Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 En meget slem aprilsnarr sådan. (Djibril Cisse fra Sunderland om du undere) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja vet hvem Cisse er Bruke kanskje en litt feil smiley. Prøvde å vise at jeg var i tvil om han kunne gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan ikke si at jeg tviler et sekund på at han kan finne på noe slikt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei når du sier det. Er jo den gangsteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hun sa sikkert noe angående håret hans. Men det er bare en teori jeg har. Vi må ikke glemme at han har spilt på Liverpool. haha Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bolivia 6-1 Argentina. oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 La Paz er et helvete på jord da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bolivia 6-1 Argentina. oO What? Sykt... Det skulle jeg satt penger på Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 så første omgang av den kampen. bolivia overkjørte argentina Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mou Strikes Again! "I'm Fantastic" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bolivia 6-1 Argentina. oO Godt å se at gode lag blir knust av dårligere motstand. Hadde nok gitt meget høye odds å tippe det resultatet der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bolivia 6-1 Argentina. oO What the..... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bolivia 6-1 Argentina. oO Det hadde jeg ikke mine villeste fantasier trodd >.< Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg vet ikke om det hadde spilt noe forskjell på tap eller vinn, men resultatet hadde kanskje sett litt penere ut for Argentinas del hvis kampen hadde blitt spilt på normal høyde (over havet), og ikke 3600 m.o.h. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg vet ikke om det hadde spilt noe forskjell på tap eller vinn, men resultatet hadde kanskje sett litt penere ut for Argentinas del hvis kampen hadde blitt spilt på normal høyde (over havet), og ikke 3600 m.o.h. Greit nok at de har en fordel mtp Høyden, Fifa (Eller hvilken shitt organisasjon det er som bedømmer stadioner og dets fasiliteter) har jo tidligere prøvd å stenge banen for spill, på bakgrunn at de har en stor fordel siden de er vant med såpass store høyder. Uansett, så blir det en drøy unnskyldning, de visste hva de kom til og Bolivia har blitt kjent for å være en vanskelig motstander (Pga Høyden). Endret 2. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror nok ikke det bare var høyden som gjorde at resultatet ble som det ble. Akkurat som det var ikke bare banen,høyden,ballen og gud vet hva som gjorde at norge tapte mot Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror nok ikke det bare var høyden som gjorde at resultatet ble som det ble. Akkurat som det var ikke bare banen,høyden,ballen og gud vet hva som gjorde at norge tapte mot Sør-Afrika. Du kan ikke sammenligne Norge med Argentina. Greit at vi slo dem i 2007, men det var bare en treningskamp og de stilte uten sine beste spillere. Norges kamp mot Sør-Afrika var bare en treningskamp og Norge tok ikke kampen så seriøst. Hadde Argentina-kampen blitt spilt på et lavere punkt, er jeg sikker på at resultatet hadde vært annerledes. Kan godt hende at Argentina hadde hatt en dårlig dag på jobben og kanskje tapt med ett mål, men de hadde i hvert fall ikke tapt så stort som de gjorde i går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Nå er det vel ikke første gang Bolivia overrasker VM kvalik heller så... Endret 2. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Greit nok at de har en fordel mtp Høyden, Fifa (Eller hvilken shitt organisasjon det er som bedømmer stadioner og dets fasiliteter) har jo tidligere prøvd å stenge banen for spill, på bakgrunn at de har en stor fordel siden de er vant med såpass store høyder. Uansett, så blir det en drøy unnskyldning, de visste hva de kom til og Bolivia har blitt kjent for å være en vanskelig motstander (Pga Høyden). Så sa ikke jeg heller at det bare var høyden som var skyld i resulatet, men at resultatet kan ha vært litt preget av høyden. Og jeg er enig med deg og tror Bolivia ville vunnet uansett siden de var så overlegne i kampen. Endret 2. april 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå