Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 VoD burde vel være bedre, mtp. at det koster 49,- pr. kamp. Men har egentlig ikke peiling. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 VoD er det eneste streaming alternativet mitt. Det har også mye å si på hva slags netthastighet du har, men som sagt det tryggeste + beste alternativet Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 har kun prøvd livesports24/7. er veldig fornøyd me det. ser på itv steamen deres nå. engelsk komentator er fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry13494609 <- FIFA-Cup. Likte ikke målet til Porto... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) feil tråd Endret 7. april 2009 av JRL Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) kan ikke miste galles nå Miste hva? EDIT: Mener du Gallas? Endret 7. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som har erfaring med VoD? Bestilte nettop Barca-Bayern kampen, valgte betal med kort, fyllte inn alt og trykket "ok". Nå har det stått vennligst vent i over 5 min. Sjekket mailen og der hadde jeg fått kvittering der det sto at kampen var betalt. Skal det ta så lang tid? :s Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som har erfaring med VoD? Bestilte nettop Barca-Bayern kampen, valgte betal med kort, fyllte inn alt og trykket "ok". Nå har det stått vennligst vent i over 5 min. Sjekket mailen og der hadde jeg fått kvittering der det sto at kampen var betalt.Skal det ta så lang tid? :s start tjenesten på nytt, det funket for meg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Syns dette sier litt om Sporting jeg altså. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er Barcelona bare så bra at 4-0 før pause er deres fortjeneste eller er bayern tilsvarende dårligere. Er ikke vanskelig å se for seg Messi med CL pokalen i hendene i slutten av sessongen slik som det øses inn med mål nå mot et av europas største lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Syns dette sier litt om Sporting jeg altså. Jepp, hadde likt å se Barca - Sporting. Hadde nok blitt store sifre til Barca etter to kamper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg må vente å se Barcelona mot et engelsk lag før jeg kan si noe om de faktisk er så gode som resultatene tilsier. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er Barcelona bare så bra at 4-0 før pause er deres fortjeneste eller er bayern tilsvarende dårligere. Barcelona er gode, men at Bayern blir så til de grader pissa på (burde stått 6-7 - 0...) er det pinlig dårlige spillet til Bayern.. Har aldri sett så mye feilpasninger på egen banehalvdel/rundt egen 16-meter noensinne. Hva de fleste av Bayern-spillerne presterer nå er patetisk, og hadde ikke holdt til å få spilletid på Odd Grenlands juniorlag en gang. Er så mye spillere jeg vil ha kasta på huet og ræva ut til sommeren, får å se dem erstattes av spillere som fortjener å spille i CL. Slakten til side, skal sies at dette er et veldig redusert Bayern-mannskap, og et fullverdig Barca-lag. Likevel holder dette så langt i fra mål som det går ann. Jeg skammer meg... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mye skal gå galt hvis Barcelona ikke spiller finale i år... Det kan da ikke være SÅ stor forskjell på engelsk og resten av verden.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mye skal gå galt hvis Barcelona ikke spiller finale i år... Det kan da ikke være SÅ stor forskjell på engelsk og resten av verden.. Det er nok litt forskjell, men stor tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som så "Klassikern" på SportN idag? Norge - Kamerun 6-1. Drillo: Det eneste som er beklagelig er at det ikke var Italia eller Vest-Tyskland som sto på motsatt banehalvdel." Masse gullkort, i tillegg var kommentatorene fra en annen verden, sammenlignet med Stokke-Eggen. Etter kampen så stormer publikum Bislett Stadion. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det noe hakking i VoD? Har prøvd livesport247. Det er billig og greit nok. Men av å til hakker det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva i all verden skjer med Chelsea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå