Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sån det burde være. At lag som har en trener som bare kjefter er dårlig men det er ofte ikke slik. Et lag som sikkert er det beste jeg har spilt mot hadde en trener som skrek så jævlig. Han skjelte ut spillerene, og det tente de så sykt.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Herregud.

Her sitter jeg og blar gjennom kanalene på parabolen og faller innom C+Sport 2. Catania - Lazio er kampen som vises. Jeg ser 5 minuter, og må si at jeg er helt uforstående til hvordan et menneske kan like slik fotball.

En spiller blir taklet/fratsjelt ballen nede med cornerflagget. Han ruller omtrent 9 ganger rundt, først ut av banen neste, så innigjen på. Der hiver han og veiver med armene mot dommeren som lar spillet forsette. Han sitter nede i et hav av tid menst det andre laget går i angrep. Når alget hans går i angrep igjen sitter han forsatt nede og rister på hode.

Hadde dette vert i PL hadde spilleren blitt sparket ut av klubben med EN gang. HELT latterlig. Eneste gangen jeg har sett noe i NÆRHETEN av dette er når Ronaldo får en avgjørelse imot seg, og sitter og klager i 10 sekunder. Men det er som sagt INGENTING i nærheten av det som blir gjort i Italia.

Herregud. Blir kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...