Liddell Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gøy å se på Spania i går. De bare lekte seg. Kontrollerte alt rett og slett. Jose Mata debuterte i går, spennende spiller vi kanskje kunne prøvd oss på. Men Valencia vil nok ikke selge han om de må selge våde Villa og Silva... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Mata ser ut som en mann for fremtiden, og Valencia vil neppe slippe han til Liverpool, dessuten tror jeg ikke selv at han ønsker å gå til Liverpool. Det er forøvrig Juan Mata. Det ser dessuten ut som om Brasil skal dra seieren i land mot Ecuador når de leder 1 - 0 borte med ti spilleminutter igjen. Det skal sies at Brasil var forferdelige og antagelig burde hatt minst to mål mot seg i førsteomgang. EDIT: OG ECUADOR SCORER 1 - 1 OVER BRASIL!, EDIT2: DER ER JEG GANSKE SIKKER PÅ AT ECUADOR SKULLE HATT STRAFFE, men der ble det en stor mulighet som nesten ble mål. EDIT3: Brasil har gullhår i ræva. De er heldige som fikk med seg et poeng. Ecuador var det klart beste laget, og jeg har sjeldent sett Brasil i så dårlig form. Du kan snakke så mye du vil om Sør - Afrika - Norge, men hvis Brasil skal til VM med dette spillet så skal iallefall Norge det også. Endret 29. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Brasil er alltid slow starters i kvalifiseringer, og så vinner de de siste kampene og kommer seg videre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 men jeg synes faktisk synd på Ecuador som utspiller Brasil totalt, det var rett og slett latterlig dårlig av Brasil, særlig i forsvar der de gang på gang ble løpt fra, og Brasil spillerne måtte sparke ned Ecuador spillerne. Hvis denne dommeren ikke hadde vært livredd for å blåse i fløyta hadde nok Ecuador vunnet med mer enn et mål. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke så rart Brasil gjør det drit når Anderson er på laget. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå er ikke han på laget, så prøv igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke så rart Brasil gjør det drit når Anderson er på laget. YOU FUCKING FAIL!! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke så rart Brasil gjør det drit når Anderson er på laget. WTF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kom igjen, en United-supporter til nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke så rart Brasil gjør det drit når Anderson er på laget. HVA? Eg tilfredsstiller Danielzu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det gjør du alltid. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 skulle nesten tro det var borgerkrig her inne Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Shearer tar over Newcastle ut sesongen. Blir ingen lett oppgave å ta på seg. Endret 1. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ikke så rart Brasil gjør det drit når Anderson er på laget. HVA? Eg tilfredsstiller Danielzu. Hahaha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Shearer tar over Newcastle ut sesongen.Blir ingen lett oppgave å ta på seg. Vil ikke si ting sikkert, se på datoen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Shearer tar over Newcastle ut sesongen.Blir ingen lett oppgave å ta på seg. Tja, skeptisk når VG er eneste medie som melder om dette på 1. april. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Rart at jeg leste det på sky igår da. Men leste det etter kl 1 da. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg leste det på Sky før 12.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og nå har sky og Toons bekreftet det. Er nok en realitet ja. Cisse har vært på rangel og ble arrestert for overfall på en kvinne i gårnatt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Cisse Aprilsnarr? Endret 1. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå