Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

DETTA HER ER BARE SÅ FITTE TRAGISK AT DE FITTE TRYNENE AV NOEN FITTE HORER FAEN I HÆLVETE IKKE KALRER Å KONSE MED EN GANG DE ENTRER DEN FITTE BANEN!!!! SATAN FOR NOEN KUKKHUER! VI HAR FAEN MEG VÆRT BRUKANES TIDLIGERE I KAMPEN!!! FAENS HORER!

Er du nordlenning Giallo? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nånå, Baptista putta jo ett mål for Giallo da. :p

Kampen var ikke så ille som resultatet (Og CL ute av bildet) antyder. Det er rett og slett tragisk å sitte å tenke på alle de sjansene vi misset på (Brighi?). Dommeren og dens avgjørelser avgjorde noe av resultet i kampen itillegg.

Det som tar oss i denne kampen, er rett og slett en elendig start på både første og andre omgang, virket som vi ikke var våkne akkurat da.

Don Julio har vært under massiv kritikk av de fleste Romasupportere, men selv, skjønner jeg lite av kritikken, han har et medtak som ligner på en form for skudd, ja, men han har vist seg som en frisparks spesialist og fyren med X-Faktoren, dog har han vist det altfor sjeldent (Men det har heller ingen av Romaspillere gjort denne sesongen, med unntak av de to store selvsagt.

En annen som har vært under stor kritikk er vår kjære trener, Spalletti, Hvorfor? Enkelt og greit fordi han sutrer og virker "Giddalaus" når vi ligger under med 3-4 mål. Tror jeg neppe trenger å kommentere dette noe videre, ironisk er det ihvertfall :)

Selv om jeg muligens er den største Fanen av Mr. Spalletti, så liker jeg ikke ungdomssatsningen hans, det har jeg sagt en rekke ganger. Han er rett og slett ikke tøff nok på dette punktet, han har flere ganger ytrett ønske om å gjøre dette, men med en supporter-gjeng som med et ildhåp ønsker Scudetto, er det en brukbar unnskyldning :(

Lenke til kommentar

DETTA HER ER BARE SÅ FITTE TRAGISK AT DE FITTE TRYNENE AV NOEN FITTE HORER FAEN I HÆLVETE IKKE KALRER Å KONSE MED EN GANG DE ENTRER DEN FITTE BANEN!!!! SATAN FOR NOEN KUKKHUER! VI HAR FAEN MEG VÆRT BRUKANES TIDLIGERE I KAMPEN!!! FAENS HORER!

Åh nei du. Du skulle ha sett når en ekte nordlending tar av. :)

Lenke til kommentar

Åh nei du. Du skulle ha sett når en ekte nordlending tar av. :)

Hvor er det du bor? Jo lengre nord, jo mer nordlenning. :)

Edit: Så den episoden for noen dager siden. Class :D

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...