Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha Latias. Kun marginene skilte dere og Villareal.

United var inne i en betydelig dårligere periode da. Husk at til og med Liverpool låg foran United på tabellen i den perioden.... :roll:

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jaja... Seff skrev du noe som var sant. Kan du huske en gang du har skrevet noe som er feil/usant? :)

Men hverken Villareal eller United imponerte i gruppespillet.

Ikke meg bekjent :D

Neida, jeg har ikke allverdens greie på United. Men jeg så de 2 kampene og tok konklusjonen deretter.

Møte:

Pool - vil slå dem ut.

Sånn som dette?:

Se filmen hos Youtube

:D

Lenke til kommentar
Nei, men desto vanskligere blir det å slå oss ;)

Hvorfor det? Kampen skal begynne på 0-0, så skjønner ikke hvorfor det skal bli vanskeligere for United. :)

Tror PL og CL-Seiern fra i fjor har gått hardt inn på enkelte her, vi er verken verdensbeste spillemessig eller poengmessig.

Det må da være lov å drømme. :)

Lenke til kommentar
Det må da være lov å drømme. :)

Joda, var ikke ment til bare deg, men de fleste United-supporterne inne her er så jævla kjepphøye før vær storkamp eller i det hele tatt en kamp, iforhold til i fjor har vi vært direkte middelmådig (Nå var fjoråret dog veldig ekstremt).

Lenke til kommentar
Hvem ønsker dere United supportere å møte/Ikke møte i morgendagens trekning?

Møte:

Pool - vil slå dem ut.

Jeg bare fatter ikke at dere enda er så jævla skråsikre på seier mot oss hele tida altså. Det er liksom ikke mulig å bare ta til seg at vi faktisk kan slå dere vi også. Det er så jævla arrogant, akkurat som klubben i seg selv, som lar seg bli spilt dårlige av Liverpool. :)

Jeg har lyst på Bayern! Chelsea får vi i semien uansett, så null stress. Liverpool - United i finalen hadde jo vært kos da. Hadde vært tidenes nervevrak før den kampen, men allikevel.

Lenke til kommentar

Møte:

Pool - vil slå dem ut.

Jeg bare fatter ikke at dere enda er så jævla skråsikre på seier mot oss hele tida altså. Det er liksom ikke mulig å bare ta til seg at vi faktisk kan slå dere vi også. Det er så jævla arrogant, akkurat som klubben i seg selv, som lar seg bli spilt dårlige av Liverpool. :)

Ingen som er skråsikre på seier. Sier bare at jeg vil slå dem ut, altså har lyst til det. :)

Lenke til kommentar

Møte:

Pool - vil slå dem ut.

Jeg har lyst på Bayern! Chelsea får vi i semien uansett, så null stress. Liverpool - United i finalen hadde jo vært kos da. Hadde vært tidenes nervevrak før den kampen, men allikevel.

Han skriver vil, ikke skal. Slutt å vær så jævla forutinntatt. Jævla.

Lenke til kommentar

Det meste i det innlegget lyste bitterhet og frustrasjon, men hvorfor er United til en arrogant klubb?

Edit: Eller ble det også skrevet uten å tenke først?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...