Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en gjeng med pessimister. Vi tapte en kamp mot Sør - Afrika som spilte hjemme med en ball spillerene tydeligvis aldri hadde kjent på før, der vi ble snytt for straffe, og vi ikke var vant med klimaet. Vi kan fortsatt bli nummer to i puljen vår vi. Makedonia er ikke noe enormt godt landslag, Skottland viste i kveld at de er langt fra der de burde være hvis de skal til VM, Island er ikke noe bedre enn oss de eller. Jeg tar ikke VM som en selvfølge, men med John Carew tror jeg at vi har minst like stor sjanse som Island, Skottland og Makedonia. Jeg tipper vi vinner mot Finland på onsdag.

Lenke til kommentar

Jada ser at bortforklaringen hagler i norsk media; "fotballen var annerledes", "klimaet var annerledes", "ble snytt for straffe", "uviktig kamp" osv. Hallo! Er det så vanskelig å innse at vi tapte fullt fortjent og ble rundspilt av et lag som ikke har noen profiler? Deres største stjerne spiller for Blackburn, og han var ikke en gang med i troppen! For øvrig, forrige gang vi spilte en "uviktig kamp" skulle man jo tro vi hadde vunnet VM...

 

Uff, pinlig. Jeg mener, ikke pinlig av det norske laget, for de kan ikke noe for at de ikke er bedre. Men pinlig hvordan norsk media stadig hauser opp urealistiske forventninger, og hvordan folk biter på.

Lenke til kommentar

Du ser ikke at det kan være vanskelig å spille uten våre beste spillere mot Sør - Afrika, med en ball landslaget vårt slet forferdelig med? Det er lov å tape en treningskamp mot Sør - Afrika når man helt klart ikke trives med baneforhold, klima og ball. Forhåpentligvis viser de at det var en engangsgreie hjemme mot Finland, men det å slakte landslaget nå igjen er forferdelig. Mange av de som skriver på dette forumet virker ikke som om de har noe forhold til landslaget i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...