Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Faen. Sett Pepe's røde kort mot Getafe igår? Fyfaen, stygt altså.. Se filmen hos Youtube De 2 sparkene, samt: Edit: Hvordan får man opp youtube'en inn hit? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 And how? ;P Du holder meg United Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det var jo "pent" i forhold til mye andre røde kort, men det der er dårlig av Pepe synest jeg, burde ha selvkontroll nok til å unngå det kortet.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Pent? Han sparker jo til han 2 ganger, samt slår en annen i hodet? Mange røde kort kommer jo av stygge taklinger, dette er jo overlagt drap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hadde ikke likt å møte han midt på natta. Men seriøst, håper han blir utestengt i flere måneder. Skjønner at han blir frustrert fordi Getafe-spilleren faller litt for lett, men man gjør ikke slikt på en fotballbane. Jeg mista all respekten jeg hadde for han når han gjør slike ting. Møkkaspiller. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det var jo "pent" i forhold til mye andre røde kort, men det der er dårlig av Pepe synest jeg, burde ha selvkontroll nok til å unngå det kortet.. Oh my, noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Pent? Han sparker jo til han 2 ganger, samt slår en annen i hodet? Mange røde kort kommer jo av stygge taklinger, dette er jo overlagt drap. Joda, det har du rett i, jeg så ikke det slaget før i etterkant så jeg endrer mening, da det var noe horribelt imo.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper han får minst 6 mnd for det der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper han får minst 6 mnd for det der. Om ikke mer. Du skal faen ikke gjøre noe sånt uansett! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Han bør få minst 6 mnd for det der. Makan til møkkaspiller. Faen så jævla råttent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) ,,, Endret 22. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan garantere at han ikke får mer enn 5 kamper elns. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg er enig her. Han kommer nok ikke til å bli utestengt i seks måneder. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 3 kampers karantene maks, vurder større straff på filmeren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Utfifra det stupide hodeløse Pepe gjorde kan han få 4-12 kamper karantene for sparket, + 1-3 for og fornærme dommeren og han får 1 for kortet. Mest sannsynlig får han ikke spille mer denne sesongen, noe som er en passende straff, men utrolig dumt for oss da han er den beste forsvarsspilleren vår http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=13114 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 3 kampers karantene maks, vurder større straff på filmeren. For all del, filming ødelegger fotballen, men HALLO!? Det Pepe gjør er mye, mye verre enn å filme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I svarte som feiler fyren? Sånne folk har ikke noe å gjøre på en fotballbane etter min mening. Er ikke rare hodebevegelsen som skal til før hodet til han Getafe duden er i veien for knottene. Lurer på hva han tenker? Er han irritert fordi beina hans er i veien når han prøver å sparke ballen? Eller at han faller når Pepe dytter han? Skitne fyr. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 6 mnd? Haha. Større sjangs for at han får politianmeldelse mot seg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Kikket innom tv2 sporten i dag og ramlet over årets bomkjøp i PL Artig hvordan Keane ligger på topp Ellers er det artig med de overgangene som ligger ute om dagen meget spennede.. Endret 23. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå