Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

 

Totalt søppel kilde, så er ikke vits å lese det engang.

 

Ifølge venner av meg som var på City kampen er det svært mange lokale som ønsker Mourinho som trener.

 

Uten at det er betyr så mye sånn sett, men jeg var litt overrasket.

Kilden sugde pikk^2 ja.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både Van der Sar og Giggs er snart 100 år, og de er fortsatt ute på banen. Sistnevnte bør dog vurdere å putte skoa på hylla snart, makan til lite tempo skal man se lenge etter.

Hahaha! Fantastisk lite innsiktsfullt innlegg. Giggs som nå spiller sentral midtbane er raskere enn alle sine partnere på midtbanen, å forsåvidt de fleste andre på midtbanen. Er vel kun Gerrard jeg kommer på som er like kjapp av de som spiller sentralt i England. Å har i år spilt sin beste fotball på masse år, å det sier ikke så rent lite.

 

@Guttorm. Josè håper jeg aldri kommer til å trene shitty.

Lenke til kommentar
Før mannen gikk sur, viste han at det bor et menneske bak fasaden. Jeg kan bla henvise til første gang vi slo ut Chelsea fra CL.

 

Frykter du ham?

Om han passer inn nå, er jeg usikker på. Tror Grant hadde passet bedre, men jeg foretrekker Benitez.

Om jeg frykter Josè nei. Trenger ikke frykte noe så lenge vi har Sir Alex.

Lenke til kommentar
I Norge fortsetter de til de er rundt 40 (Strand, R.Berg, Myggen, osv). Men det er vel fordi nivået i Norge er latterlig dårlig.

Er vel ikke bare i Norge det skjer? Hvor gammel var f.eks. Teddy Sheringham da han la opp?

OoooOoh, Teddy teddy! Teddy teddy teddy teddy Sheringham! Han var i sin beste alder da han la opp i fjor. 42 år :D Haha.

 

Både Van der Sar og Giggs er snart 100 år, og de er fortsatt ute på banen. Sistnevnte bør dog vurdere å putte skoa på hylla snart, makan til lite tempo skal man se lenge etter.

Hvorfor ser jeg deg gang på gang uttale deg om ting du ikke har noen som helst peiling på?

Lenke til kommentar
Men hvorfor håper du da at han ikke kommer til å trene oss? Bare pga levenet han og Alex pleier å sette igang?

Jeg trodde det var snakk om shitty. Å jeg tror ikke Josè vil trene dere heller.

Og jeg trodde du kalte oss shitty, var rett før jeg var framme med den gode gamle, men med en /ignore så gikk det fint :)

 

Nah, han har vell selv utalt at han vil tilbake til PL før eller siden. Det kan jo være han har fått nok av kjepphøye oljkakser og da ser jeg ikke bortifra at Liverpool kan være et alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Drittfotball? Har du sett den feite kelneren som trener Pool eller? Er han som spiller drittfotball. ;)

 

Har ikke sagt noe annet, og gidder heller ikke diskutere det. Men Jose spiller drittfotball.

Mourinho og Benitez er i samme kategori defensive jævler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...