Liddell Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Latterlig av Balotelli. Han er rå Scoret mot deg Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Såg kampen i går, fantastisk spennandes Trudde ikkje det var slik fart i Serie A , det gjør eg no Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg har et spm fra et nøytralt synspunkt: Hvorfor er ikke Bob Paisly adlet ("Sir") slik som Alex Ferguson, Bobby Charlton og Bobby Robson for å nevne noen. Bob Paisly blir regnet som en av de mest suksessfulle trenerne i England noensinne. Fra Wikipedia: Bob Paisley må utvilsomt regnes som en av de mest suksessrike managerne i engelsk fotballhistorie. I løpet av ni sesonger i managerstolen, ledet Paisley Liverpool til seks ligamesterskap, og tre triumfer i Serievinnercupen. I tillegg ble det fire seire i Ligacupen og én seier i UEFA-cupen. Etter ni sesonger som manager, trakk Paisley seg tilbake i 1983, etter å ha ledet klubben til nok et ligamesterskap. Herregud, du kan være Man Utd og Everton fan, men må fortsatt innrømme at denne mannen bør bli hedret på en måte. EDIT: Etter å ha lest nærmere på wikipedia så fant jeg dette: Etter hans død har det i 2007 pågått en underskriftskampanje for å få adlet Liverpools store manager. Over 20 000 mennesker skrev under kampanjen som ble overlevert til statsministeren selv. Tony Blair har senere uttalt at det ikke er mulig for Paisley å bli adlet, ettersom praksisen fungerer kun på levende personligheter. Blair anerkjente derimot hans prestasjoner og så på manageren som en av tidenes beste. Men da er det bare å endre regelen... så enkelt som det. Regelen for Ballon D'Or ble endret den og da det var før slik at kun spillere fra Europa kunne vinne prisen. Endret 2. mars 2009 av Vrinsk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det går ikke bare på meritter. Men ja det er litt merkelig. edit: Men da er det bare å endre regelen... så enkelt som det. Regelen for Ballon D'Or ble endret den og da det var før slik at kun spillere fra Europa kunne vinne prisen. Ja fifa-regler og Britisk lov er like lett å endre. Endret 2. mars 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spalletti er Tydlig misfornøyd med dommer Rizzoli's Avgjørelse med straffesparkssituasjonen til Super Mario Sjeldent Spalletti er misfornøyd og kritiserer dommeren. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spalletti er Tydlig misfornøyd med dommer Rizzoli's Avgjørelse med straffesparkssituasjonen til Super Mario Sjeldent Spalletti er misfornøyd og kritiserer dommeren. Hadde jeg bare forstått det... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spalletti er Tydlig misfornøyd med dommer Rizzoli's Avgjørelse med straffesparkssituasjonen til Super Mario Sjeldent Spalletti er misfornøyd og kritiserer dommeren. Hva sa jeg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe var litt internt med Giallo; jeg sa jeg var sikker på at det var filming og Giallo var litt usikker. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 HAHAHA.Har noen sett denne? :!: Se filmen hos Youtube Det er etter finalen i EM sist sommer.Akkurat det siste Bastian trengte kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, Bastian. Tror nok han hadde lyst til å slå ned de spanske spillerne. :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hehe var litt internt med Giallo; jeg sa jeg var sikker på at det var filming og Giallo var litt usikker. Hehe, første gang jeg så det tenkte jeg at det ikke var straffe, men så objektiv som jeg er ( ) så veit jeg at brillene noen ganger kan være på å så en gang til, og da så det ut som at Mario fikk låret til De Rossi nokså hardt i seg, men i ettertid så er det helt klart, det var langt ifra straffe, Selffølgelig mener Mou noe annet. Corey: Hahaha. Edit: Detta forventa jeg meg Endret 3. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dagens kamper Portsmouth - Chelsea WBA - Arsenal Liverpool - Sunderland Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dagens kamper Portsmouth - Chelsea WBA - Arsenal Liverpool - Sunderland Wow, du er helten min. Tusen takk. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dagens kamper Portsmouth - Chelsea WBA - Arsenal Liverpool - Sunderland Wow, du er helten min. Tusen takk. Var det ironisk meint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå