Giallorossi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Doni beviser igjen hvor genial mann han egentlig, en elendig inngrepen på et skudd fra en irriterende Sampdoria-spiller (They All A're!), hvor Doni på mirakuløst vis ikke klarer å holde ballen og dytter ballen, tja, kanskje en meter eller to, hvor en god Pazzini står og putter. Kunne likesågrei bare skutt ballen selv i mål. Noen minutter seinere ønsker Doni å rette opp noe av feilen, ved å drible en stormende Samp spiller, noe han klarer. Men det beviser bare hvor latterlig helheten egentlig er. 2-1 til Sampdoria etter første omgang, vi åpnet best, men noen hormonelle Sampdoria spillere tok over kampen (Les: Franceschini!). Edit: Motta blir sendt av banen etter en nokså idiotisk takling, er overhode ikke stygt/skitent eller noe som egentlig skal tilsi at det er Gult kort, men siden Dommern (Rosetti er det vel?) har lagt seg på denne (tøffe) linjen i hele kampen, så har ikke Motta klart å innrette seg etter det. Skuffende av han rett og slett, dog har mannen med den enså stødige høyrefoten hatt endel feilcrosere iløpet av kampen. Uansett, etter at Motta gikk ut har vi hevet oss, faktisk. Fikk nettopp et fortjent straffespark etter at Samp spillern Lucchini løp oppå Tonetto i feltet etter et frispark, Mazzari (Samp trenern) var så uenig at han gikk ut på banen og protesterte, og ble vist vekk. Kampen er nokså kjedelig etter at ingen av lagene klarer å utnytte de halvstore-sjansene de har, men et 2-2 resultat er igrunn ikke så altfor dårlig mtp stallen vi kom med, et utdelt rødt kort og siden dette er et godt hjemmelag. Dog, er det litt bekymringsverdig mtp at vår neste kamp er mot serito'er Juventus. Jah, da er både Dia, Pizarro og Motta ute mot Juve. Ser ikke lyst på den kampen mao. Klarer ikke unnlate å forbinne denne dommeren med Calciopoli-skandalen. Kampen endte 2-2 - Greit resultat igrunn. Endret 15. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Yay! Tottenham scorer etter 4 minutter. Aner vi en ny 4-4 kamp? ^^ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva skjer i fotballverden i midtuka? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hva skjer i fotballverden i midtuka? Arsenal spiller vel mot Hull i sin FAC-kvartfinale. Tror ikke det er noe annet. EDIT: UEFA-cupen seff. Endret 15. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Uefa-cup. Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) ok thx, trodde jeg måtte gå noen dager uten fotball jeg nå Endret 15. mars 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lurer på om hottentottenes borte seier over Aston Villa i dag bekrefter min mistanke om at de burde hete Anton Villa, som i heldige Anton. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her var det masse aktivitet. UEFA klar til å diskutere ny superliga Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er personlig i mot dette. Det blir bare helt feil etter min mening. Cuper er noe av det mest spennende i dagens fotball, og det blir bare tåpelig med såkalte super - ligaer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 På en måte ser jeg hva du mener, men på en annen måte så vil jo dette føre til at man mye lettere kan se hvilke lag som er de beste i Europa istedenfor at enkeltlag skal kunne gå til topps fordi de er heldige med trekningen og eventuelle dommeravgjørelser slik som man tydelig ser i Champions League og UEFA-Cup per i dag. Med dette systemet vil man mye lettere kunne se hvilket lag som er best, om det er soleklart bedre eller om det er marginalt bedre. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå har ikke jeg verken sjekket linken, eller hørt noe om dette, men vil ikke en liga bare skape enda fler kamper på en allerede fullpakket terminliste? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Med dette systemet vil man mye lettere kunne se hvilket lag som er best, om det er soleklart bedre eller om det er marginalt bedre. Selvsagt vil det vise hvilket lag som er best, men du mister sjarmen, historien og hvor fantastisk det er å vinne en finale. Hvis dette skjer, hva er det neste da? Landslagsligaer? Nei, behold Europacupene sånn de er, og la ligasystemet bli der det hører hjemme. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt enig med Wis. Vi har liga i PL, trenger ikke en til. "Vinn eller forsvinn" er jo kjempesjarm med fotballen! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det som er gøy med cuper er at det er en fin mulighet som lag som kanskje mangler det lille ekstra for å vinne ligaen til å få seg et trofè eller to, detfor synes jeg forslaget var dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 "Vinn eller forsvinn" er jo kjempesjarm med fotballen! Og mer spennende "der og da" Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt enig med Wis. Vi har liga i PL, trenger ikke en til. "Vinn eller forsvinn" er jo kjempesjarm med fotballen! Slår meg med her jeg og. hadde vært det samme med bare cuper. Det er viktig med variasjon. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hadde jo også blitt veldig kjedelig hvis "serien" ble avgjort 4-5-6 runder før slutt som kan hende innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå