Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool har da ikke noen rike folk ? Og se nå bare på hvordan de har spilt den siste uka.

Var ikke rettet til Pool, men generelt sett (Bortsett fra Topplagene) har de fleste PL-klubber usunn økonomi. Var en artikkel om dette i Aftenposten (Tror jeg), hvor dem langet ut mot alle de pengesedla som ble kastet både hit og ditt. Husker ikke så mye av artikkelen nå, men ihvertfall så kom Arsenal (ikke overaskende) best ut.

Lenke til kommentar
Vill påstå at det samme problemet er i både La Liga, og Serie A..

Overhode ikke, overgangssummene/lønnssummene som blir nevnt i PL er på et helt annet nivå enn i Serie A/La Liga. Spesielt i Serie A er dette svært synlig, der tjener de beste grise mye (Les: Grise :p ), mens de nest beste tjener ofte tjener kun noen Millioner.

Lenke til kommentar
jeg orker bare ikke se mer kamp denne helgen, å hvertfall ikke på stream. (Livesport) :grumpy::sick:

 

Livesport som har dårlig kvalitet? Husker jeg abonerte på livesport før, fyfaan noe så tragiskt opplegg... canal digital koster ca. 300kr mnd, for totalpakken, det er den verdt kontra de kronene man betaler for livesport møkka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...