Kjuagutt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Merkelig. Kanskje fetteren? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Hehe, ja de var skremmende lik Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke store anntydninger til deffensivt spill fra Chelsea enda. Tror det begynner mellom 50 og 60 minutter ut i kampen visst ledelsen holder seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ah, det er jo han Håper du kødder nå. Selvfølgelig er det han. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ah, det er jo han 10 points. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fikk et lite Zidane-flashback av den! Ekstremt! Selv fikk jeg et Robin van Persie-flashback Selv fikk jeg et Rooney-flashback. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg heller mot at det er straffe. Abidal(?) setter ut hofta og holder i trøya. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er jo klar kontakt. Øvrebø må jo mene at han faller for lett. Kan forstå, vil jo ikke være første gang fra Drogba. Men her kan det virke som Chelsea kan føle seg litt snytt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ikke veldig klar straffe akkurat, i tilegg er det jo jegfallerlett nr1 som er i situsasjonen. Tror første situasjonen er at han ser an fordel og så trekker den utenfor pga tidligere frispark. Frustrerende å se på Barca, avslutt for faen. Helvetes støttepassninger langt inn i Chelsea sin 16-meter. Endret 6. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skyyyt Barca. For mye støttepasninger som guttorm sier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Haha, dagens. :!: Kan vedde på at du ikke ser kampen på Viasat. Der snakker de jo om dommeren hele tiden.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Haha, dagens. :!: Kan vedde på at du ikke ser kampen på Viasat. Der snakker de jo om dommeren hele tiden.. Det er faktisk Øvrebø Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Haha, dagens. :!: Kan vedde på at du ikke ser kampen på Viasat. Der snakker de jo om dommeren hele tiden.. Det er faktisk Øvrebø Har jeg sagt noe annet? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den skalla dommeren lignet faen meg på Øvrebø. Haha, dagens. :!: Kan vedde på at du ikke ser kampen på Viasat. Der snakker de jo om dommeren hele tiden.. Det er faktisk Øvrebø Nei???? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) jo.. edit: Ok, kanskje jeg ikke fattet at du køddet med en gang.. =/ Endret 6. mai 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jo. Herregud da mennesker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er Øvrebø, folkens. http://fotball.aftenposten.no/mesterligaen/article137517.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå