Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Dere har aldri vunnet Premier League. FACT!

 

Nærmere? Dere kom på andre i 2001 - 2002 sesongen med Houllier også. Benitez har fortsatt ikke engang kommet på 2. i Premier League. Kos dere med håpet. "Neste sesong skal vi vinne ligaen gutta!"

 

Vi har vunnet serien 18 ganger. Et navnebytte forandrer ikke det, det er fortsatt den samme serien.

 

Houllier var på rett vei en periode, med "the little treble" i 00/01 og andreplass i 01/02 sesongen, men så raknet han og laget helt etter hjerteoperasjonen hans, og det ble sløst vanvittig med millioner på ubrukelige spillere. Benitez har måttet starte på ny igjen, og alle kan se at vi blir bedre for hver sesong (om ikke trofemessig), vi har vel mer poeng nå enn vi noen gang har hatt under Benitez før? Selv om vi har noen kamper igjen. Hvorfor takler så få United-supportere at Liverpool-fansen er optimistiske?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ironiske er vel kanskje at "Murderers" er noe av grunnlaget til at Premier League ble opprettet. (Og nei, jeg bruker vanligvis ikke denne betegnelsen på Liverpool, men i denne sammenheng referer jeg til den faktiske hendelsen.)

Lenke til kommentar
Det blir faktisk noe annet (PL) når reglene forandrer på seg og en ny liga er formet. Tenker da mest på at det startet med 22 lag som ble til 20 osv. Dere har aldri vunnet PL, innse det.

 

Please.

 

Er fullstendig klar over at vi ikke har vunnet serien på lenge. Selv om noen regler ble bytta er det fortsatt serien med de beste Engelske laga i, og det er den serien vi har vunnet flest ganger. Ingen teller antall PL seire, såvidt jeg har fått med meg. Tellinga blir gjort i antall toppseriegull, der vi har flest. (foreløpig ;))

Lenke til kommentar
Fikk et lite Zidane-flashback av den! Ekstremt!

Selv fikk jeg et Robin van Persie-flashback

Robin sitt er mye finere :)

 

Torstein!: Hyggelig kamp i går, hvor Arsenal gikk ut, og Bendtner på byn etterpå?

Er for dårlig. Er skuffet over at han ikke har respekt for klubben og fansen.. Noen sier la ungdom være ungdom. Man kan drikke seg full av og til, men ikke rett etter et slikt nederlag.

Lenke til kommentar
QUOTE(Hegland @ 06/05-2009 : 20:58) *

QUOTE(LyleScott @ 06/05-2009 : 20:56) *

Fikk et lite Zidane-flashback av den! Ekstremt!

 

Selv fikk jeg et Robin van Persie-flashback

 

Robin sitt er mye finere smile.gif

 

QUOTE(Kjuagutt @ 06/05-2009 : 20:59) *

Torstein!: Hyggelig kamp i går, hvor Arsenal gikk ut, og Bendtner på byn etterpå?

 

Er for dårlig. Er skuffet over at han ikke har respekt for klubben og fansen.. Noen sier la ungdom være ungdom. Man kan drikke seg full av og til, men ikke rett etter et slikt nederlag.

 

Jepp, enkelt å greit respektløst. Du kan feire etter en seier, du skal kunne sørge etter tap, men ikke så voldsomt som dette, og du gjør det ikke midt i byn med pressen snikende rundt hvert hjørne. Tar det rolig på hotellrommet, kanskje med noen lagkamerater.

 

Spørs hvordan Arsene Wenger straffer han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...