Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Ganske høy underholdningsverdi i Chelsea - Liverpool. Mangler bare et mål at Liverpool da.

Endret av Slettet-EIV2CS
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Kampen var fantastik bra for den nøytrale supporter. Og ulidelig spennende for de som holdt med ett av lagene. Lagene burde ikke møtes før semien, sku vært 4 engelske lag i semien. For det er i England den beste fotballen spilles!

Mulig det er jevnest nivå i England, men må si Barca har imponert meg denne sesongen!

Lenke til kommentar
Hvor mange Barcakamper har du sett?

 

Trenger ikke annet enn å vise til barca resultater for å bli imponert da.

 

Fra deres egen hjemmeside

 

Legg merke til av alle ballene de mister, så vinner de tilbake nesten 80%. De har over dobbelt så mange sjanser mot motstanderens mål i forhold til hva de har fått mot seg. De skaffer seg sykt mange cornere i løpet av en kamp. Barcelona er en offensiv makt i CL man skal være forsiktig med i år altså.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Det er sant. Men jeg mener denne fantastiske fotballen deres er litt oppskrytt. Sååå fantastiske er de ikke.

Ingen som sier de er såååååå fantastisk heller. Bare sier at de har imponert. 4-0 over Bayern på Camp Nou etc, etc. Uansett om Bayern har slitt i det siste så var det et imponerende resultat.

Lenke til kommentar

Spania og La Liga er så klart bedre fordi jeg ikke liker engelsk fotball :p

Den engelske og spanske ligaene er ganske jevne, men tor nok topplagene i England er bedre for øyeblikket også er bunnlagene i La Liga kanskje bedre enn i bunnlagene i England.

Nå er vi inne i en periode hvor engelske lag har dominert i Europa de siste par årene og før det var det Spania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...