Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med VoD? Bestilte nettop Barca-Bayern kampen, valgte betal med kort, fyllte inn alt og trykket "ok". Nå har det stått vennligst vent i over 5 min. Sjekket mailen og der hadde jeg fått kvittering der det sto at kampen var betalt.

Skal det ta så lang tid? :s

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med VoD? Bestilte nettop Barca-Bayern kampen, valgte betal med kort, fyllte inn alt og trykket "ok". Nå har det stått vennligst vent i over 5 min. Sjekket mailen og der hadde jeg fått kvittering der det sto at kampen var betalt.

Skal det ta så lang tid? :s

start tjenesten på nytt, det funket for meg

Lenke til kommentar
Er Barcelona bare så bra at 4-0 før pause er deres fortjeneste eller er bayern tilsvarende dårligere.

 

Barcelona er gode, men at Bayern blir så til de grader pissa på (burde stått 6-7 - 0...) er det pinlig dårlige spillet til Bayern.. Har aldri sett så mye feilpasninger på egen banehalvdel/rundt egen 16-meter noensinne. Hva de fleste av Bayern-spillerne presterer nå er patetisk, og hadde ikke holdt til å få spilletid på Odd Grenlands juniorlag en gang. Er så mye spillere jeg vil ha kasta på huet og ræva ut til sommeren, får å se dem erstattes av spillere som fortjener å spille i CL.

 

Slakten til side, skal sies at dette er et veldig redusert Bayern-mannskap, og et fullverdig Barca-lag. Likevel holder dette så langt i fra mål som det går ann. Jeg skammer meg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Noen som så "Klassikern" på SportN idag? Norge - Kamerun 6-1. Drillo: Det eneste som er beklagelig er at det ikke var Italia eller Vest-Tyskland som sto på motsatt banehalvdel."

 

Masse gullkort, i tillegg var kommentatorene fra en annen verden, sammenlignet med Stokke-Eggen.

 

Etter kampen så stormer publikum Bislett Stadion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...