Kjuagutt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Selvfølgelig er det Øvrebø. Den første er ikke straffe, den er utenfor det begynner. Den andre er mye mer diskutabel. Barca er dårlig idag. For mye støttepassninger som nevnt. Håper personlig på en Engelsk finale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Haha, dagens. :!: Kan vedde på at du ikke ser kampen på Viasat. Der snakker de jo om dommeren hele tiden.. Det er faktisk Øvrebø Nei???? Hva mener du, Torstein? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Haha, dagens. :!: Kan vedde på at du ikke ser kampen på Viasat. Der snakker de jo om dommeren hele tiden.. Det er faktisk Øvrebø Nei???? Hva mener du, Torstein? Burde vel heller skrevet: "Nei, kødder du?". Mener selvfølgelig at det er Øvrebø. Ser det på de tidligere postene mine at det er det jeg mener Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Drogba, du er trist! Du er et tap for fotballen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Latias, har ikke på lyd på. Ser rbk på tv, og cl på pc'n Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva faen er det Øvrebø holder på med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det der lærte du ikke på Anfield Anelka. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da er nok Chelsea i finalen. Blir vanskelig for barca med 1 mann mindre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hør på Andy Gray fra Sky Sports. Han sier at fordi nivået i Norge er så lavt, så burde ikke en norsk dommer få dømme en så stor kamp i Europa. Pleier vanligvis å være enig med Andy, men her er jeg uenig. En dommer kan være god nok til en semifinale, selv om han er fra en liga der nivået er lavt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva ville Gray hatt da? 3 straffer? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Øvrebø = Han dømmer jo totalt i favør Chelsea, no jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Øvrebø = Han dømmer jo totalt i favør Chelsea, no jeg ikke liker. Ja men Barca driter seg jo ut gang på gang. Toure er heldig at ikke også han er sendt i dusjen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Han har ivertfall ikke dømt i Drogba favør, noe dommerene pleier å gjøre. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det kan jeg være enig i, guttorm, men syns alikevel det var en del tynne avgjørelser, da spesielt i første omgang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hør på Andy Gray fra Sky Sports. Han sier at fordi nivået i Norge er så lavt, så burde ikke en norsk dommer få dømme en så stor kamp i Europa.Pleier vanligvis å være enig med Andy, men her er jeg uenig. En dommer kan være god nok til en semifinale, selv om han er fra en liga der nivået er lavt. Digger Gray, men her tar han feil. Øvrebø har mer enn nok erfaring. Han er en god dommer. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball. Ikke uvante takter fra Barca. Gjorde nøyaktig det samme ifjor også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeezes, Barca trenger kun 1 mål for å gå videre, men de ligger bare å triller ball. Ikke uvante takter fra Barca. Gjorde nøyaktig det samme ifjor også. Og så skjer det plutselig. Typisk Barca. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og så skjer det plutselig. Typisk Barca. Syns det ser svart ut jeg... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Chelsea er videre her, barcelona gjør ikke annet å leke med ballen. Innleggene er for unøyaktige og de presterer ingenting. De har ikke en gang et skudd på mål. Synd de ikke klarer bedre i kveld. EDIT: Barcelona!!!! og et øyeblikk med magi og det er mål! Endret 6. mai 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå