Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Hvorfor i svarte står N'gog på den lista?

 

Han er jo 19/20 år. Hvorfor blir han sett på som en flopp, det er jo et "talent" kjøp. Og han har jo faktisk gjort det bra når han har fått sjansen.

 

Og, Hvor er Berbatov? Fyren har ikke akkurat levt opp til 300m overgangen.

 

Edit: Jo kunne likesågodt vært nr 1 på lista. Kostet samme som Keane, og keane scorte i det minste 5-6 mål for Liverpool ^^

 

Andrew Johnsen har vell ikke akkurat gjort sakene sine dårlig for Fulham eller.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at han ikke har gjort seg helt bort. Men, nå har jeg ikke sett han så mye, har bare sett 10+ sider med whine om han i tråden deres ^^.

 

Men, er jo forsåvidt enig i at Keane floppet totalt. Men syns det var mye rart på den listen. Xisco er vell også en unggutt, og er vell sannsynligvis kjøpt som backup for stallen.

 

Og, at Marlon King som går på lån til klubber blir regnet som et bomKJØP syns jeg også er morro.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Synest også at sånne "kåringer" kommer alt for tidlig.

 

Keane er forsåvidt greit nok, siden han ble solgt etter et halvt år. Men man kan ikke forvente at en spiller skal komme inn i en ny klubb og score 30 mål første sesongen. Er få spillere som gjør det. Tid er vesentlig.

 

Flopp kan man kalle en spiller som fra han ble kjøpt, til han forsvinner, ikke innfrir i det hele tatt.

 

Da kan man definere en flopp.

Lenke til kommentar
Og, Hvor er Berbatov? Fyren har ikke akkurat levt opp til 300m overgangen.

Er man en en flopp hvis man scorer åtte mål og har ni assists i PL på under en sesong? Javel, da tror jeg ikke det finnes mange spillere som ikke er flopper...

Berbatov er ikke dårlig han, men synes Tevez kan flytte på seg, kom til Chelsea hadde vært digg å ha han der :)

Visst han skulle dra da, blir nok Real Madrid ææsj,.

Lenke til kommentar
Tevez tror jeg blir å dra til Inter Milan... Real Madrid er utelukket pågrunn av mengden med spisser der som er like god og bedre enn han. Inter vil han spille fast med Zlatan på topp.

Var litt kortenkt av meg der, du har nok rett i det Madrid har allerede 5 spisser så,.trenger ikke akkuratt Tevez å,.

Lenke til kommentar
Og, Hvor er Berbatov? Fyren har ikke akkurat levt opp til 300m overgangen.

Er man en en flopp hvis man scorer åtte mål og har ni assists i PL på under en sesong? Javel, da tror jeg ikke det finnes mange spillere som ikke er flopper...

 

Keane har også 8 mål i PL i år.

Tre av dem for Spurs. Da står han igjen med fem mål og tre assists for Pool. Det kan man kalle en flopp. :)

Lenke til kommentar
Og, Hvor er Berbatov? Fyren har ikke akkurat levt opp til 300m overgangen.

Er man en en flopp hvis man scorer åtte mål og har ni assists i PL på under en sesong? Javel, da tror jeg ikke det finnes mange spillere som ikke er flopper...

 

Keane har også 8 mål i PL i år.

Tre av dem for Spurs. Da står han igjen med fem mål og tre assists for Pool. Det kan man kalle en flopp. :)

Vel, jeg vil si at 3 mål forskjell i PL avgjør svært lite og mtp at Berbatov spiller enda for United. Så da kan man kalle han flopp også da?

Lenke til kommentar
Pepe er jo gal i hodet. Han har en tendens til å rive ned og takle dritten ut av spillere som våger å passere han. Han er som en portugisisk Materazzi, bare mindre sleskete. Men han er jo god da. :p

Er er fotball kunnskapene på Topp? :p

 

Del Mundo er i likhet med Chiellini gærn :)

 

Wizy: Har sett den før, men er faen meg sykt :grin:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Youtube er alltid morsomt å titte på, og når man kommer over sånne ting som dette må man bli litt glad for det betyr vel stort sett at fremtiden har mye å bringe :)

 

 

Nå gjenstår det jo bare å se om han fortsetter å drive på og om han ikke stagnerer.

Tja...han kan like godt ende i Algerisk 2. divisjon :p Så ikke noen mål av han, og passningsfoten virket litt vass :p Men teknikken var strålende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...