Kultom Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Men det er jo ikke noe spesielt i den videoen som tilsier at han har fart, fysikk eller mentalitet til å bli en stor fotball spiller. Ser jo bare ut som faren hans har terpet han på finter og thats it. Men herlig ballbehandling det skal han ha, til de grader bedre med en ball enn meg hvertfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Same: Ehm, Se på alderen hans en gang til, tilslag og kraft er det ingen som har i den alderen Endret 23. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er umulig å si noe om hvor god en 6 åring kan bli. En 15 åring +/- er vel strengt tatt det laveste man kan gå og være sikker på vedkommede kan bli noe stort. 12 åringer er gambling som kan slå ut begge veier. Har litt med kroppens utvikling å gjør, og ikke minst mentalt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 12 åringer er gambling som kan slå ut begge veier. Han er 6 år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du får lese en gang til G Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jah, men ville bare understreke hvor stor forskjell det er å sammenligne en 12 åring og en 6 åring (Er tilnærma det du gjør). Fysikken vill komme (Men som andre sier så er det de andre faktorene som kommer inn, Mentalitet o.l). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Får forklare innlegget mitt siden det var litt uklart: Eg skriver at en 6 åring er umulig å si om han kan bli stor eller ei. Så skriver eg at en 15 åring kan man med stor sikkerhet se om blir god eller ei. Og så til slutt skreiv eg at en 12 åring kan slå begge veier, men i den alderen kan man se tegn på storheter. Å gå lenger ned i alder vil være galskap etter min mening. De er alt for unge. Verre var det ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er en grunn til at klubbene går lenger og lenger ned i alder når de henter spillere. Storklubber henter spillere nedi åtteårsalderen(!) så det er tydelig at teknikk er noe man ser etter, og en seksåring med ballferdigheter langt over gjennomsnittet til de som er fire eller fem år eldre enn han tyder nok på at han kan bli noe stort. Mentalitet vil alltid være viktig, men poenget er at en seksåring med disse ferdighetene antagelig har mye større sjanse til å lykkes hvis han fortsetter å trene. Hvis man ser videoer av Ronaldinho eller Messi når de var seks eller syv, så ser du at de hadde en helt annen ballbehandling enn de samme på alderen sin, og det viktigste er å trene videre for å utvikle de ferdighetene/talentet de har. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tre av dem for Spurs. Da står han igjen med fem mål og tre assists for Pool. Det kan man kalle en flopp. Vel, jeg vil si at 3 mål forskjell i PL avgjør svært lite og mtp at Berbatov spiller enda for United. Så da kan man kalle han flopp også da? Trodde aldri jeg skulle si det; Enig med Raste Hvor mange hadde Berba i slutten av januar da? om dere kaller Keane flopp pga antall mål, er Berbatov like mye flopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Pepe er jo gal i hodet. Han har en tendens til å rive ned og takle dritten ut av spillere som våger å passere han. Han er som en portugisisk Materazzi, bare mindre sleskete. Men han er jo god da. Er er fotball kunnskapene på Topp? Del Mundo er i likhet med Chiellini gærn Wizy: Har sett den før, men er faen meg sykt Han er som Materazzi, bare portugisisk, må du ha det inn med teskje? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Han er som Materazzi, bare portugisisk, må du ha det inn med teskje? Hæ? Del Mundo er Italiener Edit: Ups, ser setningsoppbygningen nuh Endret 23. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tosk. Altså, seriøst. Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha... Jeg må si at det tok litt tid før du skjønte det G. Jeg vil uansett si at den brasilianskfødte portugisiske spilleren Pepe er langt fra så stygg i spillet som det Materazzi er. Jeg er ganske sikker på at hvis man gjør som Materazzi gjør på banen, utenfor banen så havner man i fengsel. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Han er som Materazzi, bare portugisisk, må du ha det inn med teskje? Hæ? Del Mundo er Italiener Edit: Ups, ser setningsoppbygningen nuh Grattis. ^^ Tok kanskje litt i, men har sett Pepe miste hodet før. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det å se den lille gutten sin teknikk er jo utrolig. Skulle gjerne hatt samme teknikken. Blir viktig at han fortsetter utviklingen og ikke blir for opptatt av å vise seg frem på Youtube. Det blir også viktig at han får øye for spillet, sett for mange teknikkere som blir ødelagt av sitt eget ego. I 14-15 års alderen tror jeg vi vil få se mye anngående hvor langt han kan nål. Men han har alle tiders mulighet med det talentet! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er veldig sikker på at dette var engangs tilfelle fra Pepe. Det var utilgivelig dumt, men han er ikke så ille som Materazzi ellers, minst ett par hakk bedre. http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=13121 Foreløpig har Pepe fått 10 kampers karantene og klubben har fått en bot for at han stormet bane for å feire målet. Kan godt hende han får en bot i fra klubben også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 En mild straffe for det angrepet der, men hva kan man gjøre, fotballen er sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kun 10 kamper er bare trist. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kan hende at han hadde fått mer hvis han ikke la seg flat og beklaget seg etter kampen, både til fansen, dommeren og Getafe spilleren(e). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, Golden Goal er herlig. Viser en dommer som løper fra noen illsinte trenere, haha. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå