kloffsk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Idiot-dommer. Enkelt og greit. Han avgjorde kampen. Begge handsene er straffe, og å ikke dømme på noen av de tre fellingene i feltet er veldig tvilsomt... Ehhh ... ja ... ikkesant. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den siste der er jo søren i meg ikke straffe, hvordan går det an å mene noe sånt? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva mener dere om handsene? Slik jeg ser det søker ikke armene ballen? Ergo ville jeg ikke blåst straffe. Den siste situasjonen som kunne vært straffe er jeg enig i, men Pique sin hands var klar og han holder arm langt unna kroppen. Men armen er i ro, og ballen blir skutt i den. Altså er det utilsiktet, selv om han drar fordel av det. Et sted må man jo ha armen, den blir brukt som vektstang for å holde balansen osv. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den siste der er jo søren i meg ikke straffe, hvordan går det an å mene noe sånt? Kanskje fordi ballen traff armen og armen var langt fra inntil kroppen. Jeg holder ikke med noen av lagene selv, men makan til elendig dommer gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herlig at ein dommar dømmar Chelsea til helvete etter det dei gjorde mot Anders Frisk for nokre år sidan. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva mener dere om handsene? Slik jeg ser det søker ikke armene ballen? Ergo ville jeg ikke blåst straffe. Den siste situasjonen som kunne vært straffe er jeg enig i, men Pique sin hands var klar og han holder arm langt unna kroppen. Men armen er i ro, og ballen blir skutt i den. Altså er det utilsiktet, selv om han drar fordel av det. Et sted må man jo ha armen, den blir brukt som vektstang for å holde balansen osv. Så? Det er ikke normalt å ha armen rett ut. Så du mener også da at hvis jeg løper med begge armene rett ut hele tiden og ikke beveger på dem, så kommer en å skyter ballen i armen min, men jeg sto der med vilje så blir det ikke straffe? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gjorde hva mot anders frisk? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herlig at ein dommar dømmar Chelsea til helvete etter det dei gjorde mot Anders Frisk for nokre år sidan. Hæ? Hva mener du? Jeg husker bare at noen Roma-supportere hev ting på han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gjorde hva mot anders frisk? Dette: Den 11. mars 2005, bestemte Anders Frisk seg for å legge opp som dommer på grunn av trusler mot familien etter at han viste ut Didier Drogba i kampen mellom FC Barcelona og Chelsea i Champions League. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så? Det er ikke normalt å ha armen rett ut. Så du mener også da at hvis jeg løper med begge armene rett ut hele tiden og ikke beveger på dem, så kommer en å skyter ballen i armen min, men jeg sto der med vilje så blir det ikke straffe? Det kommer selvfølgelig ann på situasjonen, du setter det veldig på spissen. Stod der med vilje? Jeg mener det ikke er straffen når armen ikke søker ballen, men blir skutt direkte i armen på kort avstand når den er statisk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gjorde hva mot anders frisk? Dette: Den 11. mars 2005, bestemte Anders Frisk seg for å legge opp som dommer på grunn av trusler mot familien etter at han viste ut Didier Drogba i kampen mellom FC Barcelona og Chelsea i Champions League. Det er når sånne ting skjer jeg lurer på hva som skjer med fotballen. Når alt kommer til alt er det bare et spill. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så? Det er ikke normalt å ha armen rett ut. Så du mener også da at hvis jeg løper med begge armene rett ut hele tiden og ikke beveger på dem, så kommer en å skyter ballen i armen min, men jeg sto der med vilje så blir det ikke straffe? Det kommer selvfølgelig ann på situasjonen, du setter det veldig på spissen. Stod der med vilje? Jeg mener det ikke er straffen når armen ikke søker ballen, men blir skutt direkte i armen på kort avstand når den er statisk. Pique løftet da opp armen, så det er ingen naturlig posisjon eller utilsiktet. Straffe uten tvil. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så vidt jeg kunne registrere gjorde han ikke det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gjorde hva mot anders frisk? Dette: Den 11. mars 2005, bestemte Anders Frisk seg for å legge opp som dommer på grunn av trusler mot familien etter at han viste ut Didier Drogba i kampen mellom FC Barcelona og Chelsea i Champions League. Aha. Vel, idiotsupportere finnes overalt. Det der er LANGT over streken, men jeg holder ikke laget ansvarlig for hva idiotsupportere gjør. I alle fall når det er ting som laget virkelig har NULL styring over. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mourinho hadde jo også kommentarar etter kampen som i alle fall ikkje gjorde supporterane mindre sure. Blant anna påsto han at Anders Frisk hadde snakka med Frank Rijkard i garderoba i pause, og det påvirka dømminga i andreomgang. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror Øverbø får ett par drapstrusler og. Chelsea har det med å plukke de svaksynte norske dommerne. Men ManUtd - Barca i finalen. Det er en finale jeg har ventet på lenge nå. Lenke til kommentar
8520dcn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Uansett var det forferdelig dårlig dømming, og han viste at han ikke var riktig mann for jobben. I de vanlige situasjonene gjorde han rett, i motsetning til da det krevdes baller. Fy, ikke la oss som elsker fotball få kampen ødelagt av sånn dømming. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Helt riktig av øvrebø! Han snudde ryggen til og ballen traff albuen. som hadde vert billig hvis det hadde vert straffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå