DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har lyst å se United - Pool med meg på en pub i Trondheim? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Om du henter meg her nesten ved Oslo, eller betaler flybilett for meg så gjør jeg det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha. Nei takk. Bestilte billett til Trondheim selv i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Why? snakker vi rbk? Endret 3. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Får se på det dj_dark, jeg kunne godt tenke meg å se den kampen på pub . Frihelg fra jobb og alt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal på RBK - Enga på søndagen. Stå i Kjernen og gjøre meg hes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan sikkert joine jeg ja. Three lions: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 HAHAHA.Har noen sett denne? :!: *conga* Det er etter finalen i EM sist sommer.Akkurat det siste Bastian trengte kan jeg tenke meg! Hahahaha. Faen meg bra. Og bra irriterende for Bastian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fett Og RBK dagen derpå? Kan godt hende du finner meg på lerken ja. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Manu - Liverpool blir vel en fin oppvarming til Stabæk - LSK. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Manu - Liverpool blir vel en fin oppvarming til Stabæk - LSK. Fallhøyden blir ivertfall ikke stor. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Manu - Liverpool blir vel en fin oppvarming til Stabæk - LSK. Fallhøyden blir ivertfall ikke stor. Jepp, alle de andre driblekunsterene som er igjen på Stabæk etter Alanzinho dro kommer til å varte opp med festfotball. Forvent også noen rimelig hissige raid fra Sundgot. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal på RBK - Enga på søndagen. Stå i Kjernen og gjøre meg hes På søndag... vi snakker vel treningskamp? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Får se på det dj_dark, jeg kunne godt tenke meg å se den kampen på pub . Frihelg fra jobb og alt. Hvem skal da være her når det eksploderer? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du er vel her og heller bensin på bålet du vel? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg skulle gjerne vært her og lagd faen, men den kampen gidder jeg ikke se hjemme, men innen den tid er forhåpentligvis Dr.Karlsen tilbake:). Endret 3. mars 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Heller ikke jeg, skal på Scostman her i Bergen. Faen som jeg gleder meg, bare synd det ikke er nå på lørdag. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mulig jeg blir hjemme og streiker og tar selvmord om ikke den røde Vidic-drakta mi har kommet innen den tid. Bestilte for over 10 dager siden, og ingen tegn, og de svarer ikke på mail. Klikker . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå