Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som har fått med seg nominasjonene til årets spiller i PL:

 

Van Der Sar, Ferdinan, Vidic, Giggs, Ronaldo også har de tatt med en spiller fra et annet lag, Gerrard. Må jo være moro for dere å få med en spiller der også :wee:

Måtte sjekke dato'n om det ikke sto 1.april på kalenderen idag.

Den listen må jo være en spøk.

:p

Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg nominasjonene til årets spiller i PL:

 

Van Der Sar, Ferdinan, Vidic, Giggs, Ronaldo også har de tatt med en spiller fra et annet lag, Gerrard. Må jo være moro for dere å få med en spiller der også :wee:

 

 

Hva pokker gjør Ferdinand på den lista? Han har jo ikke vært i nærheten av Vidic i år.

 

 

Da bør jo Vidic vinne da :)

 

På en nominasjon må man jo ha med de som er nest best og tredje best også. Ikke bare den ene beste.

Lenke til kommentar
Tydelig at Ronaldo får litt mer skryt enn han kanskje fortjener. Mener at Gerrard burde være noe høyere, og Ronaldo tilsvarende lavere. Når det kommer til selv teknikken er Ronaldo og Juninho spesielle, men på en slik liste burde kanskje uttelling telle enda mer. Det er vel også ganske typisk at en liste baserer seg på hvem som klarer å score masse mål på frispark, men jeg mener at gode innlegg i feltet etc. også burde ha litt å si.

 

Hm... Du får ta en titt på noen statistikker før du uttaler deg slik du gjør.

Dette er hentet fra Skysports sin oversikt over sesongens stats pr. dags dato:

 

Scorers Team Goals Goal/shots

Anelka Chelsea 15 21%

Ronaldo Man Utd 15 17%

Gerrard Liverpool 13 16%

 

Ronaldo treffer altså på 17% av sine skudd mens Gerrard treffer på 16%...

Har ikke sjekket hvor mange frisparkmål og hvor mange spillemål det er snakk om men kom ikke her å si at Mr. Gerrard har noen bedre uttelling enn Ronaldo...

Lenke til kommentar
Måtte sjekke dato'n om det ikke sto 1.april på kalenderen idag.

Den listen må jo være en spøk.

:p

 

Måtte neste sjekke jeg også, litt for mye av det gode. Men er ikke jeg som lager listen :)

 

Det er den engelske spillerforeningen PFA som står bak kåringen, er det der de andre spillerne stemmer eller er det en annen kåring som jeg tenker på :hmm:

 

Aurelio har vel best statestikk på frispark iår?

 

Ronaldo har vel minimum 3 hvis jeg ikke husker feil, 2 mot Stoke og et til nå for ikke lenge siden, men kan hende hukommelsen min spiller meg et lite puss, men mener det er tre mål på frispark av han så langt i år, kanskje et til :hmm:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hm... Du får ta en titt på noen statistikker før du uttaler deg slik du gjør.

Dette er hentet fra Skysports sin oversikt over sesongens stats pr. dags dato:

 

Scorers Team Goals Goal/shots

Anelka Chelsea 15 21%

Ronaldo Man Utd 15 17%

Gerrard Liverpool 13 16%

 

Ronaldo treffer altså på 17% av sine skudd mens Gerrard treffer på 16%...

Har ikke sjekket hvor mange frisparkmål og hvor mange spillemål det er snakk om men kom ikke her å si at Mr. Gerrard har noen bedre uttelling enn Ronaldo...

 

Skriver jeg noen plass at Gerrard skal være over Ronaldo? Nei. Jeg mener at Gerrard burde vært litt høyere, og Ronaldo burde vært litt lavere. I tillegg er det feil å bare bruke sesongens stats for å legitimere en liste som favner om et mye større tidsrom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som har fått med seg nominasjonene til årets spiller i PL:

 

Van Der Sar, Ferdinan, Vidic, Giggs, Ronaldo også har de tatt med en spiller fra et annet lag, Gerrard. Må jo være moro for dere å få med en spiller der også :wee:

Ronaldo har heller ikke vært så god.

Toppscorer i PL.. Men i forhold til hva vi vet han kan, så har han vært "dårlig".

 

 

Delt toppscorer med Anelka.

Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg nominasjonene til årets spiller i PL:

 

Van Der Sar, Ferdinan, Vidic, Giggs, Ronaldo også har de tatt med en spiller fra et annet lag, Gerrard. Må jo være moro for dere å få med en spiller der også :wee:

Ronaldo har heller ikke vært så god.

Toppscorer i PL.. Men i forhold til hva vi vet han kan, så har han vært "dårlig".

 

 

Delt toppscorer med Anelka.

Men et høyere snitt pr. kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...