Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

De har vunnet mye de siste årene. Da er man jo arrogante. Er bare sånn det er.

Klubben er arrogante, spillerne er arrogante og supporterne er både arrogante og medgangssupporterne...

Velkommen til den forutintatte verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det meste i det innlegget lyste bitterhet og frustrasjon, men hvorfor er United til en arrogant klubb?

Tror han sikter til supporterne på dette forumet ( ;) ), noe jeg også skrev om en side tilbake.

Men han skriver jo "akkurat som klubben i seg selv".

Jeg ser forøvrig ikke så mye til arroganse blant United-supporterne her inne, men det er kanskje fordi jeg er United-supporter selv.

:)

Lenke til kommentar
Hvem ønsker dere United supportere å møte/Ikke møte i morgendagens trekning?

Møte:

Pool - vil slå dem ut.

Jeg bare fatter ikke at dere enda er så jævla skråsikre på seier mot oss hele tida altså. Det er liksom ikke mulig å bare ta til seg at vi faktisk kan slå dere vi også. Det er så jævla arrogant, akkurat som klubben i seg selv, som lar seg bli spilt dårlige av Liverpool. :)

Jeg har lyst på Bayern! Chelsea får vi i semien uansett, så null stress. Liverpool - United i finalen hadde jo vært kos da. Hadde vært tidenes nervevrak før den kampen, men allikevel.

Han skriver vil, ikke skal. Slutt å vær så jævla forutinntatt. Jævla.

My bad, leste "vi slår dem ut". Synes allikevel det er ganske mange arrogante United-supportere her inne, men det er nå meg da. Uten at jeg har noe backup på det, og ikke gidder å lete fram heller, så er det vel flere i United-tråden som sier dem helst vil ha Liverpool for å slå dem ut. Revansjelysten sitter vel ganske dypt tenker jeg. :) Og ikke kom å si noe annet enn at relativt mange av "dere" var helt sikre på seier før kampen på OT og at slike sifre kunne vi Liverpoolsupportere bare drømme om. Og ikke kom det generaliseringspisset igjen, veit at mange av dere faktisk ikke er sånn og klarer å vise hvertfall et lite fnugg av ydmykhet.

Og gi meg noen gode grunner til at jeg skulle være bitter og frustrert da D'Amico? Jeg har aldri trodd på at Liverpool tar noe gull i det hele tatt hvis det var det du var siktet til. Så klart, jeg hadde også mine håp når vi lå såpass lenge foran, men har da også vært realistisk og trodd at vi skulle bryte sammen til slutt. Vi er inne i en god periode i klubben, både på og utenfor banen, så at jeg er bitter og frustrert kommer vel fra ingensteder enn din hjerne.

Edit: Hehe, når til og med Nightkeeper tror på seier, er det dømt til å gå til helvete. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Selvsagt trodde mange av oss at Liverpool bare kunne drømme om et 1 - 4 resultat på Old Trafford fordi en slik kamp vanligvis betyr at et lag må utspille et annet fullstendig. men at Liverpool skulle være så effektive å utnytte hver eneste sjanse sjokkerte selvsagt de fleste av oss, men med all respekt så mener jeg ikke at dere "slaktet" oss for dere hadde 4 sjanser, og det fjerde målet deres kom i en periode der vi spilte med en mann bak siden backene våre fortsatte å spille backer. Det er vel ikke rart at vi ønsker å ta igjen i CL eller.

Lenke til kommentar
Og gi meg noen gode grunner til at jeg skulle være bitter og frustrert da D'Amico? Jeg har aldri trodd på at Liverpool tar noe gull i det hele tatt hvis det var det du var siktet til. Så klart, jeg hadde også mine håp når vi lå såpass lenge foran, men har da også vært realistisk og trodd at vi skulle bryte sammen til slutt. Vi er inne i en god periode i klubben, både på og utenfor banen, så at jeg er bitter og frustrert kommer vel fra ingensteder enn din hjerne.

Nei, det var egentlig bare slik innlegget virket både mtp ordbruk og at du drar inn helt irrelevante ting, men hvis du leste feil kan det være grunnen :)

Men siden du spurte så fint kan jeg jo ramse opp et par grunner likevel:

- Mange poengtap i det siste. Du er inne på det selv, men jeg ville i hvertfall blitt frustrert hvis mitt lag hadde bare 6 seiere på de 13 siste kampene. Enten det var Liverpool eller United.

- Er litt tilbake i tid, men ulogiske laguttak og spillerbytter.

- Det faktum at dere har en realistisk sjanse på "kun" ett trofe denne sesongen.

- Usikkerhet rundt kontrakter. Den ene fikk vi svar på i går, så det lettet vel litt på frustrasjonen tenker jeg.

- Skal innrømme at jeg egentlig trodde det var flere, men 4 er ikke så dårlig det heller :)

Og bare for å ha sagt det, poenget mitt er ikke å skape en diskusjon rundt dette.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...