Kjuagutt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, Golden Goal er herlig. Viser en dommer som løper fra noen illsinte trenere, haha. Jepp, norske dommere har det rolig i forhold! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Haha, Golden Goal er herlig. Viser en dommer som løper fra noen illsinte trenere, haha. :!: Dude, du er bare så langt etter. De fleste så sa dette på torsdag Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ha! Det klippet der så jeg for 10-15 år siden, da jeg kjøpte en 5-pk med VHS-kassetter. Da fulgte det med en ekstra VHS med diverse fotballtabber, bl.a. det klippet vi snakker om her. Dere er bare såååå langt etter altså... Edit: skriveleif Endret 25. april 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Snakker du om? Mener å ha hørt at Golden sa at kampen ble spilt sist uke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når jeg tenker meg om mener jeg da at jeg har sett den før. I alle fall noe som var skremmende lik. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5233559,00.html Håper han skriver under. Han har jo vært den som har holdt Fulham-laget oppe i løpet av hele sesongen, og det er fint å se at en nordmann påvirker spillet såpass mye som det Hangeland gjør. Synes han burde bli i klubben fordi han trives jo ganske godt der. Hvis han forlater til fordel for en større klubb, er jeg redd han får mindre spilletid i forhold til det han får nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nevland scoret for Fulham Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Man ser godt at Liverpool savner Gerrard idag...synes Hull er bedre så langt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Han gjør det bra de gangene han får muligheten til å spille. Men det skjer jo ikke så ofte heller da... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er det noen her som vet hvor man får tak i "pling" lyden ? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nevland burde spille mer enn det han gjør i Fulham. Han scorer nesten alltid de kampene han får sjansen i. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Snakker du om? Mener å ha hørt at Golden sa at kampen ble spilt sist uke. Det tror jeg ikke han sa, i så fall tok han feil. Jeg lyver selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor er det man finner statsen om hvor langt spillera løper iløpet av en kamp? Og i hvilke turneringer er det systemet brukes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er det noen her som vet hvor man får tak i "pling" lyden ? Har ikke Norsk-Tipping.com en slags pling-lyd? I hvertfall om du er med på Odds-mesteren eller hva det heter, der kan du markere kampene du vil ha pling fra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er det noen her som vet hvor man får tak i "pling" lyden ? Har ikke Norsk-Tipping.com en slags pling-lyd? I hvertfall om du er med på Odds-mesteren eller hva det heter, der kan du markere kampene du vil ha pling fra. Ikke sånn, jeg vil ha mp3 fila Sånn at jeg kan bruke den som f.eks meldingstone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://ftpweb.jumpmediagroup.no/pling/pling4.html Ta opp lyden med et program. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Satan! Den smalt fra Vargas! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Satan! Den smalt fra Vargas! 109 Kilometer I timen Jeg trekker tilbake det jeg sa. DETTA HER ER BARE SÅ FITTE TRAGISK AT DE FITTE TRYNENE AV NOEN FITTE HORER FAEN I HÆLVETE IKKE KALRER Å KONSE MED EN GANG DE ENTRER DEN FITTE BANEN!!!! SATAN FOR NOEN KUKKHUER! VI HAR FAEN MEG VÆRT BRUKANES TIDLIGERE I KAMPEN!!! FAENS HORER! FAENS INDIANER! DU SKAL HJEM SOM SLAKT, SOM ALLE DE ANDRE BRØDRA DINE! Endret 25. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ikke se så positivt. Gilardinho putter etter 46.30. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Og der leder Fiorentina 4-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå