nice call faktisk. :p

Chelsea viste tidligere Arsenal-oppførsel på slutten her. Totalt uakseptabel oppførsel av flere av spillerne.

Tenkte akkurat det for å være helt ærlig når jeg så Drogba og Ballack etter kampen. Old Trafford, 03/04 når Van Nistelrooy ble voldtatt av Keown, Parlour, Viera and co. Horribelt. :(

 

EDIT: Btw, sjekk denne. Haha.

1241648354.gif

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er uenig med nesten alt av eksperter og journalister som skriver om kampen i går. Og jeg er faktisk enig med mange her inne. Spesielt Tc som jeg ikke kunne vært mer enig med. Det røde kortet var ikke rødt kort, jeg synes knapt det er frispark en gang, da Anelka er litt borti Abidal, men han snubler i seg selv og detter. Ikke rødt kort!

Straffesituasjonen når Pique får ballen rett i armen ville jeg ha blåst straffe på tror jeg. Siden ballen treffer så klart, og mye pga presset jeg ville hatt som dommer på det øyeblikket.

 

 

Forøvrig så er Drogba en skam for fotballen på så ubeskrivelig mange måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...