kloffsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Heller ikke jeg, skal på Scostman her i Bergen. Faen som jeg gleder meg, bare synd det ikke er nå på lørdag. Er ikke du rimelig ung? 17ish? Slipper man inn der da? Har vært der ved et besøk i Bergen og virker som de var ganske hissige på at man ikke skulle være under 18. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jess, 17, men det er null stress. Var på Carling Cup finalen nå på søndag nylig, no problems. Eneste er at man ikke får kjøpt pils, da spør de etter legitimasjon. De spør ikke etter legg. på entry når det er så tidlig; 18.30 kampene er vanskeligere. Men siden kampen er 13.45 neste helg, så gå går det glatt. Endret 3. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Slipper vel inn om det er kamp. Alt annet hadde vært slemt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mulig jeg blir hjemme og streiker og tar selvmord om ikke den røde Vidic-drakta mi har kommet innen den tid. Bestilte for over 10 dager siden, og ingen tegn, og de svarer ikke på mail. Klikker . Lykke til, tror du får den før 14. ihvertfall! Slipper vel inn om det er kamp. Alt annet hadde vært slemt. Gjorde ikke det under CL finalen i fjor, men da er det packed og sent så ja. Ble en annen pub da, og det var like gøy og mer plass å feire. Aaaah, good times. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Går ikke det der på om det er spritsalg eller kun ølsalg? Noe slikt... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Går ikke det der på om det er spritsalg eller kun ølsalg? Noe slikt... Ja, men man må fortsatt være 18 til ølsalg (som er alltid, så derfor "må" man være 18 uansett). Men når det er spritsalg senere, så er aldersgrensen 21+ tror jeg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mulig jeg blir hjemme og streiker og tar selvmord om ikke den røde Vidic-drakta mi har kommet innen den tid. Bestilte for over 10 dager siden, og ingen tegn, og de svarer ikke på mail. Klikker . Lykke til, tror du får den før 14. ihvertfall! Ellerså taper vi. Jeg har en tvangstanke som jeg garanterer at funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Går ikke det der på om det er spritsalg eller kun ølsalg? Noe slikt... Hva slags pub har ikke det? Så lenge man ikke drikker (alkohol) så slippes barna inn på kamp. Kommer seff an på eierene da. Mulig jeg blir hjemme og streiker og tar selvmord om ikke den røde Vidic-drakta mi har kommet innen den tid. Bestilte for over 10 dager siden, og ingen tegn, og de svarer ikke på mail. Klikker . Lykke til, tror du får den før 14. ihvertfall! Ellerså taper vi. Jeg har en tvangstanke som jeg garanterer at funker. Jeg får kanselere din skjorte med min. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ææ, ikke si sånt niko. Er så jævlig ekkelt å tenke på. Taper vi; uansett om vi vinner serien; ser jeg på sesongen som litt av en nedtur pga. Scousers double over oss. Kan ikke la det skje. Uavgjort, greit nok på en måte; men tap? No way, José. Endret 3. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tenkte på tidspunktet Daniel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er få engelske kamper som spilles på kvelden. (cl\uefa er unntaket) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har spilt maaange kamper 18.30 i år ihvertfall. Men toppkampene er de eneste jeg går på pub for da, og de er som regel aldri senere enn 17.00 på en søndag så. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er få engelske kamper som spilles på kvelden. (cl\uefa er unntaket) Å. Det var eg ikke klar over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når ble halv 7 seint? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når ble halv 7 seint? En god stund siden. Er jo godt utpå ettermiddagen, på grensa til kvelden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når ble halv 7 seint? Da sjekker de at man ihvertfall er 18, det husker jeg. Er få engelske kamper som spilles på kvelden. (cl\uefa er unntaket) Å. Det var eg ikke klar over. Vel, ikke rart siden 3 PL kamper ble spilt 20.45/21.00 senest i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ikke i Trondheim. Om man mener at halv 7 er sent på en lørdag så er det sikkert lov,men jeg sier meg uenig. Endret 3. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Karsk servering døgnet rundt vet du... Rundt og fint Daniel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ikke i Trondheim. Om man mener at halv 7 er sent på en lørdag så er det sikkert lov,men jeg sier meg uenig. Det er ikke sent, jeg mener ikke det. Men da er det stress å være på Scotsman her i Bergen når jeg bare er 17; eneste jeg sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er alltid stress å være i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå