Liddell Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Må nesten nevne at Start 2 slo Odd 2 7-2 i første kamp om opprykk til 2. divisjon. Fredrik William Henriksen med hat-trick! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Club announcement The Club can announce that Damien Comolli, Sporting Director, Juande Ramos, Head Coach and First Team Coaches, Marcos Alvarez and Gus Poyet, have left the Club, with immediate effect. We wish them well. Clive Allen, Development Squad Coach, and Alex Inglethorpe, Youth Team Manager, will take charge for Sunday's League match against Bolton. An announcement will be made on First Team coaching staff in due course. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hahaha kødder du? Daaaamn. Leste også nå at de har fått lov å snakke med Harry Redknapp av Pompey! Lykke til Harry Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Herregud, hvordan skal det gå med Spurs? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvem vet nå, hvem vet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 http://www.tottenhamhotspur.com/news/artic...ment251008.html Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke sjokkerende dette, måtte vell bare skje sooner or later De ga ihvertfall Ramos tid, det synes jeg (Bedre enn jeg forventa). Lurer på hvem som blir den nye Manageren Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Redknapp bekreftet går det rykter om, haha. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lurt valg, Juande Ramos har kasta penger i dass og har ikke levert godt nok sporstlig. Feilen var å sparke Jol, men det var vel unngåelig det også. Det skal sies at Ramos mista to betrodde spisser før sesongen, ikke minst tenker jeg på stjerna i laget, nemlig Dimitar. Har nok øderlagt mye det. Jeg håper Bolton vinner etterpå, hadde vært hilarious. Btw: Redknapp er illojal og vil sikkert til en større klubb. Overraker meg nada om han ditcher Pompey IGJEN Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Redknapp bekreftet går det rykter om, haha. Hvis det er slike navn som nevnes så tror jeg det er lite håp for totsy Det skal sies at Ramos mista to betrodde spisser før sesongen, ikke minst tenker jeg på stjerna i laget, nemlig Dimitar. Har nok øderlagt mye det. Kort sagt, Vi ødela Tottenham Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer til Solskjær med ridder-utnevnelsen. Unner alt det gode for denne karen. Lykke til videre med livet og veldedighetsarbeidet ditt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer til Solskjær med ridder-utnevnelsen. Unner alt det gode for denne karen. Lykke til videre med livet og veldedighetsarbeidet ditt. Kjempefin post Og det gjør jeg og. Solskjær er one of a kind. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer til Solskjær med ridder-utnevnelsen. Unner alt det gode for denne karen. Lykke til videre med livet og veldedighetsarbeidet ditt. Kjempefin post Og det gjør jeg og. Solskjær er one of a kind. Når jeg leste det på Nettavisen, så trodde jeg at solskjær hadde blitt slått ned av De ridder (Her) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke vanskelig å forstå at det er lett å lese feil der dah (eller jo, but stil ) "Her slås Solskjær til Ridder" kan fort bli "Her slåss Solskjær med Ridder" Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) FOOTBALL Tottenham sack Ramos for Redknapp Juande Ramos Tottenham Hotspur sack coach Juande Ramos and are set to appoint Portsmouth boss Harry Redknapp. BBC. Tror det er ingen tvil om hvem som tar over nå. Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 FOOTBALLTottenham sack Ramos for Redknapp Juande Ramos Tottenham Hotspur sack coach Juande Ramos and are set to appoint Portsmouth boss Harry Redknapp. BBC. Tror det er ingen tvil om hvem som tar over nå. Er han sparket Han som var en så god trener.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jepp. Og nå kan man si det er bekreftet når Redknapp snakker om Spurs som "vi" http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7691457.stm Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er han sparket Han som var en så god trener.... Riktig, han "var" Han fikk ikke Tottenham på riktig spor, altså vinner-sporet, og da er det ikke akkurat så uventa at han blir sparket etterhvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Han greide i hvertfall å vinne cupen. Ikke mange managere greier det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå