Prinz Poldi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 For en usympatisk drittsekk Drogba er. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Chelsea viste tidligere Arsenal-oppførsel på slutten her. Totalt uakseptabel oppførsel av flere av spillerne. Slikt bør straffes ordentlig. Spillerne skal være mer profesjonelle enn som så. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 De har ingenting å klage på, det var i alle fall ikke hands på slutten der. Jeg liker Ballack, men akkurat når det gjelder den situasjonen kan han bare gå og legge seg. Rett før han ga Øvrebø en skikkelig ø(v)refik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jadda! Unner ikke Chelsea noen ting kjenner jeg. My thoughts exacatly. Og om Barca ka slå United i finalen med festfotball ville ingenting glede meg mer. De må iallfall gjøre noe annet enn det de har prøvd på mot Chelsea i disse to kampene. Hvis dette er Barcelona så er de et av de mest overvurderte lagene i Europa. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det sier vel en del om Real Madrid dette. "Storlag" Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 De har ingenting å klage på, det var i alle fall ikke hands på slutten der. Jeg liker Ballack, men akkurat når det gjelder den situasjonen kan han bare gå og legge seg. Rett før han ga Øvrebø en skikkelig ø(v)refik Ding-Ding-Ding *Plinger på glasset* Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 De må iallfall gjøre noe annet enn det de har prøvd på mot Chelsea i disse to kampene. Hvis dette er Barcelona så er de et av de mest overvurderte lagene i Europa. Det kommer an på hvordan United klarer å organisere forvaret(som normalt er meget bra). Derfor kan det bli vansklig, men jeg har ikke problemer med å se at på en god dag så triller Barcamålene inn. Tror de glemmer litt at de spiller mot et engelsk lag og ikke et spansk/Italiensk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fy faen, Øvrebø blir jo slaktet i studioen til Sky av både Jamie Redknapp og Greame Souness. Redknapp vil ikke at en norsk dommer skal dømme semifinale, for han ikke har erfaring. Han sier det ikke er så mange store oppgjør Øvrebø dømmer i Norge, så da er det best å la være å bruke slike dommere i en semifinale. Han sier han heller vil ha de beste dommerne fra Europa til å dømme slike kamper, f.eks. dommere fra Italia. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er dette typisk Barca, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Øvrebø kommer ikke til å være populær i England lenger. Barcelona hadde flaks som ikke fikk en eneste straffe imot, men er bra at de gikk videre. Alves burde i det minste lære seg å legge innlegg før finalen :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fy faen, Øvrebø blir jo slaktet i studioen til Sky av både Jamie Redknapp og Greame Souness. Redknapp vil ikke at en norsk dommer skal dømme semifinale, for han ikke har erfaring. Han sier det ikke er så mange store oppgjør Øvrebø dømmer i Norge, så da er det best å la være å bruke slike dommere i en semifinale. Han sier han heller vil ha de beste dommerne fra Europa til å dømme slike kamper, f.eks. dommere fra Italia. jaa, de har jo rett til det? Elendig dommer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Øvrebø kommer ikke til å være populær i England lenger. Barcelona hadde flaks som ikke fikk en eneste straffe imot, men er bra at de gikk videre. Alves burde i det minste lære seg å legge innlegg før finalen :!: Terje Hauge = Hatet av Arsenal Tom Henning Øvrebø = Hatet av Chelsea Alves spiller ikke finale oO Endret 6. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva mener dere om handsene? Slik jeg ser det søker ikke armene ballen? Ergo ville jeg ikke blåst straffe. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fy faen, Øvrebø blir jo slaktet i studioen til Sky av både Jamie Redknapp og Greame Souness. Redknapp vil ikke at en norsk dommer skal dømme semifinale, for han ikke har erfaring. Han sier det ikke er så mange store oppgjør Øvrebø dømmer i Norge, så da er det best å la være å bruke slike dommere i en semifinale. Han sier han heller vil ha de beste dommerne fra Europa til å dømme slike kamper, f.eks. dommere fra Italia. Øvrebø begynner å få rimelig grei erfaring nå. Heldigvis er det også UEFA som velger hvem som skal dømme, ikke avdanka gamle fotballspillere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva mener dere om handsene? Slik jeg ser det søker ikke armene ballen? Ergo ville jeg ikke blåst straffe. Den siste situasjonen som kunne vært straffe er jeg enig i, men Pique sin hands var klar og han holder arm langt unna kroppen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fy faen, Øvrebø blir jo slaktet i studioen til Sky av både Jamie Redknapp og Greame Souness. Redknapp vil ikke at en norsk dommer skal dømme semifinale, for han ikke har erfaring. Han sier det ikke er så mange store oppgjør Øvrebø dømmer i Norge, så da er det best å la være å bruke slike dommere i en semifinale. Han sier han heller vil ha de beste dommerne fra Europa til å dømme slike kamper, f.eks. dommere fra Italia. Øvrebø begynner å få rimelig grei erfaring nå. Heldigvis er det også UEFA som velger hvem som skal dømme, ikke avdanka gamle fotballspillere. Jepp. Redknapp er bare bitter fordi fetteren hans ikke gikk videre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Idiot-dommer. Enkelt og greit. Han avgjorde kampen. Begge handsene er straffe, og å ikke dømme på noen av de tre fellingene i feltet er veldig tvilsomt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Idiot-dommer. Enkelt og greit. Han avgjorde kampen. Begge handsene er straffe, og å ikke dømme på noen av de tre fellingene i feltet er veldig tvilsomt... Nå var jo Chelsea litt heldige med utvisningen da. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg mener at begge hands- situasjonene er straffe, rett og slett fordi armen ikke er i en naturlig posisjon i noen av situasjonene. Pique sin var klarest, men den andre var relativt klar den og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå