Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Spørsmål, spesiellt rettet mot Tc, Points og Nightkeeper hvis han ikke er på flaska. Hvem ville dere helst overnattet med? 5some, med alle sammen, er utelukket btw. Silva twins vs Olsen twins Silva brødrene er klart søtest da. Endret 24. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Må vel inrømme at jeg liker silikon pupper bedre enn flatpupper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hadde dette vært for 10 år siden hadde jeg valgt Olsen-twins. Nå faller valget enkelt og greit på Rafael-brødrene. Irriterer meg forøvrig enormt at folk skal diskutere om Stabæk har vunnet Tippeligaen 2008 med meg. Det er da ingenting å diskutere? Stabæk har ikke vunnet Tippeligaen 2008! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg tror jeg må velge Olsen-twins, dessverre. Men for 10 år siden hadde vel vært enda bedre som Points sier. EDIT: God morgen Points btw Rekker du kampen 1300? Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jaja. Sto opp for en drøy time siden, så kampen rekker jeg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Points får alltid med seg kampen, han har en indre klokke for sånt. Tc, jeg er dypt skuffet. Tenk deg brødrene innsmørt med linfrøolje så brunfargen og musklene på de deilige sjokoladekroppene glinser. Ikke har de tatt plastisk kirurgi og ikke sliter de med spiseforstyrrelser og den salgs. Fortsatt Olsens? I så fall er du nok one in a kind. Jeg kjører samme gate som Pointes. Latin love ftw Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg hadde vel en følelse at du siktet mot Silva brødrene. Kan ikke noe for det, har egentlig alltid digget Olsens uten å tenke på det så mye. Er bare noe med de. Hva kan jeg si? That's just the waaaay it is. Points har faen ikke noe klokke Husker jeg forsov meg i fjor til den Boro kampen borte i April/Mai, og sto opp også ledet Boro 2-1. Det var ekkelt som faen, skal aldri skje igjen! EDIT: Game, hjelp i Utd tråden btw Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Herlig med slik stor flott tråd som går så fort frem at man ikke gidder holde følge, å som samtidig inneholder så mye crap at det uansett ikke er verd det. Takk for den ærede storspammer Håper bare ikke gøyen i de andre trådene blir kvelt av dette. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da Silva-brødrene vs. Olsen-tvillingene? Lett valg. Rafael og Fabio selvsagt. Som du sier Gameboy, tanken på de veltrente brune kroppene smørt inn i olje gjør meg yr på steder jeg ikke visste jeg hadde en gang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hmmmm. EDIT: Digger ingen. wææ Endret 25. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bah, Night og Game.. Tenk dere bare Dirk Kuyt innsmurt i olje, og ligger i en sowhat sensuell stilling på stranda... ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du bør bli bannet for å si det, glem ferie Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Idag er det en skjebnesvanger kamp for fotball i Finnmark: A-laget til Alta IF jenter spiller for å rykke opp til 1.divisjon. A-laget til Alta IF herrelag kjemper om nedrykk. Og Bosekopp UL spiller for opprykk til 2.divisjon Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Idag er det en skjebnesvanger kamp for fotball i Finnmark: A-laget til Alta IF jenter spiller for å rykke opp til 1.divisjon. A-laget til Alta IF herrelag kjemper om nedrykk. Og Bosekopp UL spiller for opprykk til 2.divisjon Internasjonal fotball? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Idag er det en skjebnesvanger kamp for fotball i Finnmark: A-laget til Alta IF jenter spiller for å rykke opp til 1.divisjon. A-laget til Alta IF herrelag kjemper om nedrykk. Og Bosekopp UL spiller for opprykk til 2.divisjon Internasjonal fotball? Er internasjonalt det da Hallo, er det lov å snakke om Moldovisk fotball, bør en få snakke om norsk her også EDIT: Dessuten står det at det skal snakkes om fotball, og Alta IF er også ett fotball lag Endret 25. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 ... men tråden er samtidig postet i underforumet "internasjonal fotball". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ja, det er vel mest fordi en kan diskutere all fotball Blir dummt å starte en egen nrosk fotball kafè, da vi har en annen fotball kafè. Jon Carew har kost seg i natt 8D Endret 25. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Agreed, når vi først har en fotballpub, så burde det være om all fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Alta ligger under, ligger dårlig an for Sameboe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå