Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) HVA FAEN SKJEDDE? Det er noe av det verste jeg har sett, er det mulig... Endret 6. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jadda! Unner ikke Chelsea noen ting kjenner jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball. Ikke uvante takter fra Barca. Gjorde nøyaktig det samme ifjor også. Og så skjer det plutselig. Typisk Barca. Du hadde helt rett! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball. Ikke uvante takter fra Barca. Gjorde nøyaktig det samme ifjor også. Og så skjer det plutselig. Typisk Barca. Du hadde helt rett! Hehehe Hva var det jeg sa? Men hva i helvete, Øvrebø? Det er straffe. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg har lenge vært glad Ballack valgte Chelsea. Jeg er enda gladere nå. edit: feil tråd. Endret 6. mai 2009 av genser Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 HAHAHA. Noen må lage .gif av Ballack. :!: Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som føler seg kallet til å lage en .gif med Ballack som jager Øvrebø? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jadda! Unner ikke Chelsea noen ting kjenner jeg. My thoughts exacatly. Og om Barca ka slå United i finalen med festfotball ville ingenting glede meg mer. Øvrebø kommer uansett til å få en tøff kveld. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Konge å se Ballack der :b Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heheh! Skulle trodd Ballack ville slå ned Øvrebø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er det med tyskere og forsøk på å slå til dommere? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 herregud! stakkars øvrebø..! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Når kampen er slutt, så er kampen slutt. Hva er vitsen med å stå å klage?? Ingenting kan bli omgjort. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Faen, trodde vi kom til finalen i går*, men Fjørtoft påstår det er "Barcelona" mot "Barcelona" i finalen. Endret 6. mai 2009 av PSV Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Drogba tar helt av, jævla dust. Alt i alt, så syns jeg Øvrebø klarte seg relativt bra med tanke på alt som skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå