Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Du er Spurs fan, ser jeg. Er ikke mange av dem på forumet. Jau, vært det hele livet kan du si hehe. 4-0 er ikke noe å klage på heller! Er på tide at Tottenham begynner å gjøre det bra Regnet med en topp fem på dem i år, men de har skuffet meg EDIT: Ser at Christianus fra HSV, som var linket med Stabæk for litt siden nå er linket med Godset Endret 5. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Cashley cole på glattcella gitt. Moro. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 800 kr i bot. Tror han tjener så mye på noen minutter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 800 kr i bot. Tror han tjener så mye på noen minutter. Evt sekunder? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er fullt mulig, ja. Spørs hvor mye han tjener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Han er nok ikke av de mest underbetalte akkurat... Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er vel derfor han blir kallt CASHley Cole Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Som er fordi det rimer på Ashley? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og fordi han gikk til chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det rimte på Ashley i Arsenal også. Tviler på at han fikk så jævlig mye mer i lønn. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det rimte på Ashley i Arsenal også. Tviler på at han fikk så jævlig mye mer i lønn. Han gikk til Chelsea pga en mye høyere lønn, derav Cashley. End of story. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noe sånt som når Vidar Riseth gikk til LSK. Bare at han ikke fikk mer penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå vet jeg ikke om Gallas er så mye bedre, om han presset Chelsea med trusler om selvmål, selv ville jeg ikke sett trynet til noen av de i klubben noen gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sangen var jævlig, hadde heller hørt på diskografien til Mrs. Cole's fjortissband. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå vet jeg ikke om Gallas er så mye bedre, om han presset Chelsea med trusler om selvmål, selv ville jeg ikke sett trynet til noen av de i klubben noen gang. At Gallas trua med sjølvmål er vel ingen som veit. Sjølv nektar han for det (det han derimot skulle sagt var at han ikkje kunne gi sitt beste for klubben når han ikkje ville vere der), mens nokre frå Chelsea kjem med påstandane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 At Cole gikk til Chelsea pga pengene er vel også bare teorier om. Tviler også på at Gallas gikk bort fra Chelsea fordi de var blitt et kjøpelag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Han var veldig misfornøgd med plassen han spelte på, og hadde vel ikkje det beste forholdet til klubben, i alle fall ikkje mot slutten. At Cole gjekk til Chelsea for pengane har han vel nesten innrømt sjøl, ettersom han nesten kjørte av veien når han fekk høre at han vart tibuldt £55 000 istadenfor £60 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå