Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil nå ikke si det. Bare en utrolig dårlig kamp av oss. 17 seire på 19 kamper er vel ikke akkurat amatøraktig.

 

 

Ja. Merkelig at Real ikke leder suverent i LaLiga.

 

De seirene sier litt om nivåforskjellen på de to beste og resten. Når det skiller over 20 poeng mellom 2 og 3 plass i en liga er noe galt.

Lenke til kommentar
Latterlig at Barca-folk kommer inn hit for å trashtalke Real, siden de var i akkurat samme situasjon i fjor.

 

Takk for at du ikke er en kjepphøy drittunge :)

 

Hater dem ;)

 

 

Barcelona har vært stabile over lengre tid, det er derfor de leder. Schuster som gjorde det så bra i forrige sesong ødela alt i starten av denne.

Lenke til kommentar
Vinner Barca serien, er forbannelsen nødt til å brytes. Det er ingen mulighet for Chelsea å vinne serien!

Ehh, hæ?

De ti siste sesongene har det vært slik:

 

Når Arsenal vant PL, vant Valencia La Liga.

Når Chelsea vant PL, vant Barcelona La Liga.

Når Manchester United vant PL, vant Real Madrid La Liga.

 

Hvis United og Barca vinner serien i år, så har forbannelsen blitt brutt. :)

Aha. Jeg er nyfrelst, skjønner du.

Lenke til kommentar
Ja, jøss. Vi tapte 2-6 hjemme mot Real Madrid ifjor. =)

Dere måtte hedre oss, som de bikjene/Underdogs'a dere alltid har vært, var det det du ønsket å høre?

 

 

 

Alt jeg trenger å si her, er vel 2-6 på Santiago Bernabeu, og 7 poengs forsprang i serien.

Lenke til kommentar

Top 6 Intern tabell for Premier League

 

För så var det en tommelfinger regel at det laget som var best av topplagene internt var også den som sto igjen som ligavinner til slutt.

 

Denne sesongen ser det ut til at dette ikke lenger gjelder. Her er intern tabellen for top 6 lagene i årets liga. 2 kamper gjenstår.

 

17492_l.jpg

 

Hva mener folk om dette?

 

Jeg synes det er veldig intressant at Man United er så dårlige på denne tabellen, men alikevel vinner ligaen.

Lenke til kommentar
Top 6 Intern tabell for Premier League

 

För så var det en tommelfinger regel at det laget som var best av topplagene internt var også den som sto igjen som ligavinner til slutt.

 

Denne sesongen ser det ut til at dette ikke lenger gjelder. Her er intern tabellen for top 6 lagene i årets liga. 2 kamper gjenstår.

 

17492_l.jpg

 

Hva mener folk om dette?

 

Jeg synes det er veldig intressant at Man United er så dårlige på denne tabellen, men alikevel vinner ligaen.

Vel vi har vunnet denne i alle år, å fortsatt kunne tape ligaen. Så care. Er kun i år dere har vunnet mot topplagene så hyler dere om dette. Vi knuste, ja knuste Chelsea i år. Vi var rett og slett hestehoder bedre. Å det var ikke forsvarstabber og et ræva forsvar som gjorde det. Men rett og slett et godt United lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...