Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener dere om handsene? Slik jeg ser det søker ikke armene ballen? Ergo ville jeg ikke blåst straffe.

Den siste situasjonen som kunne vært straffe er jeg enig i, men Pique sin hands var klar og han holder arm langt unna kroppen.

Men armen er i ro, og ballen blir skutt i den. Altså er det utilsiktet, selv om han drar fordel av det. Et sted må man jo ha armen, den blir brukt som vektstang for å holde balansen osv.

Lenke til kommentar
Den siste der er jo søren i meg ikke straffe, hvordan går det an å mene noe sånt?

Kanskje fordi ballen traff armen og armen var langt fra inntil kroppen.

Jeg holder ikke med noen av lagene selv, men makan til elendig dommer gjør meg forbanna.

Lenke til kommentar
Hva mener dere om handsene? Slik jeg ser det søker ikke armene ballen? Ergo ville jeg ikke blåst straffe.

Den siste situasjonen som kunne vært straffe er jeg enig i, men Pique sin hands var klar og han holder arm langt unna kroppen.

Men armen er i ro, og ballen blir skutt i den. Altså er det utilsiktet, selv om han drar fordel av det. Et sted må man jo ha armen, den blir brukt som vektstang for å holde balansen osv.

Så? Det er ikke normalt å ha armen rett ut. Så du mener også da at hvis jeg løper med begge armene rett ut hele tiden og ikke beveger på dem, så kommer en å skyter ballen i armen min, men jeg sto der med vilje så blir det ikke straffe?

Lenke til kommentar
Gjorde hva mot anders frisk?

Dette:

Den 11. mars 2005, bestemte Anders Frisk seg for å legge opp som dommer på grunn av trusler mot familien etter at han viste ut Didier Drogba i kampen mellom FC Barcelona og Chelsea i Champions League.
Lenke til kommentar
Så? Det er ikke normalt å ha armen rett ut. Så du mener også da at hvis jeg løper med begge armene rett ut hele tiden og ikke beveger på dem, så kommer en å skyter ballen i armen min, men jeg sto der med vilje så blir det ikke straffe?

Det kommer selvfølgelig ann på situasjonen, du setter det veldig på spissen.

Stod der med vilje?

Jeg mener det ikke er straffen når armen ikke søker ballen, men blir skutt direkte i armen på kort avstand når den er statisk.

Lenke til kommentar

Dette:

Den 11. mars 2005, bestemte Anders Frisk seg for å legge opp som dommer på grunn av trusler mot familien etter at han viste ut Didier Drogba i kampen mellom FC Barcelona og Chelsea i Champions League.

Det er når sånne ting skjer jeg lurer på hva som skjer med fotballen. Når alt kommer til alt er det bare et spill.

Lenke til kommentar

Det kommer selvfølgelig ann på situasjonen, du setter det veldig på spissen.

Stod der med vilje?

Jeg mener det ikke er straffen når armen ikke søker ballen, men blir skutt direkte i armen på kort avstand når den er statisk.

Pique løftet da opp armen, så det er ingen naturlig posisjon eller utilsiktet. Straffe uten tvil.

Lenke til kommentar

Dette:

Aha. Vel, idiotsupportere finnes overalt. Det der er LANGT over streken, men jeg holder ikke laget ansvarlig for hva idiotsupportere gjør. I alle fall når det er ting som laget virkelig har NULL styring over.

Lenke til kommentar

Uansett var det forferdelig dårlig dømming, og han viste at han ikke var riktig mann for jobben. I de vanlige situasjonene gjorde han rett, i motsetning til da det krevdes baller. Fy, ikke la oss som elsker fotball få kampen ødelagt av sånn dømming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...