Giallorossi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så sa ikke jeg heller at det bare var høyden som var skyld i resulatet, men at resultatet kan ha vært litt preget av høyden. Og jeg tror Bolivia ville vunnet uansett siden de var så overlegne i kampen. Nå har jeg heller aldri påstått at du har gjort det Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Okey, da så Mistolket innlegget ditt litt, sorry. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nye arkitekttegninger av Tottenhams nye stadion: LINK Den ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Selve stadion så fantastisk ut, men se på tribunen og banen inni stadion. HAHA! Endret 4. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nye stadion til Tottenham ser vanvittig bra ut fra utsiden. Blir selvfølgelig veldig trist når White Hart Lane bare er historie da! Nye stadioner har ofte problemer med å få samme atmosfære og samme "følelsen" som de hadde på den gammle stadion. Blant annet er jo det ikke det samme med Emirates som det var med Highburry. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den stadionen ser sykt fin ut, men det var som nevnt over da. Om de greier å ha den samme atmosfæren på den nye stadionen. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Selve stadion så fantastisk ut, men se på tribunen og banen inni stadion. HAHA! Hva er galt med innsiden? Det ser ut som en helt vanlig bane og en ganske kul tribune spør du meg. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette er jo arkitekttegninger og ikke et bilde av et ferdig stadion Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det ser helt fake ut da? Nå er det vel bare en 3D model av bygget Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 selvfølgelig vet jeg det, men det så så latterlig fake ut Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 selvfølgelig vet jeg det, men det så så latterlig fake ut Det så fake ut med en 3D-modell? Hihi.. Jeg tror du trodde det var et ordentlig bilde, jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Haha, rødt kort til Spurs. :!: Tror Blackburn kan utligne nå! HAHA, HVA SA JEG? :!: Endret 4. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) For engangs skyld tipper du rett. Kanskje du får endel rett på bingotippinga di også nå da. Tottenham suger. Endret 4. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 BLACKBURN HAR SNUDD!!! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, de fleste har hørt om VG Live. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Forferdelig forsvarsspill og keeperspill av WBA. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Forferdelig forsvarsspill og keeperspill av WBA. Forferdelig deilig seier for Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå