Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Martin Andresen fremstår hvertfall som en koselig fyr på intervjuer utenfor banen. Tenker alltid at han er verdens snilleste mann, men med en gang han kommer ut på banen blir han satan sjøl Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Martin Andresen går det ikke ann å like uansett hva. Og forskjellen på Martin og Zlatan er vel at Zlatan faktisk presterer noe som helst på banen, uansett hvor klysete han er. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jada, Zlatan er i en helt annen klasse enn Martin. Selvfølgelig. Men Martin er verdens snilleste mann utenfor banen Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Anbefalt å ta en titt på disse . Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Husker jeg spilte mot et lag på en cup med en sånn trener. Han skreik til alle på laget absolutt hele tida. Kan ikke si det laget var veldig bra... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det er sån det burde være. At lag som har en trener som bare kjefter er dårlig men det er ofte ikke slik. Et lag som sikkert er det beste jeg har spilt mot hadde en trener som skrek så jævlig. Han skjelte ut spillerene, og det tente de så sykt. Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis vi hadde en sånn trener som bare ga oss kjeft for alt vi gjorde feil og aldri ros for ting når vi gjorde riktig hadde aldri gjort meg til en god fotballspiller.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei samme her, men det laget var helt sykt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Haha, hvilket lag var det? Og hvilket lag går du på? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vær mot andre som du vil at de skal være mot deg Det finnes 2 måte å få slutt på dette: 1. Videodømming 2. Menneskekloning. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det var Løv-Ham. Spiller på Nordhordland Ballklubb. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vær mot andre som du vil at de skal være mot deg Det finnes 2 måte å få slutt på dette: 1. Videodømming 2. Menneskekloning. Tror jeg går for alternativ 1. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kloningsalternativet, også kjent fra norsk vaskemiddelreklame: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vær mot andre som du vil at de skal være mot deg Det finnes 2 måte å få slutt på dette: 1. Videodømming 2. Menneskekloning. Tror jeg går for alternativ 1. Neida vi kjører alternativ 2. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Collina. Seriøst, det er Dommer med stor D. Synd han ikke plutselig ble 10 år yngre og kunne fortsette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kloningsalternativet, også kjent fra norsk vaskemiddelreklame: Utrolig synd at den mannen ikke dømmer lenger. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) For en fantastisk dommer! Og når han gjorde feil, noe som skjedde veldig skjeldent, var det greit siden det var Collina. Edit: leif Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Collina. Seriøst, det er Dommer med stor D. Synd han ikke plutselig ble 10 år yngre og kunne fortsette. ...Eller at han kunne drite i den personlige Opel-avtalen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Herregud. Her sitter jeg og blar gjennom kanalene på parabolen og faller innom C+Sport 2. Catania - Lazio er kampen som vises. Jeg ser 5 minuter, og må si at jeg er helt uforstående til hvordan et menneske kan like slik fotball. En spiller blir taklet/fratsjelt ballen nede med cornerflagget. Han ruller omtrent 9 ganger rundt, først ut av banen neste, så innigjen på. Der hiver han og veiver med armene mot dommeren som lar spillet forsette. Han sitter nede i et hav av tid menst det andre laget går i angrep. Når alget hans går i angrep igjen sitter han forsatt nede og rister på hode. Hadde dette vert i PL hadde spilleren blitt sparket ut av klubben med EN gang. HELT latterlig. Eneste gangen jeg har sett noe i NÆRHETEN av dette er når Ronaldo får en avgjørelse imot seg, og sitter og klager i 10 sekunder. Men det er som sagt INGENTING i nærheten av det som blir gjort i Italia. Herregud. Blir kvalm. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Her var vi innsiktsfulle? Det foregår skuespill så det jomer i PL også (Selvsagt ikke i så stort omfang som i Italia). Må også lovprise deg for å bedømme en liga utifra massive 5 minutters titting, som forøvrig også inneholdt 1 forakstelig lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå