tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For en kamp. Dette er fantastisk å se på. De Rossi og Stankovic krangler nå ja. Uansett, filming av Balotelli, bare se på det i reprisene. Ekkelt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Latterlig av Balotelli. Tell me about it. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Latterlig så mye flaks Inter skulle ha. (Føler at jeg bruker latterlig litt for mye ) Endret 1. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fy faen Balotelli er stor i kjeften. Først O'Shea tror jeg det var mot oss også Riise nå. Men pent av Riise det derre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hoho, for en kamp. Kan minne meg litt om Atletico - Barca tidligere i kveld. :!: Hvordan gikk det der? Henry og Messi scorer for Barca, før Forlan og Aguero utligner til 2-2. 20 minutter før slutt scorer Henry igjen og Barca leder 3-2. Atletico får straffe ti minutter senere og Forlan scorer. To minutter før slutt scorer Aguero sitt andre og Atletico vinner kampen 4-3. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, og Mourinho dør før han taper hjemme i serien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Oi, vi får se comeback fra Inter slik Atletico gjorde det tidligere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Oi, vi får se comeback fra Inter slik Atletico gjorde det tidligere! Håper Roma putter jeg. OG SÅ BOMMER HAN DER!? Endret 1. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 FOR en sjanse til Daniele De Rossi, kan IKKE bomme sånne. Utrolig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ÅÅÅÅ sjanse Menez, bør vel legge inn der strengt tatt. AARGH. OMG HVORFOR SPILLER DU UT DER? Dette er SYKT, så mange muligheter Roma kaster bort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Irriterende, men sånt skjer. Balotelli er latterlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) For en kamp, ufortjent resultat spør du meg. Roma burde vunnet denne, spesielt mtp. den sjansen til De Rossi på slutten. Og spesielt filmingen til Balotelli ja. Endret 1. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå