Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trekning kl 12 fredag om 8 dager. Eurosport sender den live, tror Viasat 4 også gjør det.

Jeg håper vi møter United :)

Det skjer nok ikke. Er rimelig sikker på at begge lagene kommer til semifinalen, før et av dem ryker ut. Men hadde vært kult med United - Pool, ja. :D

Lenke til kommentar

Haha. Fra å være i Barcelona den ene sesongen, ender han opp i Championship neste sesong. Han er et stort talent, og skjønner ikke hva han skal gjøre i Englands nest høyeste nivå. Var dumt å dra fra Barca, men han trodde vel at han skulle få masse spilletid i Spurs...

Lenke til kommentar
Haha. Fra å være i Barcelona den ene sesongen, ender han opp i Championship neste sesong. Han er et stort talent, og skjønner ikke hva han skal gjøre i Englands nest høyeste nivå. Var dumt å dra fra Barca, men han trodde vel at han skulle få masse spilletid i Spurs...

Helt enig (innlysende nok), men jeg følte at Engelsk fotball ikke passet han spesielt godt, en overgang til en italiensk klubb ville vært mye bedre. :)

Men han fikk sikkert en garanti om spilletid fra Juande og en grei slump penger, vanskelig for en 18-åring å si Nei til et slikt tilbud da han ikke var prioritert under Frank Rijkaard regime.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Giovani var vel aldri virkelig god i Barca mtp. fotballforståelse, men mer med finter og av og til med noen gode innlegg/skudd. Han hadde talent, men ikke på lik linje med resten av spillerne på laget så det kom ikke som noe sjokk at de solgte han ganske billig. Men at han skal spille for Ipswich i Championship nå, det hadde jeg aldri tenkt jeg skulle høre om.

Endret av the-dream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...