Torstein Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sykt av Bayern. De blir VIRKELIG å regne med, for å si det sån Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bayern spilte 5-1 i ligaen i helga. vant i dag uten toni og ribery Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bayern er revansjesugne etter at de kom til CL i fjor. Blir en vanskelig motstander! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 DRØMMEFINALE!: ManUtd-Bayern München Reprise fra 1999 i 2009 hadde vært kanon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Akkurat 10 år etter. Hadde vært en heftig jubileum ti år etter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det helt fri trekning i kvartfinalen eller? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har hørt noe om hva som skjedde / hvordan det gikk med Taddei i går? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Trekning kl 12 fredag om 8 dager. Eurosport sender den live, tror Viasat 4 også gjør det. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Trekning kl 12 fredag om 8 dager. Eurosport sender den live, tror Viasat 4 også gjør det. Jeg håper vi møter United Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Trekning kl 12 fredag om 8 dager. Eurosport sender den live, tror Viasat 4 også gjør det. Jeg håper vi møter United Det skjer nok ikke. Er rimelig sikker på at begge lagene kommer til semifinalen, før et av dem ryker ut. Men hadde vært kult med United - Pool, ja. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kult, men skummelt. Står mye mer på spill da. Ekstra gøy å vinne, men ulidelig ille å tape. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg håper at det blir United - Liverpool, da det skal bli morsomt å få sett noen andre lag på TV. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg håper at det blir United - Liverpool, da det skal bli morsomt å få sett noen andre lag på TV. Haha, men nå blir det jo kun to kamper pr. dag. Så hvis du har både Viasat 4 og SportN, kan du likevel se alle kampene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Herregud, Dos Santos plutselig til Chamionship, utrolig hvor mye Tottenham har drept denne spilleren, skjønner heller ikke at han aksepterer dette. Han innhar et mye større potensialet enn det han (plutselig) er på nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha. Fra å være i Barcelona den ene sesongen, ender han opp i Championship neste sesong. Han er et stort talent, og skjønner ikke hva han skal gjøre i Englands nest høyeste nivå. Var dumt å dra fra Barca, men han trodde vel at han skulle få masse spilletid i Spurs... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Haha. Fra å være i Barcelona den ene sesongen, ender han opp i Championship neste sesong. Han er et stort talent, og skjønner ikke hva han skal gjøre i Englands nest høyeste nivå. Var dumt å dra fra Barca, men han trodde vel at han skulle få masse spilletid i Spurs... Helt enig (innlysende nok), men jeg følte at Engelsk fotball ikke passet han spesielt godt, en overgang til en italiensk klubb ville vært mye bedre. Men han fikk sikkert en garanti om spilletid fra Juande og en grei slump penger, vanskelig for en 18-åring å si Nei til et slikt tilbud da han ikke var prioritert under Frank Rijkaard regime. Endret 13. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
the-dream Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Giovani var vel aldri virkelig god i Barca mtp. fotballforståelse, men mer med finter og av og til med noen gode innlegg/skudd. Han hadde talent, men ikke på lik linje med resten av spillerne på laget så det kom ikke som noe sjokk at de solgte han ganske billig. Men at han skal spille for Ipswich i Championship nå, det hadde jeg aldri tenkt jeg skulle høre om. Endret 15. mars 2009 av the-dream Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Herregud, Dos Santos plutselig til Chamionship, utrolig hvor mye Tottenham har drept denne spilleren, skjønner heller ikke at han aksepterer dette. Han innhar et mye større potensialet enn det han (plutselig) er på nå. Nesten litt synd, han kunne heller dratt til en annen klubb. Det går ikke riktig vei for han om dagen ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå