Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvis Liverpools stall er dårligere så betyr det jo bare at Liverpool vinner ligaen hvis vi klarer å hente inn riktige spillere denne sommeren.

 

Vi er jo alt bedre en dere i enkelt kamper (12 poeng mot Man United og Chelsea i ligaen).

 

Ergo er du nå enig i at Liverpool bare er en litt bedre tropp unna å vinne mot Man United over 36 kamper.

For en logikk og slående argumentasjon. Hvis United kjøper Kakà vinner vi CL 3 år på rad.

 

Nei PSV, Points og TC har sagt det jeg mener uansett. Men stå på, jeg ler enda. Dere pg Brann supportere er altså helt like, forskjellen er jo at Brann faktisk har vunnet ligaen på denne siden av årtusenet.

Er det bare jeg som ikke ser hvor Brann-supportere kommer inn i bildet? Hadde vi hatt Helstad så hadde vi vunnet i fjor, no doubt.

Lenke til kommentar
Hvis Liverpools stall er dårligere så betyr det jo bare at Liverpool vinner ligaen hvis vi klarer å hente inn riktige spillere denne sommeren.

 

Vi er jo alt bedre en dere i enkelt kamper (12 poeng mot Man United og Chelsea i ligaen).

 

Ergo er du nå enig i at Liverpool bare er en litt bedre tropp unna å vinne mot Man United over 36 kamper.

For en logikk og slående argumentasjon. Hvis United kjøper Kakà vinner vi CL 3 år på rad.

 

Nei PSV, Points og TC har sagt det jeg mener uansett. Men stå på, jeg ler enda. Dere pg Brann supportere er altså helt like, forskjellen er jo at Brann faktisk har vunnet ligaen på denne siden av årtusenet.

Er det bare jeg som ikke ser hvor Brann-supportere kommer inn i bildet? Hadde vi hatt Helstad så hadde vi vunnet i fjor, no doubt.

Selvinnsikt er også en mangel hos begge parter :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva er det med nordmenn og Premier leuge?

Altså det finnes grenser.

Folk går jo crazy, Det er jo lag langt vekke flere mil fra hjemmebyen din.

Hvorfor er nordmenn hekta på PL?

Jeg selv har et lite øyet med mitt lag i PL Everton.

Jeg er 120% brann supporter. Men blir ikke crazy hvis feks Everton knuser et lag.

Brann knuser storlag. Blir jeg crazy. men når man er Bergenser og holder med Brann så gjør man det. Er man fra Manchester og holder men Man u gjør man det.

Men hvorfor i norge?

Hva er storyen til at Nordmenn elkser PL?

Jeg har ingen føleser for det. Jeg ser på noen kamper for det er litt mere FOTBALL i det i forhold til Norsk fotball.

WHY?

Kvalitet og underholdning, enkelt og brutalt, selv om svaret er mye mer innviklet.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Hvorfor ikke? Jeg forelsket meg i klubben pga. en spiller som Ryan Giggs, og basert på hvordan United spilte, og etter hvert som jeg vokste opp så lærte jeg mer og mer om klubbens historie, og knyttet tettere bånd. Jeg har langt fra et like sterkt bånd til Vålerenga som jeg har til Manchester United. Jeg elsker klubben, dens historie og spillerene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvorfor gidder folk å se filmer fra Amerika? Kan man ikke se filmer som er laget her i Norge?

Hvorfor er vi norske soldater kunne vi ikke være fiendens sine?

Fordi vi skal beskytte landet vårt, idiotisk sammenligning. Globalisering er et stikkord.
Lenke til kommentar
Hvorfor? Hvorfor ikke? Jeg forelsket meg i klubben pga. en spiller som Ryan Giggs, og basert på hvordan United spilte, og etter hvert som jeg vokste opp så lærte jeg mer og mer om klubbens historie, og knyttet tettere bånd. Jeg har langt fra et like sterkt bånd til Vålerenga som jeg har til Manchester United. Jeg elsker klubben, dens historie og spillerene.

For meg var det soleklart Cantona som fanget min oppmerksomhet. Aldri vært så forbanna som da han la opp. Selv om jeg spilte en stopper med mer likehetstrekk med Bruce enn Cantona var det alltid han jeg så opp til.

 

En annen ting var at min første kamp jeg noensinne så på stadion var med United, å jeg møtte Robson senere. Dette husker jeg bare glimt av siden jeg bare var 5-6år. Men fadern har fortalt.

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder folk å se filmer fra Amerika? Kan man ikke se filmer som er laget her i Norge?

Hvorfor er vi norske soldater kunne vi ikke være fiendens sine?

 

trollsm.jpg

 

Jeg så denne for et par dager siden, og syntes i grunn den passet nå.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg forbinder PL med penger

Penger ødlegger fotball Punktum.

Ingen andre lag får sjangsjen til og bli god i europa før et eller annet lag med penger snapper dem opp.

Vi har Helstad som et eksempel neste blir huseklepp.

Jeg våger ikke og dype meg mere inn :D

Får jeg føler meg alene om hva jeg mener.

Endret av birdy113
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvis Liverpools stall er dårligere så betyr det jo bare at Liverpool vinner ligaen hvis vi klarer å hente inn riktige spillere denne sommeren.

 

Vi er jo alt bedre en dere i enkelt kamper (12 poeng mot Man United og Chelsea i ligaen).

 

Ergo er du nå enig i at Liverpool bare er en litt bedre tropp unna å vinne mot Man United over 36 kamper.

For en logikk og slående argumentasjon. Hvis United kjøper Kakà vinner vi CL 3 år på rad.

 

Nei PSV, Points og TC har sagt det jeg mener uansett. Men stå på, jeg ler enda. Dere pg Brann supportere er altså helt like, forskjellen er jo at Brann faktisk har vunnet ligaen på denne siden av årtusenet.

Er det bare jeg som ikke ser hvor Brann-supportere kommer inn i bildet? Hadde vi hatt Helstad så hadde vi vunnet i fjor, no doubt.

Selvinnsikt er også en mangel hos begge parter :)

Nei, faen heller, gidder ikke la meg provosere.

 

Ja, Helstad burde blitt i Brann, og Huseklepp bør bli. Det er jo så ufattelig gøy å spille i en av de dårligste ligaene!

Men hvem sin feil er det?

Hvem sin feil er hva? At Helstad gikk er vel kjøper, selger og hovedpersonen selv sin feil. Det er ingen sin feil at det er kjedelig å spille i dårlige ligaer, om du er en bedre spiller, det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Dere kan gjerne tro at med en forsterkning eller to så vinner dere, men historien har vist at det ikke er tilfelle, og forresten, Kjakan. Du er klar over at Liverpool har brukt mer penger enn United de siste årene?

Dette er jo et mye bedre argument. ;) Skal ikke si hva historien sier om Liverpool vs. United jeg. :)

 

Jeg bruker det ikke som argumenet, og stiller meg heller ikke bak Kjakan her. Måtte bare påpeke dette når vi først er inne på dårlige argumenter. ;)

 

Det er uansett ikke til å nekte for at Liverpool kommer nærmere og nærmere for hver sesong. Siden Rafa tok over har vi gradvis kommet innpå, og det med å ha skifta ut så og si hele laget.

Lenke til kommentar
Dere kan gjerne tro at med en forsterkning eller to så vinner dere, men historien har vist at det ikke er tilfelle, og forresten, Kjakan. Du er klar over at Liverpool har brukt mer penger enn United de siste årene?

Dette er jo et mye bedre argument. ;) Skal ikke si hva historien sier om Liverpool vs. United jeg. :)

 

Jeg bruker det ikke som argumenet, og stiller meg heller ikke bak Kjakan her. Måtte bare påpeke dette når vi først er inne på dårlige argumenter. ;)

 

Det er uansett ikke til å nekte for at Liverpool kommer nærmere og nærmere for hver sesong. Siden Rafa tok over har vi gradvis kommet innpå, og det med å ha skifta ut så og si hele laget.

 

Dere har aldri vunnet Premier League. FACT!

 

Nærmere? Dere kom på andre i 2001 - 2002 sesongen med Houllier også. Benitez har fortsatt ikke engang kommet på 2. i Premier League. Kos dere med håpet. "Neste sesong skal vi vinne ligaen gutta!"

Lenke til kommentar
Hvis Liverpools stall er dårligere så betyr det jo bare at Liverpool vinner ligaen hvis vi klarer å hente inn riktige spillere denne sommeren.

 

Vi er jo alt bedre en dere i enkelt kamper (12 poeng mot Man United og Chelsea i ligaen).

 

Ergo er du nå enig i at Liverpool bare er en litt bedre tropp unna å vinne mot Man United over 36 kamper.

For en logikk og slående argumentasjon. Hvis United kjøper Kakà vinner vi CL 3 år på rad.

 

Nei PSV, Points og TC har sagt det jeg mener uansett. Men stå på, jeg ler enda. Dere pg Brann supportere er altså helt like, forskjellen er jo at Brann faktisk har vunnet ligaen på denne siden av årtusenet.

Er det bare jeg som ikke ser hvor Brann-supportere kommer inn i bildet? Hadde vi hatt Helstad så hadde vi vunnet i fjor, no doubt.

Selvinnsikt er også en mangel hos begge parter :)

Nei, faen heller, gidder ikke la meg provosere.

 

Ja, Helstad burde blitt i Brann, og Huseklepp bør bli. Det er jo så ufattelig gøy å spille i en av de dårligste ligaene!

Men hvem sin feil er det?

Hvem sin feil er hva? At Helstad gikk er vel kjøper, selger og hovedpersonen selv sin feil. Det er ingen sin feil at det er kjedelig å spille i dårlige ligaer, om du er en bedre spiller, det sier seg selv.

Kjedlig fordi alle dem gode spillerene blir solgt til storlag med masse penger.

Det er jo ikke gøy jeg vil har underholdning her og ikke for engelskmennene.

N¨er jeg irritert!

Hvis alle spillerene hadde blitt i norge som Solskær Carew Helstad osv

Hadde ikke norsk fotball blitt tydlig bedre da?

Jeg gidder ikke og se på et lag med fult av utleniger som de har kjøpt i fra hele verden

2-3 svarte 1 yapse 1 engelskmann resten er utleniger . Nei det gidd jeg ikke, da ser jeg heller på norsk fotball! som også begynner og bli litt mange utleniger. desverre.

Penger styrer desverre og ødlegger for andre ligaer.

Jeg er jevlig irritert på det der sorry. Jeg får bare deale med det,

 

God natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...