Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Barcelona fester grepet om LaLiga ser eg. Hadde igrunn håpt at Real skulle ta de slik at det ble spenning helt inn, men vinner Barcelona i dag er det nok kjørt for Real sin del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vinner Barca serien, er forbannelsen nødt til å brytes. Det er ingen mulighet for Chelsea å vinne serien! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det blir Barca i år, for sure. De som har sett første omgangen vil være veldig enige med meg. Barca kunne egentlig ha ledet med flere mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vinner Barca serien, er forbannelsen nødt til å brytes. Det er ingen mulighet for Chelsea å vinne serien! FAKKT! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vinner Barca serien, er forbannelsen nødt til å brytes. Det er ingen mulighet for Chelsea å vinne serien! Ehh, hæ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Når Barca vinner LaLiga vinner Chelsea PL, og når Real Madrid vinner LaLiga vinner United PL. Latterlige tilfeldigheter er det jo, men litt artig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vinner Barca serien, er forbannelsen nødt til å brytes. Det er ingen mulighet for Chelsea å vinne serien! Ehh, hæ? Vel om du skjekker fra året 2000. Så ser du at hvert år United har vunnet har Real Madrid vunnet og når Chelsea har vunnet har Barcelona vunnet serien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vinner Barca serien, er forbannelsen nødt til å brytes. Det er ingen mulighet for Chelsea å vinne serien! Ehh, hæ? De ti siste sesongene har det vært slik: Når Arsenal vant PL, vant Valencia La Liga. Når Chelsea vant PL, vant Barcelona La Liga. Når Manchester United vant PL, vant Real Madrid La Liga. Hvis United og Barca vinner serien i år, så har forbannelsen blitt brutt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Og at hvert år Valencia har vunnet La Liga, så har Arsenal vunnet PL. EDIT: What Latias said. Endret 2. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fy faen, Real kan jo ikke forsvar. Men pent av Henry, mannen er i storform. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Dårlig oppdatering her nå folkens. Edit: Eller.... VG live funker enda. Endret 2. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha. Real Madrid. Amatørklubb. Hobbyklubb. Herregud så latterlig dårlig nivå. Må bare le da jeg så laget Madrid stilte med i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Heia Barca!!! Og i det jeg satte meg ned igjen putta Zlatan for Inter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha. Real Madrid. Amatørklubb. Hobbyklubb. Og de vil ha Ronaldo. Fy faen, om han drar, så er han den dummeste spilleren i fotballens historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå