Torstein Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, stemmer det. For en klyse. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 This Stinks! Det er ikke akkurat tilfeldig at denne "kåringen" kun inneholder Nord-Italinere (Bortsett fra El Loco). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Å du hadde ønsket Riise? Totti the spitting idiot? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Roma spillerne er ikke gode nok. :!: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Såg reprise av Cagliari mot Napoli i sta, fy flate for en drittkamp. Forstår ikkje at eg orka. Var gøyare å sjå Roma-Inter sist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Cagliari har jo det vært fun å se på. Spesielt da de slo Juve borte Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Den her var det berre masse gule kort, forsøk på Maradona-scoring med handa (forferdelig dårlig gjennomført) og sannsynligvis den kampen eg har sett i år med mest trøyeholding.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Om folk ikke snart slutter å mase om postcount ryker folk på lengre ferier. Til info. 3 innlegg slettet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sunderland 1-0 Tottenham, 2min, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tottenham er mer ustabile enn fjortissjenter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Denne kampen minner om good old gammeldags PL fotball. Hardass og alle vil være med på taklinger. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Robbie Keane.... Klassespelar... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Og så jeg som nettopp skrudde av kampen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Sunderland scorer nok på overtid. EDIT: Slutt på 1-1. Endret 7. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ufortjent, ufortjent og skulle vært rødt til Bent. (Ihvertfall på grensen). Sa jeg at det var ufortjent? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sunderland spissane viser som mot Pool at dei ikkje er gode nok aleine med keeper.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Spesielt Cisse. Var så utrolig dårlig i dag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Nesten en side uten noe Italiensk blir feil så jeg føler jeg må legge inn litt: Roma - Udinese 1 - 1. Kampen var sånn midt på tre, spenningen var der hele tiden, og det ble for mye nesten for begge lag og spesielt Oss. Kidsa fra Friuli ble snytt for et klart straffespark etter hands fra Mexes som den horrible dommern ikke klarte å se. Udinese skåret først etter et total bommert fra Doni, feilberegnet en elendig boxing som havnet i et Udiense bein. Heldigvis har vi en Vuzinic (Sry, har hørt for mye på Stokke nuh, Vucinic ) som klarte å skåre et brukbart mål etter å ha kommet innpå. Tho, Ødela en totalt elendig dommer noe av kampen (Resultatet er greit, ingen av lagene var verken dårligere eller bedre en hverandre). 7 Gule kort (Føltes ut som det var minst 15) og et Rødt kort til vår kjære Romanista, De Rossi (Etter å ha hoppet opp i rasende sinne etter at han ikke fikk frispark og fikk direkte rødt kort). Endret 7. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ufortjent, ufortjent og skulle vært rødt til Bent. (Ihvertfall på grensen). Sa jeg at det var ufortjent? Ufortjent ja, Bent skulle scort to ganger, og Lennon minst en. DE SJANSENE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå