Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Du er Spurs fan, ser jeg. Er ikke mange av dem på forumet. :p

Jau, vært det hele livet kan du si hehe.

4-0 er ikke noe å klage på heller!

Er på tide at Tottenham begynner å gjøre det bra :p Regnet med en topp fem på dem i år, men de har skuffet meg

EDIT: Ser at Christianus fra HSV, som var linket med Stabæk for litt siden nå er linket med Godset :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Nå vet jeg ikke om Gallas er så mye bedre, om han presset Chelsea med trusler om selvmål, selv ville jeg ikke sett trynet til noen av de i klubben noen gang.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke om Gallas er så mye bedre, om han presset Chelsea med trusler om selvmål, selv ville jeg ikke sett trynet til noen av de i klubben noen gang.

At Gallas trua med sjølvmål er vel ingen som veit. Sjølv nektar han for det (det han derimot skulle sagt var at han ikkje kunne gi sitt beste for klubben når han ikkje ville vere der), mens nokre frå Chelsea kjem med påstandane.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

At Cole gikk til Chelsea pga pengene er vel også bare teorier om. Tviler også på at Gallas gikk bort fra Chelsea fordi de var blitt et kjøpelag.

Lenke til kommentar

Han var veldig misfornøgd med plassen han spelte på, og hadde vel ikkje det beste forholdet til klubben, i alle fall ikkje mot slutten. At Cole gjekk til Chelsea for pengane har han vel nesten innrømt sjøl, ettersom han nesten kjørte av veien når han fekk høre at han vart tibuldt £55 000 istadenfor £60 000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...